Glorieus? Zei hij dat?zeux schreef:Helemaal realistisch is Ten Hag niet. Zo glorieus speelde Ajax niet hoor, Erik.

Veel geluk gehad in Lille en Valencia en nu van de koude kermis thuisgekomen. Iets te weinig gekregen tegen Chelsea.
Moderator: mods
Glorieus? Zei hij dat?zeux schreef:Helemaal realistisch is Ten Hag niet. Zo glorieus speelde Ajax niet hoor, Erik.
Misschien zoeken naar betere verdedigers?Mano schreef:EtH heeft Ajax nog steeds niet geleerd om een pot dood te maken.
Altijd attractief en aanvallend willen voetballen Is leuk maar pak eens je rust!!
Bij Chelsea uit en tottenham thuis ook! Voor staan en nog steeds de weg naar voren zoeken met kans op tegenaanvallen. (Die dus ook kwamen)
Ik snap het wel, achterhoede is eigenlijk helemaal niet goed in verdedigen dus je wilt de bal voorin hebben.
Maar zoals men deze pot aanging vanaf minuut 1![]()
Gedoomd te mislukken!
Vorig seizoen hadden we dat ook toen Dolberg ineens voor Neres moest spelen en Tadic linksbuiten stond.zeux schreef:Eén blessure op de goal-getter positie (Promes) en het is kapot.Peter schreef:Drie hè. De vervanger van de vervanger van de vervanger was er ook niet.
Ah een reserve spits hebben we nu nodig. En als Tagliafico en Martinez er niet bij zijn moeten we een topback hebben:
Neres is vleugelaanvaller. Daar heb ik het niet over.
Labayad heeft anderhalve wedstrijd ok gespeeld, die is nu ineens gebombardeerd tot geheide basisspeler?
2 rode kaarten in een minuut. Waar heb je het over?Yopii schreef:Misschien zoeken naar betere verdedigers?Mano schreef:EtH heeft Ajax nog steeds niet geleerd om een pot dood te maken.
Altijd attractief en aanvallend willen voetballen Is leuk maar pak eens je rust!!
Bij Chelsea uit en tottenham thuis ook! Voor staan en nog steeds de weg naar voren zoeken met kans op tegenaanvallen. (Die dus ook kwamen)
Ik snap het wel, achterhoede is eigenlijk helemaal niet goed in verdedigen dus je wilt de bal voorin hebben.
Maar zoals men deze pot aanging vanaf minuut 1![]()
Gedoomd te mislukken!![]()
Laten we eerlijk zijn, vorig seizoen zat alles mee. Dit seizoen in het begin ook, tot het tweeluik met Chelsea. Je kunt niet altijd geluk hebben.
@Lionel: dan moet je die 4-1 voorsprong niet uit handen geven. Dat gebeurt een topteam niet.
Dit Ajax laat zich meeslepen door emoties. Vanavond weer, dus. Is zeker niet de eerste keer.
Idd, je ziet ze bijna niet, maar als er negativiteit is staan ze voorop.999 schreef:Aldus Yopii Derksen ....
Roze bril nog niet afgezet?Ajaciedjuh schreef:Idd, je ziet ze bijna niet, maar als er negativiteit is staan ze voorop.999 schreef:Aldus Yopii Derksen ....![]()
Wedstrijden tegen Valencia en Lille hebben we idd kansen tegen gehad, maar dik verdiend gewonnen (wel geflatteerd). Tegen Chelsea hadden we gezien de wedstrijd minimaal 4 punten verdiend. Vandaag verdiende er ook maar 1 ploeg te winnen en zeker niet te verliezen. Beste team uit de poule ligt eruit.
Dat is jammer voor ons, maar ook voor Europa.
Misschien moet jij een bril opzetten ..Yopii schreef:Roze bril nog niet afgezet?Ajaciedjuh schreef:Idd, je ziet ze bijna niet, maar als er negativiteit is staan ze voorop.999 schreef:Aldus Yopii Derksen ....![]()
Wedstrijden tegen Valencia en Lille hebben we idd kansen tegen gehad, maar dik verdiend gewonnen (wel geflatteerd). Tegen Chelsea hadden we gezien de wedstrijd minimaal 4 punten verdiend. Vandaag verdiende er ook maar 1 ploeg te winnen en zeker niet te verliezen. Beste team uit de poule ligt eruit.
Dat is jammer voor ons, maar ook voor Europa.
Schei toch uit, joh.
Valencia scoorde en Ajax heeft daar zo goed als niets tegenover gezet. Dat is de realiteit.
Het tempo was te hoog. Ajax deed dat aan het begin van het seizoen ook een paar keer zo. Daarna raakten de spelers op elkaar ingespeeld, en kon dat hoge tempo wel. Maar je moet herkennen wanneer het niet kan, omdat er nieuwe spelers bijlopen die het nog niet aanvoelen, en dan een tempo lager spelen. Ajax bleef forceren. Dit was het Ajax van een maand of drie geleden. Ik had graag het Ajax gezien van een paar weken geleden.Yopii schreef:Ik wist binnen vijf minuten dat het mis zou gaan. Hadden jullie dat ook? Dat paniekerige... blind naar voren rennen, alsof we met drie goals verschil moesten winnen. Ongelooflijk. Je hoeft de wedstrijd niet compleet dood te maken, maar dit was het andere uiterste.![]()
Ik ben ernog ondersteboven van. Hoe kun je zo aan een wedstrijd beginnen? Valencia lachte zich dood. Dat vind ik het ergste: we hebben het weggegeven.
+1 ...Ajaciedjuh schreef:Nee, dat zijn gewoon de feiten, maar dat is voor zwartkijkers & azijnzeikers natuurlijk altijd anders.
Hoe opvallend is het, als de resultaten tegenvallen met al je posts .....Verder ga ik je geen aandacht meer geven. Geniet ervan zou ik zeggen.
Zeker, Dolberg had vorig seizoen al vervangen moeten worden. Is nooit terug op niveau gekomen na zijn blessures.Historicus schreef:
Vorig seizoen hadden we dat ook toen Dolberg ineens voor Neres moest spelen en Tadic linksbuiten stond.