Er viel weinig te ontregelen. Ajax creeert niks zonder Tadic in de spits. Deze wedstrijd het zoveelste bewijs. Het blijkt nu dat hij de sleutel was tot het steekpassenbal van vorig jaar, en niet EtH, die denkt het met elke willekeurige spits op te kunnen lossen. Geen schot op doel.Wouter schreef: ↑do feb 20, 2020 8:53 pmDat moet ik nog zien. In Nederland wordt het nooit gewaardeerd, maar Getafe heeft Ajax buitengewoon effectief ontregeld.Monkey Tonk schreef: ↑do feb 20, 2020 8:43 pmDie gasten doen het in de broek voor Ajax, man. Je hoeft alleen Tadic in de spits te zetten en je steekpasst er zo doorheen.
Babel kan niks. Domme voetballer.
Getafe - Ajax (20-02-2020 18:55) heenduel 1/16e finale Europa League
Moderator: mods
- Monkey Tonk
Re: Getafe - Ajax (20-02-2020 18:55) heenduel 1/16e finale Europa League
Die gast leert het nooit. Hoe kan je zo dom zijn in de laatste minuut. Met 1-0 was er nog niks aan de hand. Wat een pannenkoek. Ga lekker handballen net als je pa of korfballen ofzo.Ajaciedjuh schreef:Schuurs met zijn zoveelste momentje.Verder was het waardeloos.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
- Ajaciedjuh
Blind was wel weer heel goed..... als enige. Nico geschorst ... geen idee wie linksback gaat spelen.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Je zag vandaag wel duidelijk terug waarom de salarissen explosief zijn gestegen ten opzichte van vorig seizoen.
Ajax moet oppassen met wanbeleid. Komende zomer gaan zoals ieder jaar de beste spelers weg. Hoe gaan ze dat opvangen?

Ajax moet oppassen met wanbeleid. Komende zomer gaan zoals ieder jaar de beste spelers weg. Hoe gaan ze dat opvangen?
- Monkey Tonk
Ziyech de slechtste met een 1.
Blind de beste met een 6.5.
Dan is het salarisprobleem ook opgelost

Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Die zit al in LondenMonkey Tonk schreef: ↑do feb 20, 2020 9:00 pmZiyech de slechtste met een 1.
Gewoon weer niveau Ajax - Molde.
Ik merk dat als Ajax verliest van goed spel, ik er minder last van heb dan wanneer ze verliezen door slap spel van eigen zijde en dan ook nog tegen zo’n naainekken club
Ik merk dat als Ajax verliest van goed spel, ik er minder last van heb dan wanneer ze verliezen door slap spel van eigen zijde en dan ook nog tegen zo’n naainekken club
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Pierie centraal en Blind op links? Of anders Castillo?Ajaciedjuh schreef: ↑do feb 20, 2020 8:59 pmBlind was wel weer heel goed..... als enige. Nico geschorst ... geen idee wie linksback gaat spelen.
Zonder gekkigheid: deze opties voldoen natuurlijk niet. Jammer dat ze zoveel bagger hebben gehaald.
Sorry ben blij als het weer Augustus is
Beetje zoals ik al schreef, irritante , provocerende, ( het schoppen hadden ze nog niet nodig ) kutploeg die er alleen maar op uit is om de tegenstander een oor aan te naaien.Moet je daar boven staan als speler ? , tuurlijk .Maar als je dan ook nog een drol van een scheids hebt die dus pas na het toneelstukje van Babel een beetje door begon te krijgen hoe de vork in de steel zat.Alleen daarna ging ie nog geregeld op safe omdat hij het dus niet ziet.
Blij met de punten ...
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Verkoop Tadic ook maar... Wat is die toch al maanden onzichtbaar..
Pak Nationaal de Dubbel maar op zeker de titel.. Rechtstreeks CL en bouw opnieuw..
Pak Nationaal de Dubbel maar op zeker de titel.. Rechtstreeks CL en bouw opnieuw..
Weer op zoek naar een Interim coach..
ik Baal dat mijn voorspelling uitkomt.
Had zo gehoopt op het dynamische spel van Ajax.
Dit was een grote rondo met slechte passes.
Ziyech liet het behoorlijk lopen.
Daarnaast loopt er behoorlijk wat minder voetbal verstand in het veld.
Babel, schuurs, Traore, valera zijn Ajax onwaardig
KJH inmiddels ook. Alvarez brengt niets extra’s
Had zo gehoopt op het dynamische spel van Ajax.
Dit was een grote rondo met slechte passes.
Ziyech liet het behoorlijk lopen.
