Willem II-thuis
Valencia-thuis
AZ-uit
Drie keer knallen.

Moderator: mods
wimpey schreef: Huntelaar heeft geen snelheid, geen actie en Tadic hoort in de as. Niets ten nadele van Klaas,
Kan die ook op de flank?Jöhnk schreef:Spelen zonder diepte en snelheid in de aanval lijkt me niet slim. Ik zou Traore een kans geven.
Twente scoorde twee keer tegen Ajax. Valencia nul keer. De aanvallers van Twente zijn beter dan die van Valencia.Cruijff schreef:wimpey schreef: Huntelaar heeft geen snelheid, geen actie en Tadic hoort in de as. Niets ten nadele van Klaas,
Niets ten nadele van Klaas, maar omdat ie al die dingen niet meer heeft schoot ie er zondag tegen FC Twente zeker met gemak twee in?
Score Twente - Ajax na inbrengen Huntelaar 0-5 Ajax.
Score Twente - Ajax voor wissel Huntelaar 2-0 voor Twente.
Lionel schreef: Twente scoorde twee keer tegen Ajax. Valencia nul keer. De aanvallers van Twente zijn beter dan die van Valencia.
Heeft Dest in de jeugd ook niet heel lang rechtsbuiten gespeeld? Veel meer smaken hebben we niet geloof ik. Alleen Huntelaar en misschien Traore. Maar weet niet of ie op de flank uit de voeten kan.wimpey schreef:Als Promes ontbreekt, zou ik Dest op rechts zetten en Lang op links.
Huntelaar heeft geen snelheid, geen actie en Tadic hoort in de as. Niets ten nadele van Klaas, maar ik vind hem geen speler meer die je tegen Valencia in de basis zet.
Viel in Lille uit, na een half uur.Arthur schreef:Is Sontje Hansen geen optie?
Dat denk ik niet. Ik zie eerder Nous op rechtsvoor.Boabdil schreef:Natuurlijk gaat Dest niet rechtsbuiten spelen. Hij zal KJH opstellen, zoals ie dat zondag ook deed.
Ik zou liever met Nous of Dest spelen. En ik denk ook dat die kans realistisch is. Heeft niks met Fifa20 te maken.Boabdil schreef:Nee, hij stelt KJH weer op. Zowel Nous als Dest zijn geen aanvallers. Het is geen FIFA20.
Dest gaat wel de ruimte/diepte in zonder bal. Voorhoede Ziyech - Tadic - Lang is te statisch. Bovendien komt vd Beek dan weer op 10, terwijl ie tussen Martinez en Ziyech in juist in z'n kracht de pannen van het dak speelt.De Dominee schreef: Dest rechtsbuiten zie ik ook eventueel nog wel zitten, trouwens. In een aangepaste rol uiteraard.
Precies, Dest is snel en zorgt alleen daarmee al voor gevaar. Heeft ook een zeer behoorlijke techniek en passeeractie als ik mij niet vergis.wimpey schreef:Dest gaat wel de ruimte/diepte in zonder bal. Voorhoede Ziyech - Tadic - Lang is te statisch. Bovendien komt vd Beek dan weer op 10, terwijl ie tussen Martinez en Ziyech in juist in z'n kracht de pannen van het dak speelt.De Dominee schreef: Dest rechtsbuiten zie ik ook eventueel nog wel zitten, trouwens. In een aangepaste rol uiteraard.
Niettemin zwaar kut dat Neres en Promes in deze cruciale fase ontbreken. Qua actie en scorend vermogen heb je een probleem.
Daar zou de genoemde variant met Nous of Dest op 'rechtsbuiten' sowieso grotendeels op neerkomen. Ten Hag speelt met enorm veel positiewisselingen. Dat is een van de redenen waarom ik niet uitsluit dat Promes wordt vervangen door Nous of Dest.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Vrienden, Nous en Dest gaan echt niet rechtsbuiten staan. Ik denk dat Ziyech voor de gelegenheid op de flank komt