Zelfs op een mindere dag buigt Ajax een 2-0 achterstand om naar een dikke overwinning.
Moderator: mods
Voor de boeken misschien niet, maar dat is in het licht van deze discussie niet relevant. Wat er daar is gebeurd was zo bizar en uitzonderlijk (ik heb het in 35 jaar als voetbalsupporters letterlijk nog nooit meegemaakt) dat je voor de bepaling van onze kracht (want daar hebben we het in feite over) gewoon kunt zeggen dat we daar gewonnen hebben.Boabdil schreef: We wonnen überhaupt niet.
En nog wel een paar denk ik, maar wij zijn tegen geen enkele club in Europa kansloos, mits iedereen fit is. Dat is eigenlijk best wel bizar, waar we momenteel staan Europees gezien.Boabdil schreef:Dat is overdreven.
Liverpool, City, PSG en Bayern toch net wat beter.
Van Chelsea, wat de nummer 4 van Engeland, wonnen we ook niet makkelijk. We wonnen überhaupt niet.
Nee, je hebt daar niet gewonnen. Punt. Wat daar is gebeurd is inderdaad ongebruikelijk, maar we moeten ook de hand in eigen boezen steken. Een pingel weggeven, de 2-4, de dommige overtreding van Blind etc. Na die 1-4 hadden we het rustig moeten uitspelen. De boel op slot en klaar. Dat kan Ajax gewoon niet.Ajax Rules schreef:Voor de boeken misschien niet, maar dat is in het licht van deze discussie niet relevant. Wat er daar is gebeurd was zo bizar en uitzonderlijk (ik heb het in 35 jaar als voetbalsupporters letterlijk nog nooit meegemaakt) dat je voor de bepaling van onze kracht (want daar hebben we het in feite over) gewoon kunt zeggen dat we daar gewonnen hebben.Boabdil schreef: We wonnen überhaupt niet.
Boabdil schreef:Nee, je hebt daar niet gewonnen. Punt. Wat daar is gebeurd is inderdaad ongebruikelijk, maar we moeten ook de hand in eigen boezen steken. Een pingel weggeven, de 2-4, de dommige overtreding van Blind etc. Na die 1-4 hadden we het rustig moeten uitspelen. De boel op slot en klaar. Dat kan Ajax gewoon niet.Ajax Rules schreef:Voor de boeken misschien niet, maar dat is in het licht van deze discussie niet relevant. Wat er daar is gebeurd was zo bizar en uitzonderlijk (ik heb het in 35 jaar als voetbalsupporters letterlijk nog nooit meegemaakt) dat je voor de bepaling van onze kracht (want daar hebben we het in feite over) gewoon kunt zeggen dat we daar gewonnen hebben.Boabdil schreef: We wonnen überhaupt niet.
Ajax Rules schreef:Boabdil schreef: Nee, je hebt daar niet gewonnen. Punt. Wat daar is gebeurd is inderdaad ongebruikelijk, maar we moeten ook de hand in eigen boezen steken. Een pingel weggeven, de 2-4, de dommige overtreding van Blind etc. Na die 1-4 hadden we het rustig moeten uitspelen. De boel op slot en klaar. Dat kan Ajax gewoon niet.
Zelfs als je vindt dat we daar zelf iets fout hebben gedaan, weegt het op geen enkele manier op tegen op normale wijze DRIE (!) goals weggeven.
Anders gezegd: zelfs met de (vermeende) fout(en) van Blind en/of van Veltman, hadden we bij elke andere scheidsrechter uit de voetbalgeschiedenis daar gewonnen.
Boabdil schreef: Een pingel weggeven, de 2-4, de dommige overtreding van Blind etc. Na die 1-4 hadden we het rustig moeten uitspelen.