Omdat dit voor de clubcard-houders de enige kans nog is om Ajax te zien dit seizoen (competitie alles uitverkocht) zijn er al meer dan 50.000 kaarten verkocht voor dit duel en kon het wel eens een uitverkochte ArenA gaan worden.

Moderator: mods
Hij zit daar niet meer, is inmiddels assistent van Dick bij Feyenoord!Marillion schreef: ↑ma jan 20, 2020 11:20 amDat is wel echt super hé? Gewoon een uitverkocht huis tegen Spakenburg.![]()
Bor de Wolf is daar overigens trainer. Misschien kunnen we voor de wedstrijd nog wat beelden op de schermen laten zien? Ik doe alvast een suggestie. Kijk naar de souplesse en wendbaarheid van die man!![]()
WAT HEBBEN WIJ EEN KUTKEEPER is daar nu trainer. Gino Dekker speelt er. Hij is nogal veranderd van koorknaap in hipster incl. volgekladderde arm en nek.
Dat is zeker geen slecht idee om dit keer Varela op te stellen. Die paar keer dat ik hem zag keepen, was ik wel tevreden. Lijkt me een coole kikker.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑di jan 21, 2020 7:45 pmZou Varela eens mogen keepen? Als weer Onana op goal staat, kun je je inmiddels afvragen of Varela niet stiekem als mascotte is aangetrokken. Hij mag immers niet in JA spelen.
Met de wetenschap dat we tegen Getafe zonder Onana starten zou het dan toch wel logisch zijn om onze Portugese lachebek een wedstrijdje te laten opdraven.
Ja, dat soort spelers hoef je niet te kopen. Wel verkopen.GangstaRiB schreef: ↑wo jan 22, 2020 8:55 pmAlvarez kostte 15 miljoen zei de verslaggever zojuist... tjezus.. dat deed wel eventjes pijn.. die Mexicaanse club die hem verkocht heeft lacht zich kapot.
Hadden we beter Vertonghen meer salaris kunnen bieden.Historicus schreef: ↑wo jan 22, 2020 9:05 pmJa, dat soort spelers hoef je niet te kopen. Wel verkopen.GangstaRiB schreef: ↑wo jan 22, 2020 8:55 pmAlvarez kostte 15 miljoen zei de verslaggever zojuist... tjezus.. dat deed wel eventjes pijn.. die Mexicaanse club die hem verkocht heeft lacht zich kapot.
Haha idd, dat ze daar 2 miljoen per jaar voor krijgen. Snel verdiend.
De eenmalige publiciteit zal die 2 miljoen niet goedmaken. Misschien een special met Curacouse Ajax-spelers maken op Youtube?brigade zuid schreef: ↑wo jan 22, 2020 9:14 pmHaha idd, dat ze daar 2 miljoen per jaar voor krijgen. Snel verdiend.
Maar dit is niet de eerste keus ook wat op het veld staat.GangstaRiB schreef: ↑wo jan 22, 2020 9:18 pmJe mag er niet teveel van vinden, maar dit lijkt verdacht veel op afgelopen zondag tegen Sparta. Alleen maar trechtervoetbal met constant balverlies. Wordt er niet echt vrolijk van.