Feyenoord
Moderator: mods
Re: Feyenoord
Ok, (de miljoenen die betaald zijn voor) Senesi kan (kunnen) nu wel helemaal afgeschreven worden, voor zover dat niet al het geval was. Dick kijkt logischerwijs niet verder dan dit seizoen. Feyenoord is zeker nog niet uit de problemen.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
Beste rermedie tegen deze binnenbrand, is alle zuurstof eruit. Brand geblust, gevolg dood.Thijs schreef:Eens met Mano. Als je huis tijdens het seizoen in lichterlaaie staat moet je eerst blussen, redden wat er te redden valt en dan rustig en goed nadenken hoe je het huis weer vanaf de grond op gaat bouwen.
Het heeft geen zin om nu in een week tijd daarover overhaaste beslissingen te nemen en vast te gaan bouwen. Er is bovendien nu geen geld, geen aannemer en geen bouwvakkers. Dus eerst blussen, dan dat regelen, dan weer gaan bouwen.
Laatst gewijzigd door elliquido op vr nov 01, 2019 9:42 am, 1 keer totaal gewijzigd.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Bakkati mag blijven. Dick, Pot en Bor erbij zijn ze met z’n 4en. Bor kan dus een pakkie speelkaarten meenemen. 

- Gezond verstand
Advocaat zei een paar maanden geleden nee. Toen was het legioen ook faliekant tegen de komst van Dickie, nu staan ze te juichen.brigade zuid schreef:Advocaat zal eens nee zeggen.![]()
Ik had juist zo gehoopt dat hij het niet zou doen, dan had fnoord het namelijk echt niet meer geweten. Met advocaat zullen ze er wel weer bovenop komen en worden ze vierde.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
Spreek je nu Feyenoorders dan roepen ze allemaal dat hij toen ook al van hun mocht komen ..
Blij met de punten ...
Ajoh, feyenoord...
Kansloze club met kansloze supporters.
Kansloze club met kansloze supporters.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
Ach, ze zijn daar zo opportunistisch als een windvaan. Toen Vermeer werd aangetrokken was er opeens vraag naar shirtjes van Erwin Mulder, de enige speler om wiens bedrukking, tot Vermeer kwam, in de fanshop letterlijk door nul supporters werd gevraagd.Gezond verstand schreef: Advocaat zei een paar maanden geleden nee. Toen was het legioen ook faliekant tegen de komst van Dickie, nu staan ze te juichen.
Stel dat een vage investeerder Stekelenburg wil halen, dan moet die oprotten want dat is een kut jood.
Maar stel Stekelenburg speelt 3 uitmuntende wedstrijden en deze investeerder koopt hem voor 11 miljoen, dan klappen ze hun handen stuk want iemand met een Feyenoord-hart heeft een wereldtopper naar Rotterdam-Zuid gehaald.

Op deze wijze werkt het bij die club, zo ongeveer. Passeer op een training tweemaal één pilonnetje en in Rotterdam kunt je de rest van leven gratis drinken.
Zo werkt het bij iedere club.
Als Ajax Karsdorp haalt en hij schiet ons naar de finale van de CL hoor je mij niet klagen.
Als Ajax Karsdorp haalt en hij schiet ons naar de finale van de CL hoor je mij niet klagen.
IK GELOOF!!!!!!
-
Mij ook niet. Want dan heb ik niet alleen kennelijk verdomd lekker geslapen, maar ook nog eens heel grappig gedroomd.Lionel schreef:Als Ajax Karsdorp haalt en hij schiet ons naar de finale van de CL hoor je mij niet klagen.
-
Advocaat over het meenemen van John de Wolf: echte feyenoorder (gaap), bikkelaar (gaap) en hij kan de verdedigers nog één en ander bijbrengen.

