PSV
Moderator: mods
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Re: PSV
elliquido schreef:Winnen van die Portugezen is prima natuurlijk.
In de competitie mogen ze zondag weer de bietenbrug op
040 gaat weer vol voor eigen comp.

Weer op zoek naar een Interim coach..
-
Die Bruma is ook zo slecht, niveau Feyenoord.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Ajax zorgt voor alle punten binnen de Uefa... Zou toch eigenlijk een grof schandaal zijn als de titel bij 040 terecht zou komen... Deze club moet zich kapot gaan schamen
Weer op zoek naar een Interim coach..
Dat gaat dan ook niet gebeuren.mattie schreef:Ajax zorgt voor alle punten binnen de Uefa... Zou toch eigenlijk een grof schandaal zijn als de titel bij 040 terecht zou komen...
De sfeer zal daar nu om te snijden zijn. Bergwijn wees alvast naar de verdediging, terwijl hij zelf ook geen knikker raakte.
-
Heb net op de tablet de Fox-app even zitten kijken. Voor de wedstrijd zei hij: als je verliest maak je jezelf het moeilijk. Na de wedstrijd zei hij: als je met 2 ingooien en een corner 3-0 achterstaat, ja, dan maak je jezelf het moeilijk!
Er is dan ook maar 1 ploeg die de rechtstreekse CL-plaatsing mag eisen als grootverzamelaar van al die coëfficiëntenpunten.mattie schreef:Ajax zorgt voor alle punten binnen de Uefa...

''Zijn de excuses nu op?'' Heerlijk.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Heb net op de tablet de Fox-app even zitten kijken. Voor de wedstrijd zei hij: als je verliest maak je jezelf het moeilijk. Na de wedstrijd zei hij: als je met 2 ingooien en een corner 3-0 achterstaat, ja, dan maak je jezelf het moeilijk!

Trab: ''Niet afspelen, maar uitspelen.''

In deze tijden is het erg fijn dat de directie van mbesv weinig voetbalverstand herbergt.Zuidema schreef: ''Zijn de excuses nu op?'' Heerlijk.
Een volger van het spel zou kunnen denken: de as is onderbezet, spelers raken zelden de bal één keer, de onderlinge afstanden kloppen niet, het is een slecht getraind team. En de aankopen zijn door een geblinddoekte gedaan.
-
Dit.Zuidema schreef:Er is dan ook maar 1 ploeg die de rechtstreekse CL-plaatsing mag eisen als grootverzamelaar van al die coëfficiëntenpunten.mattie schreef:Ajax zorgt voor alle punten binnen de Uefa...
Ik vind het echt kwalijk dat PSV de boel zo laat lopen. Ajax haalt alle kastanjes uit het vuur en de rest maar profiteren!

Whitey on the moon.
Jöhnk schreef:Toon is toch soort van de opperdictator van PSV geworden, en die heeft helemaal geen zin in heisa. Dit onder het motto: ik laat me niet leiden door de waan van de dag.
Heb je het interview gelezen dat afgelopen week in de VI stond? Midden in deze crisis vindt Gerbrands het nodig zichzelf de hemel in te prijzen: wat is hij empathisch, wat kan hij goed coachen en vooral, wat is hij sterk in tijden van tegenslag.

Dat laatste mag hij nu laten zien.
Zijn timing is steeds allerberoerdst.
Nogal. Presentatie van dat boekje bijv...Yopii schreef: Zijn timing is steeds allerberoerdst.

Hij blijft, als leider, managen. Dat is niet goed, je kunt als leider niet maar in één rol stug blijven hangen. mbesv heeft er van de laatste 8 maar 1 gewonnen. Dan moet je als leider ook de rol van boeman op je kunnen nemen en harde maatregelen durven treffen.
Z'n TD heeft meermaals een kat in de zak gekocht. Z'n trainer staat voetbal uit de vorige eeuw voor. Toon is eindverantwoordelijk. Wat doet ie tegen het gebrek aan niveau om hem heen (door hemzelf zo neergezet)? In de 'binnenwereld' de ambities naar beneden bijstellen om maar niet hard te hoeven ingrijpen?

