Je moet hun eigen programma gewoon als cabaret zien, maar hoe kun je zo'n joker vragen als analist?
Wat die in een seizoen aan onzin vertelt... dat tart echt alles

Moderator: mods
Lijkt me niet gunstig voor ons.Historicus schreef:Valencia staat met 0-1 voor uit bij Chelsea. Verrassend, toch?
Is best wel ongunstig iddAjax Rules schreef:Lijkt me niet gunstig voor ons.Historicus schreef:Valencia staat met 0-1 voor uit bij Chelsea. Verrassend, toch?
Het risico is wel dat Chelsea gaat groeien in het seizoen, mag je aannemen. Wanneer spelen wij tegen ze? Over een par weken toch? Het is de vraag of ze dan nog 'kwetsbaar' zijn. Zo niet, slaat Valencia nu natuurlijk een goede slag. Vooraf zou je denken dat Chelsea voor de eerste plaats gaat en Valencia en Ajax strijden om de tweede plek. En dan is deze uitslag - uit bij Chelsea - voor Valencia natuurlijk fantastisch.Peter schreef:Want? Chelsea laat het na om in eigen huis punten te pakken. Dat is een eerste schifting.
Oneens. Dit middenveld heeft weinig loopvermogen. Tadic heeft het ook makkelijker met Beek achter zich.LucaS schreef:Wij kwamen er aan het eind achter dat we vd Beek eigenlijk niet misten
Donny op de plek van Alvarez zou ik weleens willen zien. Maar Promes vond ik vandaag aanweziger dan de gemiddelde pot van Donny.wimpey schreef:Oneens. Dit middenveld heeft weinig loopvermogen. Tadic heeft het ook makkelijker met Beek achter zich.LucaS schreef:Wij kwamen er aan het eind achter dat we vd Beek eigenlijk niet misten
Hopelijk halen Beek en Martinez de pot tegen mbesv.
Per saldo doet Ajax het weer prima. En er is nog plenty ruimte voor verbetering.
Lang voor straf niet meer opstellen in Ajax 1 de komende maanden. Hoe kan je nou zo invallen?Historicus schreef:Ziyech er uit voor Lang. Of andersom: Lang er in voor Ziyech.
Door zijn loopje moet je heenkijken. Zit er vaak tussen en heeft enorm loopvermogen.raymon schreef:Hoewel ik Alvarez degelijk vind spelen moet hij wel iets aan z’n versnelling doen. Gaat te veel in een te laag tempo. Verder is Ajax gewoon weer leuk om naar te kijken. Gaat nog veel niet goed maar ook heel veel wel. De balbehandeling van de meeste spelers is subliem. De BT Sports zaten weer met grote ogen te kijken hoewel ze Lille ook de nodige complimenten maakten.
Maar weinig versnelling aan de bal.Ajaciedjuh schreef:Door zijn loopje moet je heenkijken. Zit er vaak tussen en heeft enorm loopvermogen.raymon schreef:Hoewel ik Alvarez degelijk vind spelen moet hij wel iets aan z’n versnelling doen. Gaat te veel in een te laag tempo. Verder is Ajax gewoon weer leuk om naar te kijken. Gaat nog veel niet goed maar ook heel veel wel. De balbehandeling van de meeste spelers is subliem. De BT Sports zaten weer met grote ogen te kijken hoewel ze Lille ook de nodige complimenten maakten.
Klopt. Is niet super snel en wendbaar. Gaat ook een beetje raar de duels aan. Met zijn fysiek moet hij veel meer duels winnen. Wat ik wel positief vind is dat hij constant in beweging is, ballen durft te vragen en ook veel in de 16 komt. Martinez aan de bal en in de duels geweldig vandaag, maar in de omschakeling zie je hem ook vaak terug sjokken. Promes 1e helft zwak, 2e een stuk beter. Maar ben super blij met de winst.raymon schreef:Maar weinig versnelling aan de bal.Ajaciedjuh schreef:Door zijn loopje moet je heenkijken. Zit er vaak tussen en heeft enorm loopvermogen.raymon schreef:Hoewel ik Alvarez degelijk vind spelen moet hij wel iets aan z’n versnelling doen. Gaat te veel in een te laag tempo. Verder is Ajax gewoon weer leuk om naar te kijken. Gaat nog veel niet goed maar ook heel veel wel. De balbehandeling van de meeste spelers is subliem. De BT Sports zaten weer met grote ogen te kijken hoewel ze Lille ook de nodige complimenten maakten.
Hoeveel echte kansen creerde Ajax? Er zat nauwelijks een steekpass tussen. Alleen de tweede goal, die Alvarez er erg knap inschoot. Na de eerste twintig minuten waren de beste kansen voor Lille. De score is een afspiegeling van een verschil in afwerken. Niet veel meer. Met Donny erbij heb je veel minder balverlies. Nu kwam het veel te vaak voor dat Ajax de lange sprint terug moest maken, omdat er weer eens balverlies werd geleden. Het euvel van dit seizoen. Een betere tegenstander schiet wel met scherp en dan kun je drie of vier keer de bal uit je eigen net vissen.LucaS schreef:Wij kwamen er aan het eind achter dat we vd Beek eigenlijk niet misten