elliquido schreef: Je vergeet de micky mouse competitie

Ok.Lionel schreef:Ja.Cruijff schreef:dat er minstens 4 aspecten zijn die je over het hoofd ziet? Wil je ze hebben?

Nu is het risico dat je uit een lang verhaal straks één klein dingetje pakt en dat met een oneliner afbrandt, maar als jij dat wilt doen, prima. Als ik een onbegrepen genie zal blijven

1. Voetbal is een spel dat je, bij een goede uitvoer, grotendeels met je hoofd speelt. En daarmee bedoel ik niet alleen de kopballen. Menig voetballer toont zich vaak oliedom en verliest regelmatig volledig de beheersing over zijn korte lontje.
Neem Berghuis die donderdag een krankzinnige overtreding maakte en op zondag de 1-0 maakt tegen FC Twente. Als de scheids zijn werk doet benadeelt Berghuis gigantisch zijn ploeg, nu is hij ontsnapt en 3 dagen later meteen weer beslissend.
Bij Spurs maakt een domme sukkel dit weekend nog een exacte kopie van die Berghuis tackle. Hij ontsnapt met geel. Wat denk je? Hij pakt later met een domme actie doodleuk een 2e gele kaart.

Over de aanvoerder van Cocu zijn cluppie en zijn teamgenoten begin ik maar niet.
Zowel de scheidsrechter als tegenstanders die een boel domme fouten maken, zijn te bespelen. Maak daar gebruik van. Ik kan zo 15 trucs of gewoon logische acties opsommen waarmee je beide partijen in je voordeel kunt beïnvloeden.