Lijkt overigens wel serieus te zijn, want Haatrecht (zijn zaakwaarnemer) rept er ook over.
Moderator: mods
Neres en Promes zijn allebei nog niet fit. We spelen straks een dubbel programma en we hebben gezien dat Labyad en Noa Lang niet voldoen. Leuk dat een Hansen laatst mocht invallen maar dat kan natuurlijk nog steeds thuis tegen de wat mindere teams.Peter schreef: ↑di jan 07, 2020 2:25 pmVertel mij dan maar eens waar hij moet gaan 'basis spelen'. Zetten we dan Promes, Tadic of Neres op de bank? En hij als bankzittende spits wordt gehaald, dan zetten we Huntelaar terug naar de andere kant van de bank? En Traoré mag dan terug naar Jong Ajax om daar verder te proeven? En Brobbey zetten we dan weer terug naar Ajax A1. En dat allemaal voor een extra warm plekje voor Babel op de bank.
Lijkt overigens wel serieus te zijn, want Haatrecht (zijn zaakwaarnemer) rept er ook over.
Babel ziet een overstap naar Ajax zitten. Volgens De Telegraaf is de deal mede door de financiële afwikkeling met Galatasaray nog lang geen uitgemaakte zaak.
Wie zegt dat er niet naar toptalenten wordt gekeken? Wie weet ziet Ajax het wel zitten in Hansen en Unuvar en kiezen ze voor Babel voor komend half jaar.Mano schreef: ↑di jan 07, 2020 4:12 pmBabel is de Go to guy bij gebrek aan beter.
kansloze en inspiratieloze huurkoop
Ik dacht dat het lek boven was maar waar komt Ajax mee deze winter.![]()
Vertonghen (32) polsen (te duur) en Babel (33)
Dat 'netwerk' van Ajax is dus echt op toeval gebaseerd.
inspiratieloos nieuws. Het niveau daalt weer naar die van de eredivisie.
Peter schreef: ↑di jan 07, 2020 2:25 pmVertel mij dan maar eens waar hij moet gaan 'basis spelen'. Zetten we dan Promes, Tadic of Neres op de bank? En hij als bankzittende spits wordt gehaald, dan zetten we Huntelaar terug naar de andere kant van de bank? En Traoré mag dan terug naar Jong Ajax om daar verder te proeven? En Brobbey zetten we dan weer terug naar Ajax A1. En dat allemaal voor een extra warm plekje voor Babel op de bank.
Geloof dat je hem niet direct moet zien als concurrent voor traore.Marillion schreef:Grote vraag is natuurlijk of het inderdaad om een korte termijn oplossing gaat. In dat geval is er wellicht iets voor te zeggen. Al vraag ik me wel af of hij het nou echt veel beter zal doen dan een jongen als Traore. Ik weet dat het slechts ADO was maar dat ging helemaal niet verkeerd.
Ik denk dat ze voor een combi gaan. Op korte termijn meer flexibiliteit voorin met de recente blessure perikelen in gedachten. En dan volgend seizoen in de KJH/Siem de Jong rol want die zijn dan normaal gesproken weg.
Sterk als aanspeelpunt en balvast. Doet geen rare dingen. Vroeger vond ik em echt een doodloper, maar hij heeft veel geleerd. Iemand postte hier dat Babel voor verrassingen kan zorgen, maar dat zie ik juist niet... hij heeft qua snelheid en explosiviteit wel een jasje uitgedaan. Maar hij verraste mij doordat ie een stuk slimmer en zakelijker is gaan spelen.
Dat kan Traore ook. Investeer in de toekomst.
Babel zal in 1e instantie voor links gehaald worden, want Noa Lang faalde als vervanger van Promes.
Babel? Of Van der SarWoensdag 8:16 uur | Morning!
Goedemorgen Ajacieden! Het is tijd voor de 6e training in Doha, zoals gewoonlijk schijnt het zonnetje en is de lucht strakblauw. De trainers zijn de oefeningen aan het uitzetten, nu is het wachten op de spelersbus. Vandaag verwachten we een nieuwe speler op het trainingsveld...
Heb je hem ooit vanaf links zien spelen, dat je zoiets zo stellig beweert?
Mexicaans talent Alvarado hoog op verlanglijst Ajax
Door Marco Timmer Marco Timmer
Ajax heeft zijn oog laten vallen op Roberto Alvarado. De 21-jarige Mexicaan is een serieuze kandidaat om Donny van de Beek of Hakim Ziyech op te volgen bij de Eredivisie-koploper.
Alvarado is veelzijdig en kan zowel als aanvallende middenvelder als op de flanken uit de voeten. Met het halen van de speler van Cruz Azul kan worden ingespeeld op een mogelijk vertrek van Ziyech en Van de Beek, voor wie er al een tijdje interesse is uit het buitenland. Een winterse transfer deal tussen Ajax en Cruz Azul is niet in de maak, mocht het tot een overstap komen dan gebeurt dat waarschijnlijk komende zomer.
Bij Cruz Azul heeft Alvarado een ontsnappingsclausule in zijn contract. Naar verluidt gaat het om een bedrag van vijftien miljoen euro. Daarmee heeft hij op financieel vlak een streepje voor op bijvoorbeeld Calvin Stengs, voor wie AZ een hogere transfersom zal willen.
Alvarado heeft al achttien interlands voor Mexico achter zijn naam staan en is al tijden basisspeler bij Cruz Azul. Leicester City en Crystal Palace hebben de international ook concreet in het vizier. Na Edson Álvarez zou Alvarado de tweede Mexicaan in de huidige Ajax-selectie kunnen worden.