Moderator: mods
https://www.ajaxshowtime.com/article/ho ... r-noa-langwimpey schreef:Volgens mij moet je behoorlijk slim zijn om het als topsporter te redden. Wanneer je dan Lang hoort... Kijkt ook niet snugger uit z'n ogen, meer op een manier dat je denkt: anybody home?Jöhnk schreef: Moa Lang heeft nog een lange weg te gaan. Al zie ik hem liever dan Labyad en Siem de Jong.
Psychologie van de koude grond misschien, maar ik denk niet dat die gozer het redt temidden van de vele intelligente spelers die dit team herbergt.
Waarom moeten we daar over beginnen op deze prachtige zonnige zaterdagmorgen..Overigens hebben we daar toen geen profijt van gehad omdat we zelf niet met voldoende goals verschil van Willem II wonnen...
Normaal heb je wel gelijk, maar dit keer is Ajax een punt of drie door de neus geboord door de bedenkelijke arbitrage in de potjes tegen Chelsea. Was dat wel zuivere koffie? Ik zou het deze keer doen. Laat Lille maar spelen alsof hun leven ervanaf hangt. Bij een punt iedere speler een half miljoen rijker.Marillion schreef:Klopt, een aanmoedigingspremie mag. Aansporen tot verliezen uiteraard niet. Maar laten we daar niet aan beginnen want 't voelt niet helemaal lekker wat mij betreft.
Trab schreef:https://www.ajaxshowtime.com/article/ho ... r-noa-langwimpey schreef:
Volgens mij moet je behoorlijk slim zijn om het als topsporter te redden. Wanneer je dan Lang hoort... Kijkt ook niet snugger uit z'n ogen, meer op een manier dat je denkt: anybody home?
Psychologie van de koude grond misschien, maar ik denk niet dat die gozer het redt temidden van de vele intelligente spelers die dit team herbergt.
Heel erg eens.Cruijff schreef:'Voetbalintelligentie' of überhaupt intelligentie lijkt me inderdaad wel belangrijk: toch kan ook een beetje een plaat voor je kop en voor niets anders gaan dan de sport ook de weg zijn naar de top. De Michael van Gerwen methode zeg maar.
Ajax Rules schreef:Heel erg eens.Cruijff schreef:'Voetbalintelligentie' of überhaupt intelligentie lijkt me inderdaad wel belangrijk: toch kan ook een beetje een plaat voor je kop en voor niets anders gaan dan de sport ook de weg zijn naar de top. De Michael van Gerwen methode zeg maar.
Ik denk overigens dat het hem niet alleen zit in "er helemaal voor gaan", maar ook in de afwezigheid van twijfel. Ik zie zo'n Noa Lang eerder een penalty binnen schieten in een WK-finale dan een Matthijs de Ligt. Ik vermoed dat De Ligt veel meer een gevoel heeft bij "2 miljard tv-kijkers" en ook veel meer de verantwoordelijkheid op zijn schouders voelt. De vergelijking met Van Gerwen is inderdaad treffend. Hoe hij zich de beste voelt, zich afsluit van stress en belangen, dat kan bijna alleen als je een zeer ongecompliceerd persoon bent.
Je bedoelt in de twee linkjes hier boven?Iniesta schreef:Ik hoor nu al van een aantal kanten over die interviews, maar valt toch best mee?
Vind hem best aardig overkomen hier.
Lyon is gewoon heel slecht. Maar prima inderdaad. Ben alleen bang dat ze niks meer om de CL geven.Trab schreef:Lille heeft gisteren met 0-1 gewonnen in Lyon van Memphis en co en staat nu weer 4e. Hopelijk geeft het vertrouwen voor de wedstrijd tegen Chelsea.
In hun eigen league spelen ze toch ook nergens voor?Lionel schreef:Lyon is gewoon heel slecht. Maar prima inderdaad. Ben alleen bang dat ze niks meer om de CL geven.Trab schreef:Lille heeft gisteren met 0-1 gewonnen in Lyon van Memphis en co en staat nu weer 4e. Hopelijk geeft het vertrouwen voor de wedstrijd tegen Chelsea.
Zou eigenlijk ronduit belachelijk zijn als Lille-spelers door een betaling van Ajax beter gaan spelen.Monkey Tonk schreef:Het zou toch wel leuk zijn om te weten of een aanmoedigingspremie toegestaan is bij de UEFA.
Vind je?Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Zou eigenlijk ronduit belachelijk zijn als Lille-spelers door een betaling van Ajax beter gaan spelen.Monkey Tonk schreef:Het zou toch wel leuk zijn om te weten of een aanmoedigingspremie toegestaan is bij de UEFA.