Monkey Tonk schreef:Zlatan is alleen in Zlatan geinteresseerd. De Galaxy werd met Beckham achter elkaar kampioen. En zo goed is Beckham niet. Beetje zielig als mensen op de leeftijd van Zlatan nog steeds zo kinderachtig zichzelf op de borst blijven kloppen. Als tiener en twintiger is het nog te begrijpen, maar als dertiger is het meer een soort weigering om verder te groeien.Cruijff schreef: Zlatan heeft LA Galaxy nog nooit voorbij de kwarfinale van de MLS geschoten, ondanks dat ie vindt dat hij in zijn eentje de hele competitie is.
Het niveau van MLS is momenteel niet hoog omdat er steeds meer teams bijkomen.
Zlatan Ibrahimovic heeft woensdag zijn vertrek aangekondigd bij LA Galaxy. De Zweed doet op karakteristieke wijze via sociale media.
"Ik kwam, ik zag, ik overwon", meldt Ibrahimovic op Twitter. "Bedankt LA Galaxy voor het geven van het gevoel dat ik leef. Aan de fans: jullie wilden Zlatan en ik heb jullie Zlatan gegeven, alsjeblieft. Mijn verhaal gaat voort, jullie mogen weer naar honkbal kijken."
De spits kwam sinds begin 2018 uit voor LA Galaxy, waarmee hij afgelopen seizoen sneuvelde in de kwartfinale van de play-offs. Los Angeles FC bleek daarin te sterk. Seattle Sounders greep uiteindelijk de titel.
Ibrahimovic heeft nog niet gemeld wat hij nu gaat doen, maar er wordt gefluisterd dat hij weleens terug kan keren bij AC Milan. Voor die ploeg kwam hij van 2010 tot 2012 al uit.
Voor LA Galaxy wist de aanvaller in twee jaar tijd in 58 duels liefst 53 doelpunten te maken. Mede daardoor omschreef Ibrahimovic zichzelf als "de beste die ooit in de MLS heeft gespeeld". "En ik maak geen grap", voegde hij daaraan toe.
Veni, vidi, foetsie.
Hij kwam, hij zag, en hij overwon. Maar wat heeft hij dan precies gewonnen?