Dan belandt hij in een spagaat. De supporters verwachten niets minder dan een plek onder de beste 32 van Europa.
Ik heb dat interview met stijgende verbazing gelezen. Iedereen loopt graag bij hem binnen voor een goed gesprek want hij is zo empathisch, zegt hij. Fantastisch, maar daar is hij niet in de eerste plaats voor aangesteld. Personal coaches kun je tegenwoordig op elke hoek van de straat inhuren. Het is ook zeer de vraag of het wenselijk is, je baas als personal coach.

Ik heb dat interview met stijgende verbazing gelezen. Iedereen loopt graag bij hem binnen voor een goed gesprek want hij is zo empathisch, zegt hij. Fantastisch, maar daar is hij niet in de eerste plaats voor aangesteld. Personal coaches kun je tegenwoordig op elke hoek van de straat inhuren. Het is ook zeer de vraag of het wenselijk is, je baas als personal coach.
Ik wil kunnen sturen en helpen waar dat nodig is. Bij PSV ben ik vooral de coach van anderen. Ik coach iedereen van de telefonistes tot Mark van Bommel, maar ik geloof in wederkerigheid. Als ik een gesprek met iemand heb,hoop ik daarvan ook iets te leren
Interessant, hij lijkt Marco van Basten wel.Vaak ishet zo dat de trainer bepaalt welke richting we uit willen, maar is dat wel de goede manier? Begrijpt hij hun wereld? Snapt hij werkelijk wat er in die jonge talenten omgaat? Als coach stel ik vragen. Ik geef geen antwoorden. Zo krijg je interessante discussies.

Pfffff, management bullshit. Ik heb zo'n hekel aan dat soort teksten.Vaak ishet zo dat de trainer bepaalt welke richting we uit willen, maar is dat wel de goede manier? Begrijpt hij hun wereld? Snapt hij werkelijk wat er in die jonge talenten omgaat? Als coach stel ik vragen. Ik geef geen antwoorden. Zo krijg je interessante discussies.

“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
Dan moet ik denken aan Rik van den Boog.
Zwaar onder de indruk van de voormalige wereldster MVB. Zou dat bij Ome Toon ook zo zijn? De initialen van de trainer zijn alvast dezelfde.
Spiegelen heeft weinig zin als de trainer het niet in zich heeft.
Een directeur moet durven ingrijpen. Daar is hij mede voor aangesteld. Gerbrands:

Zwaar onder de indruk van de voormalige wereldster MVB. Zou dat bij Ome Toon ook zo zijn? De initialen van de trainer zijn alvast dezelfde.

Spiegelen heeft weinig zin als de trainer het niet in zich heeft.
Een directeur moet durven ingrijpen. Daar is hij mede voor aangesteld. Gerbrands:
Zou hij al een leuk idee hebben gekregen?Tegenslag geeft meer energie dan succes. Op de momenten dat de problemen het grootst zijn, heb ik de leukste ideeën.

Managers overschatten zichzelf en hun rol vaak, zeker in het voetbal.Boabdil schreef:Pfffff, management bullshit. Ik heb zo'n hekel aan dat soort teksten.Vaak ishet zo dat de trainer bepaalt welke richting we uit willen, maar is dat wel de goede manier? Begrijpt hij hun wereld? Snapt hij werkelijk wat er in die jonge talenten omgaat? Als coach stel ik vragen. Ik geef geen antwoorden. Zo krijg je interessante discussies.
Er komt veel geluk bij kijken. Zou Erik ten Hag ooit trainer van Ajax zijn geworden als Mark Overmars hem niet had gekend van vroeger? En Louis van Gaal, die bij Ton Harmsen in de buurt woonde, was die binnengekomen bij Ajax zonder die connectie?
Het is maar weinig managers gegeven om een trainer 'te ontdekken'. Meestal is het meer een kwestie van toeval dat zo iemand ergens een kans krijgt/naam maakt.
Ik kan me voorstellen dat Gerbrands niemand anders weet. Dus laat hij Van Bommel maar zitten. Nog een tijdje spiegelen en wie weet lost het probleem zichzelf op.