Ik las ergens dat ETH een genie is. Een gemankeerd genie, in dat geval.

Moderator: mods
Dat lachende icoontje gemist Yopii ?.
Dit is vloeken in de kerk Trab, want wij moeten altijd aanvallend en mooi voetbal spelen.Trab schreef: ↑ma jan 27, 2020 8:44 amHeb niks vde wedstrijd kunnen zien, maar een Gravenberch bijvoorbeeld wordt op basis van 2 thuiswedstrijden tegen zwakke broeders ado en Sparta de hemel ingeprezen. Die jongen is er nog niet aan toe. Zowel qua hardheid in duels, als qua handelingssnelheid, als qua rust aan de bal. En dat wordt wel gevraagd op een controlerende positie.
Ik vind in zijn algemeenheid dat ten Hag te star vast blijft houden aan zijn systeem en spelopvatting. Soms vragen omstandigheden- blessures- om wat anders. Waarom zo aanvallend spelen als je zoveel bepalende spelers mist? Hoe kan het dat je zo vaak in ondertal posities komt achterin? Je staat 6 punten voor, je mist heel veel bepalende spelers. Ga lekker controlerend en compact spelen en mik op de omschakeling met de snelheid van Babel en Promes voorin. Laat hun lekker komen ipv ruimtes weg te geven achterin. Wij staan 6 punten voor, niet achter.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
En onder druk wordt het stukken minder met Eiting.Zag je tegen Groningen ook weer heel goed ...Marillion schreef: ↑ma jan 27, 2020 10:14 amAjax is eerder dit seizoen pas begonnen met goed voetballen toen we op het middenveld gingen spelen met Ziyech, Van de Beek en Martinez. Door de afwezigheid van Blind achterin en de blessure van Ziyech staat er inmiddels nog maar één van die drie in het veld. Dáár ligt voor mij het grote probleem. Met de huidige middenveld bezetting ontstaat er veel te veel ruimte voor de tegenstander. De Jong én Van de Beek spelen van nature graag vrij diep. Dat is teveel van het goede. Gevolg is dat de verdediging verzuipt.
Los van hopen dat Ziyech zo snel mogelijk weer fit is moet Ten Hag beginnen met het terughalen van Martinez naar het middenveld. Dan hebben we daar weer duelkracht. Zet achterin Schuurs er maar bij. Dan mag hij gelijk laten zien of hij voor volgend seizoen een serieuze optie is. Opbouwend kan hij in ieder geval het nodige brengen.
De rol van Ziyech is de meest lastige. Ik denk dat Eiting daar zou moeten spelen omdat hij het inzicht en een goede pass heeft. Hij is wel minder dynamisch. Dat betekent wellicht dat hij iets verder naar achteren zal moeten spelen in vergelijking met Ziyech.
Vergeet je AZ niet?Trab schreef: ↑ma jan 27, 2020 8:44 amHeb niks vde wedstrijd kunnen zien, maar een Gravenberch bijvoorbeeld wordt op basis van 2 thuiswedstrijden tegen zwakke broeders ado en Sparta de hemel ingeprezen. Die jongen is er nog niet aan toe. Zowel qua hardheid in duels, als qua handelingssnelheid, als qua rust aan de bal. En dat wordt wel gevraagd op een controlerende positie.
Ik vind in zijn algemeenheid dat ten Hag te star vast blijft houden aan zijn systeem en spelopvatting. Soms vragen omstandigheden- blessures- om wat anders. Waarom zo aanvallend spelen als je zoveel bepalende spelers mist? Hoe kan het dat je zo vaak in ondertal posities komt achterin? Je staat 6 punten voor, je mist heel veel bepalende spelers. Ga lekker controlerend en compact spelen en mik op de omschakeling met de snelheid van Babel en Promes voorin. Laat hun lekker komen ipv ruimtes weg te geven achterin. Wij staan 6 punten voor, niet achter.
Voorafgaand aan de wedstrijd tegen Groningen stonden we toch 6 pntn voor op AZ?Lionel schreef:Vergeet je AZ niet?Trab schreef: ↑ma jan 27, 2020 8:44 amHeb niks vde wedstrijd kunnen zien, maar een Gravenberch bijvoorbeeld wordt op basis van 2 thuiswedstrijden tegen zwakke broeders ado en Sparta de hemel ingeprezen. Die jongen is er nog niet aan toe. Zowel qua hardheid in duels, als qua handelingssnelheid, als qua rust aan de bal. En dat wordt wel gevraagd op een controlerende positie.
Hopen maar weer dat ze niet serieus doorzetten of dat hij Chelsea niet ziet zitten.'Chelsea zet in op komst van Hakim Ziyech'
Volgens ESPN zet Chelsea in op de komst van Hakim Ziyech komende zomer. De spelmaker van Ajax wordt als een van de belangrijkste transfertargets gezien om de selectie van Frank Lampard te versterken. Naast Chelsea zou ook Manchester United belangstelling hebben voor Ziyech, maar Chelsea zou de betere papieren hebben.
Chelsea was een van de tegenstanders van Ajax dit seizoen in de groepsfase van de Champions League. Vooral in Londen wist Ziyech zich te onderscheiden en gaf hij drie assists.
Bron: AN
Denk wel dat ie gaat als het serieus is. Sevilla zei hij van de zomer af omdat die vent van Roma er zit die hem eerder had laten zitten met die transfer naar Roma. En dan had Sevilla zich nog niet eens geplaatst voor de CL. Heel misschien als Chelsea de CL niet haalt dat hij gaat twijfelen, maar ze staan 6 pntn voor op de nummer 5. En dan nog denk ik dat ie gaat. Nog maar een halfjaar van genieten zolang het kan en hopelijk is hij snel weer fit.Marillion schreef:Hopen maar weer dat ze niet serieus doorzetten of dat hij Chelsea niet ziet zitten.'Chelsea zet in op komst van Hakim Ziyech'
Volgens ESPN zet Chelsea in op de komst van Hakim Ziyech komende zomer. De spelmaker van Ajax wordt als een van de belangrijkste transfertargets gezien om de selectie van Frank Lampard te versterken. Naast Chelsea zou ook Manchester United belangstelling hebben voor Ziyech, maar Chelsea zou de betere papieren hebben.
Chelsea was een van de tegenstanders van Ajax dit seizoen in de groepsfase van de Champions League. Vooral in Londen wist Ziyech zich te onderscheiden en gaf hij drie assists.
Bron: AN
Als Chelsea in de zomer komt zal hij inderdaad wel gaan. Welke club maakt me niet uit, als ze maar fors betalen.
tot het begin van dit seizoen was ik het volledig met je eens. Maar wat Lampard dit seizoen doet, aantrekkelijk voetbal met veel eigen jeugd, daar hebben ze toch wel heel wat sympathie mee gewonnen.