Ajax - Fortuna Sittard 25-09-2019
Moderator: mods
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Ajax - Fortuna Sittard 25-09-2019
Morgenavond om 20.45 uur, we zouden het bijna vergeten, de knaller tegen Fortuna.
Samen met RKC het zwakste team in de eredivisie dit jaar, denk ik. Moet dus een eitje worden. Eigenlijk jammer dat het om 20.45 uur is, vind het niet echt de wedstrijd er naar om je halve werkweek naar de gallemiezen te zien gaan omdat je zo laat thuis bent.
PSV-Groningen is om 18.30 uur, eigenlijk ook gewoon kut voor de stadionbezoeker.
Samen met RKC het zwakste team in de eredivisie dit jaar, denk ik. Moet dus een eitje worden. Eigenlijk jammer dat het om 20.45 uur is, vind het niet echt de wedstrijd er naar om je halve werkweek naar de gallemiezen te zien gaan omdat je zo laat thuis bent.
PSV-Groningen is om 18.30 uur, eigenlijk ook gewoon kut voor de stadionbezoeker.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Re: Ajax - Fortuna Sittard 25-09-2019
Precies dit dus.Thijs schreef:Morgenavond om 20.45 uur, we zouden het bijna vergeten, de knaller tegen Fortuna.
Ben morgen gewoon zo laat thuis. Heel irritant voor Ajax-Fortuna.
IK GELOOF!!!!!!
Lijkt me een wedstrijd om even de anderen te laten spelen en te testen . Alvarez op 3 bijvoorbeeld.
Onana
Dest alvarez blind nico
Donny martinez
Neres promes lang
Kjh
Onana
Dest alvarez blind nico
Donny martinez
Neres promes lang
Kjh
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Denk niet dat 'ie heel veel gaat schuiven. Ik denk wel dat we andere mensen te zien krijgen. Schuurs in plaats van Veltman. Marin in plaats van Alvarez. Huntelaar in plaats van Promes.
Ja, één of twee andere spelers in de basis. Meer moet je niet doen.
Eerst de punten veilig stellen en dan kun je eventueel nog kijken of er ruimte is om iets uit te proberen. Bijvoorbeeld met Alvarez en Van de Beek.
Ziyech een wedstrijd rust lijkt me verstandig. Was niet honderd procent voor PSV en dat zag je toch terug. Het seizoen is nog lang genoeg. Precies daarvoor hebben we meerdere opties in de selectie.
Eerst de punten veilig stellen en dan kun je eventueel nog kijken of er ruimte is om iets uit te proberen. Bijvoorbeeld met Alvarez en Van de Beek.
Ziyech een wedstrijd rust lijkt me verstandig. Was niet honderd procent voor PSV en dat zag je toch terug. Het seizoen is nog lang genoeg. Precies daarvoor hebben we meerdere opties in de selectie.
Nil volentibus arduum
Schijnt ook niet te spelen vanavond. Prima. Volgende week is belangrijker. Vandaag en zaterdag heb je hem niet nodig.
IK GELOOF!!!!!!
-
- AT Toto winner 15/16
Ik zou Tadic ook rust geven.
Wat mij betreft ook.
Begin maar met KJH en Donny in de basis.
Begin maar met KJH en Donny in de basis.
IK GELOOF!!!!!!
Rust prima, maar ik zou wel het wedstrijdritme er in houden. Dus zeker niet allebei de dagen 'zitten'.Lionel schreef:Schijnt ook niet te spelen vanavond. Prima. Volgende week is belangrijker. Vandaag en zaterdag heb je hem niet nodig.
Daarbij denk ik dat er best nog wat schort aan automatisme, dus hoe vaker ze samen spelen hoe beter. Ik verwacht tegen Fortuna geen high energy pot. Dus je kunt ook zeggen: laat ze een helft of 60 minuten spelen.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Ziyech had gewoon last van een blessure. Daarom was hij voor zijn doen matig tegen PSV. Volgens mij zit hij niet eens bij de selectie.
Hoeveel automatismen doe je op tegen een ploeg als Fortuna? Volgens mij 0.
Dit is juist een pot om KJH minuten te geven of zelfs Traore. Eventueel bekijken of Marin een helft kan meepakken. Schuurs opstellen. We krijgen voldoende potjes. Zaterdag weer.
Hoeveel automatismen doe je op tegen een ploeg als Fortuna? Volgens mij 0.
Dit is juist een pot om KJH minuten te geven of zelfs Traore. Eventueel bekijken of Marin een helft kan meepakken. Schuurs opstellen. We krijgen voldoende potjes. Zaterdag weer.
IK GELOOF!!!!!!
Da goat niet he. Die jaagt op record van Cruijff: 13 thuiswedstrijden op rij scoren.brigade zuid schreef:Ik zou Tadic ook rust geven.
Niet voor niets heeft Ajax moeite gedaan om de 1-0 tegen HV op naam van Tadic te krijgen.
-
- AT Toto winner 15/16
Breng je hem vijf minuten voor tijd even in om een goaltje mee te pakken.
- Ajaciedjuh
Gewoon mee starten en na 60 min wisselen. Hopelijk kan Neres een of meerdere goals/assist meepakken vanavond. Belangrijk dat ook hij weer het extra heeft in de wedstrijden die gaan komen.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Ja precies,dadelijk loop je tegen een zeperd aan en begin het gepiep weer ...
Blij met de punten ...
- peter
Opstelling Ajax:
Onana; Dest, Veltman, Blind, Tagliafico; Marin, Álvarez; Neres, Van de Beek, Promes; Tadić.
Wissels Ajax:
Varela, Kotarksi, Schuurs, Huntelaar, De Jong, Labyad, Martínez, Ekkelenkamp, Gravenberch.
Ziyech ontbreekt vanwege rust/kleine blessure. Noa Lang?
Onana; Dest, Veltman, Blind, Tagliafico; Marin, Álvarez; Neres, Van de Beek, Promes; Tadić.
Wissels Ajax:
Varela, Kotarksi, Schuurs, Huntelaar, De Jong, Labyad, Martínez, Ekkelenkamp, Gravenberch.
Marin...Peter schreef:Opstelling Ajax:
Wissels Ajax:
- peter
Op 6 samen met Alvarez. Dat wordt wat.
Fortuna met lopende middenvelders? Dan hang je.
Alvarez duikt al veel op in de 16 vde tegenstander en moet Marin dan de balans bewaken in zijn eentje? Hij die geen bal af kan pakken en zelden een duel wint? Pfff, zal mij benieuwen.
Ja precies.Peter schreef:Op 6 samen met Alvarez. Dat wordt wat.
Haha anders zet je het grootste kind bij promes, hij kon er niet eens overheen kijken
2x balverlies in 2 minuten Marin. Hij begint lekker.
4 balcontact, 4x niet goed. Kan er echt niks anders vN maken.
IK GELOOF!!!!!!
- peter
Dit middenveld kan me totaal niet bekoren. Gebrek aan handelingssnelheid.
Dit had zomaar ons echte elftal kunnen zijn hé
IK GELOOF!!!!!!