AZ
Moderator: mods
-
Re: AZ
Voor de duidelijkheid: ik zeg niet dat Ajax ze allemaal moet kopen. Ben alleen even benieuwd naar de meningen hier over deze spelers en trainer. Met name de trainer (Slot) vind ik interessant voor Ajax.Marillion schreef:Half AZ opkopen lijkt me wat overdreven. Maar ze doen het wel ontzettend goed. Een jong elftal dat aantrekkelijk en herkenbaar voetbal speelt.![]()
Die uitwedstrijd vlak voor de winterstop gaat een mooie wedstrijd worden. Hopelijk tegen die tijd weer gewoon in Alkmaar op een grasveld.
Vind hem erg 'lui' , terend op zijn mooie linkerbeen. Geen diepgang en ik vraag me af of hij fit blijft. Zie zelf liever Ihattaren, als we dan toch de knip trekken voor een Eredivisie speler.Alexander schreef:Ik kan wel echt genieten van Stengs hoor. Heerlijke voetballer vind ik dat, met een geweldige pass in zijn benen. Zou hem wel willen hebben als Ziyech vertrekt.
Sowieso moeten Koopmeiners, Stengs en Boadu de hoofdprijs kosten vermoed ik. Wijndal zal nog wel meevallen, in hem zie ik ook zeker een optie voor Ajax mocht Nico vertrekken en Castillo tegenvallen.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
- Gezond verstand
Niet alleen lui, maar ook traag. Dat vind ik het grootste probleem. Luiheid kan veranderen, een groot gebrek aan snelheid niet. Ziyech was bij Twente ook vrij lui, maar heeft zich onder Bosz en Ten Hag echt ontwikkeld tot een harde werker.De Dominee schreef:
Voor de duidelijkheid: ik zeg niet dat Ajax ze allemaal moet kopen. Ben alleen even benieuwd naar de meningen hier over deze spelers en trainer. Met name de trainer (Slot) vind ik interessant voor Ajax.
Vind hem erg 'lui' , terend op zijn mooie linkerbeen. Geen diepgang en ik vraag me af of hij fit blijft. Zie zelf liever Ihattaren, als we dan toch de knip trekken voor een Eredivisie speler.Alexander schreef:Ik kan wel echt genieten van Stengs hoor. Heerlijke voetballer vind ik dat, met een geweldige pass in zijn benen. Zou hem wel willen hebben als Ziyech vertrekt.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
- Gezond verstand
Let maar op, hij is wel traag. Als Ziyech en Stengs een sprintwedstrijd gaan houden over een heel veld, dan is Ziyech al klaar voordat Stengs bij de middenlijn is.Lionel schreef:Hij is toch niet traag? Hij is niet snel. Maar die jongen handelt snel, heeft een actie, een schot en een steekbal.
Ziyech is ook niet snel. Die komt geen lantaarnpaal voorbij hoor.
Dat die jongen snel handelt, een actie, een schot, en een steekbal heeft is leuk. Maar door zijn gebrek aan snelheid zit jagen er niet in, meeverdedigen ook niet en kan je een counter ook wel vergeten.
Fans van andere clubs
-
Uit voorzorg, maar dat is inderdaad wel een risico. Zowel hij als Boadu hebben al een zware blessure gehad.999 schreef:Stengs voetbalt ook nog steeds met zo'n brace om zijn knie ..
Dit jaar is AZ goed.
Combinatie van goede jeugd en een heldere trainer.
Lijkt wel jaar 95, dat Ajax de competitie domineerde maar Roda JC in kielzog bleef. (hun beste jaar ooit)
Dit keer is het AZ.
Combinatie van goede jeugd en een heldere trainer.
Lijkt wel jaar 95, dat Ajax de competitie domineerde maar Roda JC in kielzog bleef. (hun beste jaar ooit)
Dit keer is het AZ.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
-
Nou nou nou... Kielzog? Als we in Alkmaar winnen is het 9 punten. Totaal niet vergelijkbaar met Roda destijds in mijn ogen .
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
Als ja. Als we verliezen is het drie punten.
Roda JC had dat seizoen inderdaad een geweldig jaar. Ajax speelde twee keer 1-1. Onvoorstelbaar, in vrijwel ieder ander jaar was Roda dat seizoen kampioen geworden. Nu bestaan ze bijna niet meer.

Roda JC had dat seizoen inderdaad een geweldig jaar. Ajax speelde twee keer 1-1. Onvoorstelbaar, in vrijwel ieder ander jaar was Roda dat seizoen kampioen geworden. Nu bestaan ze bijna niet meer.
Nil volentibus arduum
Inmiddels is het gelijk (voor op doelsaldo) als we verliezen tegen AZ.
Kan een hele zuur week voor Ajax worden. 6 punten verliezen in de competitie en EL spelen.
Oh, en dan is het gat met PSV ook weer terug gebracht naar 7 en is alles weer mogelijk.
AZ presteert erg goed in Eredivisie en EL. (voor AZ)
Wat je vaak ziet, is dat het de 2de seizoenshelft inzakt.
Dit keer verwacht ik dat niet btw
Kan een hele zuur week voor Ajax worden. 6 punten verliezen in de competitie en EL spelen.
Oh, en dan is het gat met PSV ook weer terug gebracht naar 7 en is alles weer mogelijk.
AZ presteert erg goed in Eredivisie en EL. (voor AZ)
Wat je vaak ziet, is dat het de 2de seizoenshelft inzakt.
Dit keer verwacht ik dat niet btw
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
- Ajaciedjuh
En jij staat vooropYopii schreef:Anders is de boot aan.

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."