Hebben we weer iets gevonden tegenover Veltman?wimpey schreef:Nemen jullie je kind ook mee naar je werk?
Ik niet. Zeker niet enkele dagen nadat ik de minste werknemer was en me nogal dom gedroeg.

Moderator: mods
Hebben we weer iets gevonden tegenover Veltman?wimpey schreef:Nemen jullie je kind ook mee naar je werk?
Ik niet. Zeker niet enkele dagen nadat ik de minste werknemer was en me nogal dom gedroeg.
Monkey Tonk schreef:Ik verwacht een wat 'minder' Ajax vandaag.
Hoezo is /was toch terecht.. Pingel tegen en een typisch Veldman kaart pakken ergens waar het totaal maar dan ook totaal niet nodig wasAjaciedjuh schreef:Hebben we weer iets gevonden tegenover Veltman?wimpey schreef:Nemen jullie je kind ook mee naar je werk?
Had ie al in de eerste 4 min al kunnen doenbrigade zuid schreef:Ja goed hoor, ik gun Tadic vandaag ook wel een doelpuntje trouwens.
Het lijkt wel alsof Utrecht een andere sport beoefent...Boabdil schreef:Ajax speelt Utrecht helemaal aan gort. Wat een niveau verschil.
Ze spelen veel meer als team nu... Ik zit echt met open mond te kijken!LucaS schreef:Volgens mij beter dan vorig seizoen
Dat gevoel heb ik ook. Ik heb deze week sowieso een gevoel van “zo goed heb ik Ajax nog bijna nooit gezien”.LucaS schreef:Volgens mij beter dan vorig seizoen