In de rust gewisseld, met geel op zak. Was 'm niet, wordt 'm niet.Jöhnk schreef:In de basis vandaag tegen Leipzig, in een driemansverdediging naar het schijnt.
Duitsland
Moderator: mods
Re: Duitsland
Schreuder heeft veel geleerd van EtH: verdiende zege bij Bayern. Die 2-7 zegt meer over Spurs dan over Bayern.
- Gezond verstand
EtH wist niet van Bayern te winnen. Schreuder wel. Dus dankzij Schreuder haalden we punten tegen de duitsers .... aldus Valentijn Driessen.wimpey schreef:Schreuder heeft veel geleerd van EtH: verdiende zege bij Bayern. Die 2-7 zegt meer over Spurs dan over Bayern.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
Bayern weer niet gewonnen.
Die Kovac vliegt er binnenkort uit en dan ben ik heel benieuwd wat er gaat gebeuren.
Die Kovac vliegt er binnenkort uit en dan ben ik heel benieuwd wat er gaat gebeuren.
-
Duitsland
Dan komen ze Ten Hag halen en zal die volgens de T. álle wedstrijden van Wolfsburg verliezen.
Hoffenheim.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Dan komen ze Ten Hag halen en zal die volgens de T. álle wedstrijden van Wolfsburg verliezen.
-
Weet je gelijk hoe hard ik het Grote Brein Schreuder mis.
-
Ik denk dat we allemaal wel kunnen voorspellen wat er dan gaat gebeuren... #TenHagJöhnk schreef:Bayern weer niet gewonnen.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
- Jinne
- Site Admin
Bayern verliest dik vandaag. Red Bull in ander potje met 8 klapper.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
- Monkey Tonk
Bayern ontslaat trainer.... Beetje link. Een week of twee geleden werd EtH in verband gebracht met die club.
Ja , maar je gaat niet weg voor de kerst dus alleen in de winterstop kan er iets gebeuren. EtH opvolgers staan op de lijst van Marc denk ?Monkey Tonk schreef:Bayern ontslaat trainer.... Beetje link. Een week of twee geleden werd EtH in verband gebracht met die club.
Gaat lekker hier bij de aanvoerder van Eintracht Frankfurt die even wat kortsluiting in de kop heeft, net als menig (reserve)speler bij SC Freiburg. 

Het enige dat telde, was dat Freiburg won.Marillion schreef:Wat denkt zo'n gozer nou? Als ik het snel doe ziet niemand het?

Swalbe ..wimpey schreef:Het enige dat telde, was dat Freiburg won.Marillion schreef:Wat denkt zo'n gozer nou? Als ik het snel doe ziet niemand het?

Blij met de punten ...
Gladbach v Bayern, heerlijke pot. 

Joshua Zirkzee gister met de 1-2 voor Bayern bij Freiburg. 92e minuut, 1e balcontact in de BuLi. Prima afgerond, echte spitsengoal.
Bayern-Dusel, want Freiburg was beter en verdiende de zege.
Bayern-Dusel, want Freiburg was beter en verdiende de zege.
Haaland naar Dortmund. Ome Mino naar verluidt weer 15 M rijker. Doet ie goed. 

Denk het wel ja. Dit is overigens wel een speler waarvan ik me afvraag of Ajax 'm ooit in het vizier heeft gehad. Hij is via de Noorse competitie naar Salzburg gegaan. Daar hadden wij 'm dus in theorie ook kunnen oppikken. Zeker als je kijkt naar het aantal jonge buitenlandse spelers dat naar Ajax komt.
Los van deze individuele speler is het sowieso interessant om te zien hoe Salzburg toch steeds aan die goede spelers komt. Ik weet dat bij Red Bull geld geen probleem is maar ze halen regelmatig onbekende spelers die het ontzettend goed doen. Is dat intelligente scouting of schieten ze met hagel en zit er af en toe een topper tussen?
Los van deze individuele speler is het sowieso interessant om te zien hoe Salzburg toch steeds aan die goede spelers komt. Ik weet dat bij Red Bull geld geen probleem is maar ze halen regelmatig onbekende spelers die het ontzettend goed doen. Is dat intelligente scouting of schieten ze met hagel en zit er af en toe een topper tussen?
Nil volentibus arduum
- Jinne
- Site Admin
Tot voor kort hadden we zelf nog een Scandinavische ijskonijn. Bij beide Red Bulls wordt er wel goed gescout (al heeft Bruma ook in Leipzig gespeeld), maar kennelijk is er geen direct verbondje want Leipzig had ook interesse deze keer.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
- Gezond verstand
Het schijnt dat de speler zelf Ajax wel in het vizier had en graag naar Ajax wilde ipv Salzburg. Dat stond van de week op Ajax Showtime.Marillion schreef: ↑ma dec 30, 2019 6:58 pmDenk het wel ja. Dit is overigens wel een speler waarvan ik me afvraag of Ajax 'm ooit in het vizier heeft gehad. Hij is via de Noorse competitie naar Salzburg gegaan. Daar hadden wij 'm dus in theorie ook kunnen oppikken. Zeker als je kijkt naar het aantal jonge buitenlandse spelers dat naar Ajax komt.
Fans van andere clubs
-
Haaland valt in bij Dortmund en maakt gelijk een hattrick, toch wel een fenomeen die jongen!
Ik heb ook gekeken. Diep onder de indruk. Groot, sterk, snel, technisch zeer goed. Z’n 1e en laatste goal verraden grote klasse. Hij is 19 he. Wordt een hele grote speler.Gaizka1985 schreef: ↑za jan 18, 2020 5:35 pmHaaland valt in bij Dortmund en maakt gelijk een hattrick, toch wel een fenomeen die jongen!