Daarnaast loopt er behoorlijk wat minder voetbal verstand in het veld.
Babel, schuurs, Traore, valera zijn Ajax onwaardig
KJH inmiddels ook. Alvarez brengt niets extra’s
Joh, Ziyech heeft geen bal goed geraakt. Dat komt deels doordat hij een totale offday had, maar ook deels doordat Getafe er steeds fel op zat.Monkey Tonk schreef: ↑do feb 20, 2020 8:57 pmEr viel weinig te ontregelen. Ajax creeert niks zonder Tadic in de spits. Deze wedstrijd het zoveelste bewijs. Het blijkt nu dat hij de sleutel was tot het steekpassenbal van vorig jaar, en niet EtH, die denkt het met elke willekeurige spits op te kunnen lossen. Geen schot op doel.Wouter schreef: ↑do feb 20, 2020 8:53 pmDat moet ik nog zien. In Nederland wordt het nooit gewaardeerd, maar Getafe heeft Ajax buitengewoon effectief ontregeld.Monkey Tonk schreef: ↑do feb 20, 2020 8:43 pmDie gasten doen het in de broek voor Ajax, man. Je hoeft alleen Tadic in de spits te zetten en je steekpasst er zo doorheen.
Babel kan niks. Domme voetballer.
Nu hebben deze spelers ons zoveel goede en mooie wedstrijden laten zien.Zit er 1 kut wedstrijd tussen en het gezeik begint al weer ..
Blij met de punten ...
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ik vond Martinez nog de beste man, trouwens.
Blind was voor zijn doen onnauwkeurig.
Blind was voor zijn doen onnauwkeurig.
Misschien ben ik wel geïrriteerd omdat het besef is ingedaald dat ‘de aansluiting met de top’ maar 1,5 seizoen was en we nu weer op het niveau Molde, Salzburg en Rosenborg zitten.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
We lopen nu wel een beetje te wauwelen, zeg. We missen een karrevracht aan spelers. Ziyech was totaal niet fit en ook Blind oogde onwennig. Met Promes, Tadic en Neres heb je toch even andere koek. Idem met een fitte Ziyech.
Wat wel jammer is dat we veel geld kapot hebben geslagen op pure middelmaat.
Neres en Promes zijn er ook niet bij thuis.
Dan is het Europees klaar.
Volgend seizoen is Neres weg en Ziyech. Promes is niks zonder een goeie steekpass en het aankoopbeleid van de laatste 6 maanden is niet goed te noemen.
Dan is het dus geen gewauwel maar pure realisme
Dan is het Europees klaar.
Volgend seizoen is Neres weg en Ziyech. Promes is niks zonder een goeie steekpass en het aankoopbeleid van de laatste 6 maanden is niet goed te noemen.
Dan is het dus geen gewauwel maar pure realisme
Mee eens. Met beide punten. Aankoopbeleid is om te janken.Peter schreef: ↑do feb 20, 2020 9:17 pmWe lopen nu wel een beetje te wauwelen, zeg. We missen een karrevracht aan spelers. Ziyech was totaal niet fit en ook Blind oogde onwennig. Met Promes, Tadic en Neres heb je toch even andere koek. Idem met een fitte Ziyech.
IK GELOOF!!!!!!
- Monkey Tonk
BIj iedere CL-wedstrijd zaten de tegenstanders er fel op. Voor Getafe was dit een hele grote wedstrijd. Voor Ziyech was het een irritant akkefietje. In de CL ging hij voorop in de strijd. Hier zette hij geen stap teveel.Wouter schreef: ↑do feb 20, 2020 9:08 pmJoh, Ziyech heeft geen bal goed geraakt. Dat komt deels doordat hij een totale offday had, maar ook deels doordat Getafe er steeds fel op zat.Monkey Tonk schreef: ↑do feb 20, 2020 8:57 pmEr viel weinig te ontregelen. Ajax creeert niks zonder Tadic in de spits. Deze wedstrijd het zoveelste bewijs. Het blijkt nu dat hij de sleutel was tot het steekpassenbal van vorig jaar, en niet EtH, die denkt het met elke willekeurige spits op te kunnen lossen. Geen schot op doel.
Die is echt zeldzaam goed vwb betreft beslissende fouten. Niet normaal.elke keer raak.
Babel is een echte Amsterdammer en Ajacied, maar die wil ik echt nooit meer in een Ajax shirt zien. Wat een domme ezel, niet normaal. Liever Naci of Sontje, of zelfs Lang. Slechter kan het niet.
Hoe de fuck zit het met Promes? Is ie volgende week al speelklaar?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -