PSV

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Re: PSV

Bericht door peter » wo okt 09, 2019 11:30 am

De Dominee schreef:Precies, en laten we Appie Nouri niet vergeten.
Nog altijd een pijnlijk onderwerp en over Appie niets dan goeds eigenlijk, maar hij was vooral een exceptioneel talent in de jeugd. Ik denk nog altijd dat hij het niet gehaald zou hebben. Laat staan dat we te maken hebben met een exceptioneel talent a la Ihatarran. Maar goed... :blush.gif: :blush.gif:

Je wint gewoon veel wedstrijden met een exceptioneel goede voorhoede. Sterker nog, in Nederland win je daar bijna altijd mee. Je scoort namelijk altijd wel vaker dan je tegenstander, omdat de rest echt brandhout is. Zowel aanvallend als verdedigend.

wimpey

Bericht door wimpey » wo okt 09, 2019 3:18 pm

Twee PSV-fans krijgen stadionverbod voor twee wedstrijden

9 Oktober 2019 14:26
PSV heeft twee supporters een stadionverbod voor twee duels opgelegd. Die 'schorsing' is het gevolg van het overtreden van het rookverbod in het Philips Stadion.

Er kwamen al genoeg waarschuwingen. "In die periode zijn ook de notoire volhouders in kaart gebracht en nu is het moment daar dat we over zijn gegaan op handhaven", reageert perswoordvoerder Thijs Slegers in het Eindhovens Dagblad.

De regel, die deze zomer in werd gevoerd, wordt 'over het algemeen goed nageleefd'. "In de winter maken we de balans op en gaan we bekijken hoe we qua straffen verder gaan", aldus Slegers tot slot.
De zangers van antisemitische evergreens en het overig tuig dat Ajacieden bekogelde met van alles en nog wat gaat vrijuit?

Grafclub is en blijft het.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » zo okt 13, 2019 11:41 am

wimpey schreef:
Alexander schreef:Een creatief talent als Ihatteren hebben we al een tijdje niet opgeleid bij Ajax. Zou wat mij betreft wel stof tot nadenken moeten geven bij de heren op de Toekomst.
Zo'n natuurtalent heeft weinig opleiding nodig. Fysiek zit hij ook nog eens prima in elkaar, lijkt het. Lijkt me ook een goede jongen, hopelijk slaat hij zich goed door deze voor zijn familie en hemzelf zware tijd heen... Dat ie daarna maar een mooie club mag vinden...
"Ik heb mijn vader op zijn sterfbed beloofd om voor Marokko te spelen.." .. zoiets zal het wel worden ergens de komende weken.

wimpey

Bericht door wimpey » ma okt 14, 2019 8:07 am

Iets met keuzevrijheid, BZ...

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma okt 14, 2019 8:40 am

Het zal me eerlijk gezegd een zorg zijn. Spelers moeten voor het land spelen waar ze zich het beste bij voelen. Voor Nederland zou het mooi zijn als zo'n groot talent voor Oranje kiest. Maar als hij liever voor Marokko speelt dan moet hij dat doen.

Zie Ziyech, al moet ik daar bij zeggen dat ik me afvraag of hij op dit moment ook nog tevreden is met de keuze die hij destijds heeft gemaakt.
Nil volentibus arduum

Mano

Bericht door Mano » ma okt 14, 2019 8:42 am

Ik denk trouwens dat Ziyech een beter moyenne had gehad in Oranje dan nu in 't Marokkaans elftal.
Ik kan niet in zijn hart kijken en voelen wat ie voelt maar vanuit carrière gedacht, had hij meer aan Oranje gehad
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » ma okt 14, 2019 9:38 am

Ik denk dat ie dan niet meer bij ons had gespeeld....

Nihad

Bericht door Nihad » ma okt 14, 2019 10:14 am

Het heel internationale landen voetbal kan mij geen reet schelen. Lekker kiezen wat ze willen. Boeie.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Lionel

Bericht door Lionel » ma okt 14, 2019 10:21 am

Malen in de belangstelling van Barca.
IK GELOOF!!!!!!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » ma okt 14, 2019 12:37 pm

wimpey schreef:Iets met keuzevrijheid, BZ...
Mwah, ik zit toch wel iets meer op de lijn van Derksen. Die jongen is hier geboren, heeft in alle vertegenwoordigende elftallen voor Nederland gespeeld, heeft veel te danken aan dit land, zijn ouders zijn niet voor niks hier naartoe gekomen, vast niet omdat het daar zo geweldig was en dan komt het puntje bij paaltje en dan zou je toch voor Marokko kiezen? Tuurlijk eigen keuze maar vind het wat ondankbaar en als je dan hoort dat de Marokkaanse bond de begrafenis van pa heeft betaald.. tja.

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » ma okt 14, 2019 12:41 pm

Heb je dat Interview van El Ghazi laatst gezien? die heeft het er ook over, hij koos voor Nederland, maar zijn vader had liever dat hij voor Marokko sou spelen... Hij zegt ook, welke keus ik ook had gemaakt er waren altijd mensen die het er niet eens over zouden zijn!

Lionel

Bericht door Lionel » ma okt 14, 2019 12:47 pm

brigade zuid schreef:
Mwah, ik zit toch wel iets meer op de lijn van Derksen. Die jongen is hier geboren, heeft in alle vertegenwoordigende elftallen voor Nederland gespeeld, heeft veel te danken aan dit land, zijn ouders zijn niet voor niks hier naartoe gekomen, vast niet omdat het daar zo geweldig was en dan komt het puntje bij paaltje en dan zou je toch voor Marokko kiezen? Tuurlijk eigen keuze maar vind het wat ondankbaar en als je dan hoort dat de Marokkaanse bond de begrafenis van pa heeft betaald.. tja.
Ik vind keuzevrijheid in dit geval ook een beetje de plank misslaan en ga mee met BZ.
IK GELOOF!!!!!!

zeux

Bericht door zeux » ma okt 14, 2019 1:19 pm

WP_Legend schreef:Heb je dat Interview van El Ghazi laatst gezien? die heeft het er ook over, hij koos voor Nederland, maar zijn vader had liever dat hij voor Marokko sou spelen... Hij zegt ook, welke keus ik ook had gemaakt er waren altijd mensen die het er niet eens over zouden zijn!
Voetbalt El Ghazi überhaupt nog op interlandniveau?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » ma okt 14, 2019 2:07 pm

Hij Speelt in de PL en doet het erg goed! 2 goals en 3 assists in 6 wedstrijden tot nu toe.

Nihad

Bericht door Nihad » ma okt 14, 2019 2:34 pm

zeux schreef:
WP_Legend schreef:Heb je dat Interview van El Ghazi laatst gezien? die heeft het er ook over, hij koos voor Nederland, maar zijn vader had liever dat hij voor Marokko sou spelen... Hij zegt ook, welke keus ik ook had gemaakt er waren altijd mensen die het er niet eens over zouden zijn!
Voetbalt El Ghazi überhaupt nog op interlandniveau?
Nee, heeft een potje of 2 gespeeld en kijkt komend EK lekker TV.

Gelukkig was hij wel dankbaar voor alles wat Nederland voor hem gedaan heeft. :excited.gif:
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Nihad

Bericht door Nihad » ma okt 14, 2019 2:36 pm

brigade zuid schreef:
Het is de club die hem opleidt, niet heel Nederland. Hij moet hun dankbaar zijn. Daarbij betaalt die jongen via de belasting netjes terug wat hij gekregen heeft van Nederland.

wimpey

Bericht door wimpey » ma okt 14, 2019 3:57 pm

De enige bij wie me z'n keuze stoort, is Özil. Met de dictator op de foto, de dictator was z'n trouwgetuige zelfs!!

Maar als Duitser kan ie natuurlijk meer verdienen dan als Turk, 'dus' speelde ie voor Duitsland. Die Özil is echt een rat.

Lionel

Bericht door Lionel » di okt 15, 2019 6:53 am

Boabdil schreef:
brigade zuid schreef:
Het is de club die hem opleidt, niet heel Nederland. Hij moet hun dankbaar zijn. Daarbij betaalt die jongen via de belasting netjes terug wat hij gekregen heeft van Nederland.
PSV betaalde ook zijn school?
IK GELOOF!!!!!!

Iniesta

Bericht door Iniesta » di okt 15, 2019 7:15 am

Dat deed de NL se staat

Gezond verstand

Bericht door Gezond verstand » di okt 15, 2019 7:32 am

Lionel schreef:
Boabdil schreef:
brigade zuid schreef: Mwah, ik zit toch wel iets meer op de lijn van Derksen. Die jongen is hier geboren, heeft in alle vertegenwoordigende elftallen voor Nederland gespeeld, heeft veel te danken aan dit land, zijn ouders zijn niet voor niks hier naartoe gekomen, vast niet omdat het daar zo geweldig was en dan komt het puntje bij paaltje en dan zou je toch voor Marokko kiezen? Tuurlijk eigen keuze maar vind het wat ondankbaar en als je dan hoort dat de Marokkaanse bond de begrafenis van pa heeft betaald.. tja.
PSV betaalde ook zijn school?
Je leest heel willekeurig he. Probeer de derde zin van Boabdil eens te lezen.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

LucaS

Bericht door LucaS » di okt 15, 2019 8:07 am

Niet dat dat iets.uit zou moeten maken, maar het lijkt me dat mensen die belasting betalen over een salaris bij Ajax of PSV, financieel meer bijdragen dan ontrokken hebben aan de samenleving
I think I lost my fucking headache

Iniesta

Bericht door Iniesta » di okt 15, 2019 8:27 am

Eens, maar de Nederlandse structuur zorgt er voor dat ze daardoor in staat zijn. De kans dat je in Marokko op een zelfde manier was opgegroeid, doorgebroken is aanzienlijk kleiner

Nihad

Bericht door Nihad » di okt 15, 2019 9:38 am

Dat weet je niet. Hij is immers hier geboren, niet daar. Het is ook totaal niet relevant voor de discussie. Daarbij is deze discussie ook bijzonder hypocriet. Op het moment dat een Marieke of Jan-Willen na hun universitaire studie besluiten een baan aan te nemen in het buitenland, dan roepen we ook niet dat ze ondankbaar zijn voor hun studie en dat als ze niet in Nederland waren geboren etc.

En tot slot; Als er Itharren iemand dankbaar moet zijn, dan is het Itharren zelf. Hij is de gene die het talent heeft. Hij is de gene die er elke dag voor heeft moeten werken. Het is in eerste instantie een verdienste van hemzelf.

Mano

Bericht door Mano » di okt 15, 2019 9:51 am

Lionel schreef:Malen in de belangstelling van Barca.
kan niet, hij zit bij Raiola en Barca doet geen zaken met Raiola.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Nihad

Bericht door Nihad » di okt 15, 2019 9:56 am

Mino de rat brengt zijn spelers praktisch altijd naar Italiaanse clubs.

Plaats reactie