Moet nu toch duidelijk zijn toch...wimpey schreef:Dit kan 5-0 worden. Twente fileert Ajax in de omschakeling.Jöhnk schreef:Huntelaar erin, dat ook nog.
Lang maakt 2-1
Moderator: mods
Moet nu toch duidelijk zijn toch...wimpey schreef:Dit kan 5-0 worden. Twente fileert Ajax in de omschakeling.Jöhnk schreef:Huntelaar erin, dat ook nog.
Hier heb je op gewacht, lijkt het.Ajax Rules schreef:Ziyech dramatisch.
Ik henmb nergens op gewacht. Ik heb Hakim overladen met complimenteren dit jaar.wimpey schreef:Hier heb je op gewacht, lijkt het.Ajax Rules schreef:Ziyech dramatisch.![]()
Blind, Veltman doen een parodie op verdedigen. Dat stoort je niet?
Geweldige assist ZIYECH!
Wat een talent die Lang, altijd al in hem zien zittenCluijffert schreef:Tja, superzonde, maar na zo'n geweldige serie kunnen dit soort wedstrijden erbij zitten.
Wel eens dat Lang misschien eerst zich wat vaker moet bewijzen voordat hij zijn grote muil opentrekt over 'het hebben laten zien'.
wimpey schreef:De trainer van Twente heeft goed herkend dat het rechter verdedigingsblok van Ajax zwak is. Daar drukken ze op en sturen ze lopende spelers in.
Cluijffert schreef:Wat een talent die Lang, altijd al in hem zien zittenCluijffert schreef:Tja, superzonde, maar na zo'n geweldige serie kunnen dit soort wedstrijden erbij zitten.
Wel eens dat Lang misschien eerst zich wat vaker moet bewijzen voordat hij zijn grote muil opentrekt over 'het hebben laten zien'.
Vertel ? ... Blind zijn dag niet, omdat Ziyech een blunder maakt ? ..Zoietswimpey schreef:Blind heeft z’n dag niet. Het is ‘m vergeven.
https://www.youtube.com/watch?v=ZvPfKpU ... c&index=11Mads Mikkelsen schreef:Niet soepel in de heupjes vandaag, maar ach. Riding high in April, shot down in May, change that tune and back on top in June.
Observaties, Rishi. Voor Ziyech noteer ik een fout, een assist en een wereldbal op Huntelaar. Nous, Veltman en Blind vormen een groter probleem. Ik stel vast dat Schuurs tegen Lille goed instapte en anticipeerde en dat Veltman enkel achteruit loopt. Kijk nog effe wat ie doet bij de 1-0: niets.Lionel schreef:Wimpey is inderdaad lekker bezig zeg. Blind, Mazraoui en Ziyech waren de eerste 30 minuten beroerd.
Teams in EL hebben daar meer recht op vind ik, die hebben donderdag nog gespeeld.Monkey Tonk schreef:Terzijde. Niet zo lekker voor het ritme dat Ajax een paar dagen na een 21:00 CL-wedstrijd aan moet treden om 12:15. Geef de Nederlandse CL-deelnemer liever de avondwedstrijd als we toch met aanvangstijdstippen gaan rommelen.
Aan de bal slordig. Positioneel niet goed bij 2-0.999 schreef:Vertel ? ... Blind zijn dag niet, omdat Ziyech een blunder maakt ? ..Zoietswimpey schreef:Blind heeft z’n dag niet. Het is ‘m vergeven.
Aan de bal slordig ???? .Zo'n fout van Ziyech mag een speler als Ziyech niet gebeuren.wimpey schreef:Aan de bal slordig. Positioneel niet goed bij 2-0.999 schreef:Vertel ? ... Blind zijn dag niet, omdat Ziyech een blunder maakt ? ..Zoietswimpey schreef:Blind heeft z’n dag niet. Het is ‘m vergeven.