Moderator: mods
Of een van die andere 14 ploegen.Toppie schreef:Als we tweede waren geworden hadden we Atalanta kunnen treffen in de CL![]()
Exact. Vroeg opstaan en je bent alsnog je zondag kwijt.999 schreef:Ja alles beter dan 12.15 Zondags
Denk dat die lui voor voor CL-kwalificatie gaan.
Zelfde als beker laten gaan.. Teveel spelers zijn overbelast en kampioen worden is Prio1
Mja, ik ben ook bang dat een finaleplaats er niet bepaald in zit!Marillion schreef: ↑ma feb 03, 2020 9:40 pmHet kan soms snel gaan met verwachtingen, zowel in positieve als negatieve zin.
Ik denk ook dat Ajax het niet gaat redden. Ajax is het al een tijdje kwijt en het duurt nog wel even voor de belangrijke spelers allemaal weer fit én in vorm zijn. De landstitel moet gewoon gaan lukken. Europees hebben we het beste denk ik al gezien.
Ziyech en wellicht ook Blind zullen dan toch wel fit zijn?De Dominee schreef: ↑di feb 04, 2020 1:12 pmMet een fitte selectie was het al een flinke klus, al had ik verwacht dat we het dan wel zouden redden. In de huidige situatie zie ik het niet gebeuren tegen Getafe...
- Veltman
- Blind
- Ziyech
- Neres
- Promes
Niet bepaald de minsten.
Van die ene wedstrijd tegen Utrecht.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑di feb 04, 2020 10:54 amDat zou ik alleen zien gebeuren met een fitte selectie, die het spel speelt van vorig jaar oktober.