Tja Promes/Neres eruit en wat erachter zit is het dus niet... Incl Lang.. Ajax is teveel veel teveel van Tadic alleen In de spits..wimpey schreef:Slechtste pot sinds heel lang. Kansloos, armoedig. Ajax oogt op.
En laat de winterstop maar gauw komen
Moderator: mods
Tja Promes/Neres eruit en wat erachter zit is het dus niet... Incl Lang.. Ajax is teveel veel teveel van Tadic alleen In de spits..wimpey schreef:Slechtste pot sinds heel lang. Kansloos, armoedig. Ajax oogt op.
Yep, zie jij altijd.wimpey schreef:Kansen? Heb ik een andere wedstrijd gezien?Ajaciedjuh schreef: Idd, kansen genoeg gehad, maar zat er niet in.
Laat me niet lachen, wellicht de laatste 5 min die bal van Beek op de lat...Ajaciedjuh schreef:Yep, zie jij altijd.wimpey schreef:Kansen? Heb ik een andere wedstrijd gezien?Ajaciedjuh schreef: Idd, kansen genoeg gehad, maar zat er niet in.
Ach, dit zat er natuurlijk een keer aan te komen.Als je zoveel wedstrijden thuis ongeslagen bent loop je hier tegen aan.V.n. door de eerste helft waar er een stelletje ongeïnspireerd aan het ballen waren.Hopelijk snappen ze het nu weer, eerst 110% geconcentreerd zijn, inzet ( en niet met 1 man afjagen, leek Feyenoord wel ). WII deed eigenlijk niks bijzonders, ja counteren ...Ajaciedjuh schreef:Idd, kansen genoeg gehad, maar zat er niet in.mattie schreef:Stond het al...Ajax Rules schreef:Pffff.... komt nu echt veel druk te staan op dinsdag.
Ajax is moe en op...
Kopbal de Jong en kopbal in 87e minuut. Verder niks.Ajaciedjuh schreef: Yep, zie jij altijd.
Zaak is nu om Dinsdag deze wedstrijd te doen vergeten.Maar ook dan kan je gewoon verliezen ..."De laatste keer dat Ajax in de eredivisie een thuisnederlaag leed, was op 5 november 2017"
Willem II heeft Ajax,dat 23 duels in de eredivisie ongeslagen was,tot staan gebracht.
Hij is soms onrealistisch, en draait het om in die zin dat hij denkt dat Ajax alleen door hem zo goed is gaan voetballen, en dat het in principe niet uitmaakt wie een positie invult, omdat iedereen weet hoe die ingevuld moet worden. Hij vertelde dit zelf toen het centrale duo wegviel tegen Lille, maar nu denkt hij blijkbaar dat het in de spits net zo is.thaumaturgy schreef:Behoorlijke off-day van Ten Hag.
Klopt. Zo moeilijk moet het toch ook niet zijn?Trab schreef:Wat toch weer opvalt is de belabberde organisatie bij corners voor Ajax. Leidde weer 3x tot een counter waaronder de eerste goal. Dat krijgt Ten Hag er maar niet uit. Willem 2 deed nog iets opvallends. Zodra de keeper de bal onderschepte na een aanval van Ajax, peerde hij hem meteen naar voren. Vaak met succes want leverde veel 1 tegen 1 situaties op. Leek afgesproken werk. Is in ieder geval duidelijk geworden dat we niet zonder Tadić op 9 kunnen. Hopelijk dus geen KJH dinsdag. Lille weer gewonnen overigens. Die staan gewoon weer 3e.
Marillion schreef:Of het begin van een slechte serie. Tot voor gisteren hield niemand er geloof ik nog rekening mee dat Ajax ook nog een keer een potje ging verliezen.
Ten Hag verteld het in bijna elk interview, wij moeten elke wedstrijd 110% alert en scherp zijn ... De eerste tegengoal : Noa Lang krijg een goede kans, schiet en via een WII-er wordt het een corner.Corner wordt genomen, Veltman mist op een haar de bal om te koppen, via de arm van WII-er het veld weer in.En dan begint het .. Martinez blijft veel te lang in zijn " moment " hangen waardoor hij in de omschakeling te laat is, maar vooral Lang staat te pitten of denkt er veel te gemakkelijk over want Nunnely loopt eerst achter hem, dan naast hem en vervolgens voor hem en begint te sprinten, Lang wordt wakker maar kan dat natuurlijk nooit meer goed maken.Trab schreef:Wat toch weer opvalt is de belabberde organisatie bij corners voor Ajax. Leidde weer 3x tot een counter waaronder de eerste goal. Dat krijgt Ten Hag er maar niet uit. Willem 2 deed nog iets opvallends. Zodra de keeper de bal onderschepte na een aanval van Ajax, peerde hij hem meteen naar voren. Vaak met succes want leverde veel 1 tegen 1 situaties op. Leek afgesproken werk. Is in ieder geval duidelijk geworden dat we niet zonder Tadić op 9 kunnen. Hopelijk dus geen KJH dinsdag. Lille weer gewonnen overigens. Die staan gewoon weer 3e.
O jawel hoor .. Behalve dat je altijd kan verliezenMarillion schreef:Of het begin van een slechte serie. Tot voor gisteren hield niemand er geloof ik nog rekening mee dat Ajax ook nog een keer een potje ging verliezen.
Als Onana goed staat kan die bal er niet in.999 schreef:
Bij de tweede tegen goal eigenlijk een beetje het zelfde scenario : Dankerlui mag vrolijk opkomen op zijn gemakkie, Tadic of Mazraoui denken het zal wel en Tagliafico kan het ook niet meer repareren.Overigens op zo'n positie in zo'n hoek mag Onana ook wel wat doen . .
Mwah, hoeveel kansen heeft WII nu gehad inclusief die goals Wimpey, denk 3 hooguit 4 ... Als Lang gewoon effe oplet haalt ie die 1 kans waar die goal door valt er gewoon uit ..wimpey schreef:EtH zet het soms te aanvallend neer. Ajax had gisteren zo’n statische voorhoede, dat je geen druk kreeg op hun opbouw en dat er in het aanvalsspel nul verrassing zat. En in de omschakeling werd Ajax meermaals op snelheid afgetroefd.
Neem aan dat EtH ook lering trekt. Alvarez zorgde in Lille na rust voor meer rust en defensieve stabiliteit. Die staat er dinsdag in, lijkt me.
Met Alvarez aan de bal kom je niet aan voetballen toe en kom je dus ook niet onder de druk uit. Zou ik niet doen dinsdag, want die gasten gaan volop pressen.wimpey schreef:EtH zet het soms te aanvallend neer. Ajax had gisteren zo’n statische voorhoede, dat je geen druk kreeg op hun opbouw en dat er in het aanvalsspel nul verrassing zat. En in de omschakeling werd Ajax meermaals op snelheid afgetroefd.
Neem aan dat EtH ook lering trekt. Alvarez zorgde in Lille na rust voor meer rust en defensieve stabiliteit. Die staat er dinsdag in, lijkt me.