Moderator: mods
Come on Ciara storm.. NS neemt morgen een beslissing over de dienst regeling..De Dominee schreef: ↑vr feb 07, 2020 11:29 amHoop dat het afgelast wordt. Met een fit elftal spelen we die lui compleet zoek.
Hooguit een aanpassing van de dienstregeling, dan rijden er geen 4 treinen per uur maar 2 op een bepaald traject. Lijkt me niet dat ze een wedstrijd aflasten om een beetje wind en ik hoop ook gewoon dat het doorgaat, leuk potje om naar uit te kijken.mattie schreef: ↑vr feb 07, 2020 12:36 pmCome on Ciara storm.. NS neemt morgen een beslissing over de dienst regeling..De Dominee schreef: ↑vr feb 07, 2020 11:29 amHoop dat het afgelast wordt. Met een fit elftal spelen we die lui compleet zoek.
Top! Hoop dat we hem gewoon op de bank kunnen houden en hebben. Tegen Getafe en AZ erbij hopelijk.
Ik hoop dat hij een half uurtje of 20 minuten kan spelen.De Dominee schreef:Top! Hoop dat we hem gewoon op de bank kunnen houden en hebben. Tegen Getafe en AZ erbij hopelijk.
Eiting vond ik aardig bikkelen tegen PSV, EtH heeft plannen met hem vertelde hij zojuist.Mr. Ajax schreef: ↑vr feb 07, 2020 2:10 pmMaar zal volgens Ten Hag wel op de bank beginnen. Babel is er ook weer bij.
--------------------------Onana-----------------------------
--Dest---------Schuurs---------Martinez----------Nico--
-----------------Donny----------Eiting---------------------
----------------------Gravenberch-------------------------
------Tadic--------------Traore---------------Babel------
Eiting bij gebrek aan beter. Het wordt vechten zondag, en dat kan ie niet. Gravenberch zou ik wel op de '10' willen zien. Heeft een goed schot en steekpass, kan aardig dribbelen en is imo sterk in de combinatie in de kleine ruimte. Denk dat zijn kwaliteiten daar meer en beter benut zullen worden.
De voorste drie zullen dicht bij elkaar moeten spelen om zo dmv scherp combinatievoetbal linies uit te spelen en bij de goal van Utrecht te komen. Babel zal dus niet als een ouderwetse linksbuiten moeten spelen - aan de lijn balletjes afwachten en dan met actie de back proberen uit te spelen. Dat gaat nooit lukken; die gasten zullen erg compact staan en Babel is er ook gewoon niet goed genoeg voor.
Zondagochtend beslissing over doorgaan FC Utrecht - Ajax
Via Twitter meldt Ajax dat zondagochtend besloten zal worden of FC Utrecht - Ajax gespeeld kan worden. Vanwege de verwachte weersomstandigheden is het nog onzeker of het duel door kan gaan. Alle Ajax-supporters die in het bezit zijn van een kaartje voor het uitvak zullen zondag rond 08:00 uur via e-mail geïnformeerd worden.
In België is alles al afgelast voor morgen.Marillion schreef: ↑vr feb 07, 2020 6:29 pmAfgelasten zou eerlijk gezegd niet slecht uitkomen.
Het is traditioneel al lastig genoeg in de Galgenwaard. Tel daarbij de blessurelast en het vormpeil. Als we dan ook nog in een storm moeten spelen weet ik het wel.
Mooi dat Blind weer bij de selectie zit overigens!![]()
Het EK is toch pas in JuniWie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑za feb 08, 2020 4:07 pmCode oranje is alleen pas vanaf 16.00 uur...