Lille snoept 2 puntjes van Valencia af, waardoor Ajax ruim bovenaan komt
Moderator: mods
Dat is waar, maar Parejo die die penalty mist is wel mazzel, anders was het 1-1 geworden ipv 0-2 bij rust.Johanzonen schreef:Maar Ajax creëerde zelf naast de goals toch ook gewoon genoeg andere 100% kansen? Lees dit vaker, maar kansentechnisch gezien heeft Ajax echt geen mazzel gehad ofzo hoor.Peter schreef:Ik ga me niet meer wagen aan voorspellingen, maar gelet op het spelbeeld moet het een keertje de verkeerde kant op rollen ben ik bang.![]()
Klopt, is ook niets mis mee. Geluk hoort er bij!Lionel schreef:Toch bij iedere ploeg zo?
Barca in het verleden vaak voordeel gehad bij discutabele momenten.
Real komt zonder VAR niet voorbij de achtste finale. Liverpool had geluk dat Van Dijk geen rood kreeg, anders waren ze in de poule al eruit. Zo kan ik wel ff doorgaan.
Prima elftal inderdaad, ik zou een gelijkspel al goed vinden, een overwinning zou geweldig zijn!999 schreef:Goed, we zullen het gaan zien.Maar dit zijn zeker geen 11 koekenbakkers bij Chelsea , zelfs niet op de bank ..
Wel eerlijker zo.Giacomo Puccini schreef:Dest nog geen duel gewonnen, steeds net niet. Levert veel gevaar op via die kant.
Goal toch afgekeurd, leek me ook net buitenspel ja.
Heft dat buitenspel op? (ken die regels niet exact)brigade zuid schreef:Geen buitenspel! Ging via Chelsea speler
Mag de Var dan niet ingrijpen en alsnog voor een penalty fluiten? (hands Alonso)Jöhnk schreef:Waarom vlagt die grensrechter??
Ik geloof niet in die complotten, dan had de Var vorig seizoen die goal in Madrid wel afgekeurd. (Mazraoui situatie aan de zijlijn)Cruijff schreef:Lekker veldje ligt er weer he.
Na een paar seconden al Alvarez en daarna Dest, een paar andere Ajacieden en wat Chelsea spelers die meerdere keren op hun bek gleden.
Heel fijn dat ADE waar ondanks dat het veld afgedekt wordt die mat er natuurlijk zwaar op achteruit gaat.... En dat bij plaggen die toch al slecht hechten op een locatie waar bijna alles met kunstlicht gedaan wordt.......
.........Buitenspel VAR momentje kreeg ik een heel erg Tagliafico bij Real thuis gevoel bij. Dit kun je amper buitenspel noemen en bij de eerste beelden die ze stil zetten leek juist de Chelsea voet het verst naar achter.
Jöhnk schreef:Ze kunnen die lijn vast heel nauwkeurig tekenen, maar hoe bepalen ze het moment dat de bal de schoen van Ziyech verlaat? Schijnnauwkeurigheid.