Whitey on the moon.
-
Dat laatste is ook leuk voor Jaap Stam...GangstaRiB schreef:Advocaat over het meenemen van John de Wolf: echte feyenoorder (gaap), bikkelaar (gaap) en hij kan de verdedigers nog één en ander bijbrengen.![]()
Advocaat trapt alleen maar open deuren in, dat hoor ik hem bij Rondo en als analist bij de de CL ook altijd doen.
John de Wolf wat bijbrengen? Wat dan? Die gozer was verdediger in een tijd dat verdedigers alleen maar de bal moesten afpakken en weer moesten inleveren. Heel ouderwetse type speler.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
- Gezond verstand
De echte Feyenoorder vind ik altijd zo lachwekkend bij De Wolf he. Komt uit de opleiding van Sparta, heeft meer wedstrijden voor Groningen gespeeld dan voor Feyenoord. En toch wordt hij zo'n beetje gezien als mr. Feyenoord.GangstaRiB schreef:Advocaat over het meenemen van John de Wolf: echte feyenoorder (gaap), bikkelaar (gaap) en hij kan de verdedigers nog één en ander bijbrengen.![]()
Fans van andere clubs
Volgend jaar gewoon Fraser en de Wolf... Lijkt me wel leuk. Fraser is trouwens best een aardige manager aan het worden... Snap niet dat hij nog geen kandidaat was?
Boabdil schreef:John de Wolf wat bijbrengen? Wat dan? Die gozer was verdediger in een tijd dat verdedigers alleen maar de bal moesten afpakken en weer moesten inleveren. Heel ouderwetse type speler.
En verdedigen kon hij sowieso ook niet, he. wimpey deelt altijd met veel plezier waar de wolf compleet voor lul wordt gezet door Stefan Pettersson.
Ook heel grappig was toen de wolf tegen Tscheu la Ling ging boksen. En Ling hem al in de 1e ronde knock-out sloeg.

Misschien dat Ayoub een kansje krijgt nu? Ze kunnen wel wat creativiteit kunnen gebruiken.
Deze mag er anders ook zijn: https://youtu.be/GxL3Z_wRZL8?t=410Cruijff schreef:En verdedigen kon hij sowieso ook niet, he. wimpey deelt altijd met veel plezier waar de wolf compleet voor lul wordt gezet door Stefan Pettersson.
Arthur schreef:Deze mag er anders ook zijn: https://youtu.be/GxL3Z_wRZL8?t=410Cruijff schreef:En verdedigen kon hij sowieso ook niet, he. wimpey deelt altijd met veel plezier waar de wolf compleet voor lul wordt gezet door Stefan Pettersson.

Ha! Heerlijk filmpje!

gaston taument, john van loen en bor de wolf, zoals wimpey hem altijd noemt, konden er echt geen ene klote van. Maar er zit geen geluid bij dit filmpje, toch?
-
Ik herinner me nog dat ik na afloop van deze wedstrijd ‘s avonds wat telefoontjes kreeg (op een vaste lijn, mobieltjes waren er nog niet...) van mensen die meenden mij op televisie in de hekken van het uitvak achter de goal te hebben zien hangen.Arthur schreef:Deze mag er anders ook zijn: https://youtu.be/GxL3Z_wRZL8?t=410
(En dat was ook zo!)
Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:telefoontjes van mensen die meenden mij op televisie in de hekken van het uitvak achter de goal te hebben zien hangen.Arthur schreef:Deze mag er anders ook zijn: https://youtu.be/GxL3Z_wRZL8?t=410
(En dat was ook zo!)
WiekentCees

Haha, nee mooi man!

-
- AT Toto winner 15/16
Maaskant is denk ik de slechtste trainer van Nederland, Fnoord had zich geen betere tegenstander kunnen wensen.
Volgens Jan-Arie van der Heijden wordt het overschat hoe moeilijk hij het heeft gehad.
Arthur schreef:Deze mag er anders ook zijn: https://youtu.be/GxL3Z_wRZL8?t=410Cruijff schreef:En verdedigen kon hij sowieso ook niet, he. wimpey deelt altijd met veel plezier waar de wolf compleet voor lul wordt gezet door Stefan Pettersson.

De Wolf ging in zijn eigen mythe geloven, dat was het trieste. Hij kon er geen bal van, dat bleek ook in Engeland.
-
Dat is het hele punt. Wat is de rechtvaardiging van De Wolf op de bank bij Feyenoord? Als je zegt "Hij is mr. Feyenoord" krijg je gezeik, dus wordt er bijgezegd dat hij de huidige verdedigers ook nog wat kan bijbrengen.Gezond verstand schreef:De echte Feyenoorder vind ik altijd zo lachwekkend bij De Wolf he. Komt uit de opleiding van Sparta, heeft meer wedstrijden voor Groningen gespeeld dan voor Feyenoord. En toch wordt hij zo'n beetje gezien als mr. Feyenoord.GangstaRiB schreef:Advocaat over het meenemen van John de Wolf: echte feyenoorder (gaap), bikkelaar (gaap) en hij kan de verdedigers nog één en ander bijbrengen.![]()

Whitey on the moon.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Dit kan toch niet? Wat een kneuzen elftal.
Ik zit net 10 minuten te kijken, maar dat YB krijgt kans op kans.
Ik zit net 10 minuten te kijken, maar dat YB krijgt kans op kans.