Dumfries was weer eens weg.
Moderator: mods
De perschef komt straks met een uitleg hierover. https://mobile.twitter.com/RikElfrink/s ... 2795463686Marillion schreef:
Het is zo'n knapzak, hèJöhnk schreef:Van Bommel vertelde weer de wedstrijd na in chronologische volgorde. Dat doet hij altijd!
Bij Langs de Lijn zat Andries Jonker. Die gaf ook een geweldige analyse. Als je in een fase zit zoals PSV nu zit dan is 1-0 en daarna 2-0 achterkomen echt alles wat je niet wil.Jöhnk schreef:Van Bommel vertelde weer de wedstrijd na in chronologische volgorde. Dat doet hij altijd!
Precies. Die selectie mist iedere vorm van persoonlijkheid. Ze ogen ook niet topfit. Van Bommel's tough guy act werkt ook al voor geen meter.Sandro schreef:Band aids don't fix bullet holes.
Ik geloof er geen hout van dat het vooraf de bedoeling was dat Zoet in de bus zou gaan zitten. Ik kan me zo voorstellen dat die ongemotiveerd was en dat MvBo die niet met z'n chagerijnige smoel op de bank wilde hebben. Daar kan ik me ook wel wat bij voorstellen overigens.Yopii schreef: Wij Ajacieden hadden al jaren de indruk dat Lothar een onsympathiek figuur was. Natuurlijk dachten we dat we die indruk hadden omdat we Ajacieden waren. Nu blijkt dat we los van clubvoorkeur gewoon gelijk hadden. Die man heeft geen empathie. Wat hij Zoet heeft geflikt, dat dóe je toch niet? Laat die jongen lekker thuis de klap verwerken. Die arme lobbes zat in de bus...![]()