brigade zuid schreef:Pole voor Max!

Moderator: mods
Dat ligt geheel aan de elektronica, niet aan Max toch?Marillion schreef:Mooi, nu misschien ook weer eens een goede start? Het was wel weer eens tijd voor een succesje.
Als hij zijn grote mond had gehouden, was dit niet gebeurt...Onze verslaggever ter plaatse bevestigt het nieuws: Max Verstappen is door de stewards gestraft en drie plaatsen achteruit gezet. Daardoor start hij zondag vanaf de vierde positie.
Topsnelheid is niet hetzelfde als start snelheid en op het rechte stuk waren de Ferraris helemaal niet zo heel veel sneller. Ben wel bang dat inhalen hier lastig gaat worden voor RB.Iniesta schreef:Ja, vreemde fout(en) van hem
Nu hoeft het geen nadeel te zijn om vanaf tweede rij achter de Ferrari s te starten. Ferrari s zijn beduidend sneller, nu kan hij eventueel profiteren van de slipstream
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Natuurlijk maakt dat uit. Ze rijden nu van je weg ipv dat ze je eerst in moeten halen en er misschien nog kans op verdedigen eerste bocht is.Iniesta schreef:Ja, vreemde fout(en) van hem
Nu hoeft het geen nadeel te zijn om vanaf tweede rij achter de Ferrari s te starten. Ferrari s zijn beduidend sneller, nu kan hij eventueel profiteren van de slipstream
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Er werd een vraag over gesteld. Dan weet je: oppassen. Dan ga je toch niet 'stoer' zeggen dat je niet hebt gelift?raymon schreef:De vraag is natuurlijk of hij wist dat de data aangaven dat hij niet sneller had gereden ten tijde van de persconferentie.
Hier hoe hij het zei (met een lachje).Q: (Lawrence Edmondson – ESPN) Max, it looked like you set a fastest final sector despite the accident of Bottas. Can you explain whether you backed off or if you were aware of it, if you saw the yellow flags coming into that corner.
MV: I was aware that Valtteri crashed.
Did you back off?
MV: It didn’t really look like it, did it? No.
Wat natuurlijk interessant is waarom de FIA in eerste instantie dacht dat Verstappen wel snelheid minderde. Daar zit ook wel een klein luchtje aan.zeux schreef:Uhm, er staat een gecrashte auto in de vangrail - die hij ziet en registreert - en dan is niet één en één, twee? Daarnaast werd door de marshalls duidelijk met geel gezwaaid in de bocht.
Verstappen zit al 1000 jaar in de autosport. Alsof die geen gelevlagsituatie herkent...
Het lachje, de 'retorische' vraag? Ik vind het staan voor het arrogante trekje dat Max soms kan hebben. Wie maakt mij wat.
Hij racet voor zichzelf, dus het zijn zijn keuzes, maar als kijker denk ik: dat je zo'n mooie prestatie met zo'n stommiteit teniet kan doen, damnit. De glans is weg en je weet dat zijn race moeilijk gaat worden.
Ja, zeker. Ik ga er van uit dat daar door Red Bull over gesproken is bij de stewards.raymon schreef:Wat natuurlijk interessant is waarom de FIA in eerste instantie dacht dat Verstappen wel snelheid minderde. Daar zit ook wel een klein luchtje aan.zeux schreef:Uhm, er staat een gecrashte auto in de vangrail - die hij ziet en registreert - en dan is niet één en één, twee? Daarnaast werd door de marshalls duidelijk met geel gezwaaid in de bocht.
Verstappen zit al 1000 jaar in de autosport. Alsof die geen gelevlagsituatie herkent...
Het lachje, de 'retorische' vraag? Ik vind het staan voor het arrogante trekje dat Max soms kan hebben. Wie maakt mij wat.
Hij racet voor zichzelf, dus het zijn zijn keuzes, maar als kijker denk ik: dat je zo'n mooie prestatie met zo'n stommiteit teniet kan doen, damnit. De glans is weg en je weet dat zijn race moeilijk gaat worden.