MotM Onanabrigade zuid schreef:Onana ook zeer goed vandaag.

Moderator: mods
MotM Onanabrigade zuid schreef:Onana ook zeer goed vandaag.
Het is ook een kwestie van leep genoeg genoeg zijn en timing.columbus schreef:Wat een mooie goal weer. De verbetenheid van Nico is heerlijk om te zien. De absolute wil om hem binnen te knikken.
Hij komt namelijk nooit zo lomp in als De Ligt, bijv.Historicus schreef:Het is ook een kwestie van leep genoeg genoeg zijn en timing.columbus schreef:Wat een mooie goal weer. De verbetenheid van Nico is heerlijk om te zien. De absolute wil om hem binnen te knikken.
Ja, ik vind hem ook goed (spelen). Hij oogt veel beter qua positie kiezen en aan de bal dan Mazraoui.Giacomo Puccini schreef:Quincy is los, speelt toch opvallend goed ineens![]()
Die Dest doet het fantastisch, overtuigt en als Koeman zit op te letten roept hij hem de volgende keer op voor een plekje in de basis bij Oranje.
Het is bij Tagliafico inzet & slimheid. En hij kan natuurlijk ook voetballen! Echt een geweldige aankoop.columbus schreef:Oh zeker! Zeg ook niet dat het geluk is, hij kan prima koppen. Geniet gewoon van zijn verbetenheid in de duels
Heeft Ajax in al die jaren Arena eigenlijk een betere linksback gehad? Bogarde en F. de Boer (die daar van Olsen moest spelen), Maxwell... Volgens mij hebben er daarna meestal zwakke broeders gestaan of tijdelijk omgeturnde spelers zoals Anita en Blind (die ook linksback speelt wel...) Maar mis ik nog een echt grote naam qua linksback?columbus schreef:Oh zeker! Zeg ook niet dat het geluk is, hij kan prima koppen. Geniet gewoon van zijn verbetenheid in de duels
Atouba.Historicus schreef:Heeft Ajax in al die jaren Arena eigenlijk een betere linksback gehad? Bogarde en F. de Boer (die daar van Olsen moest spelen), Maxwell... Volgens mij hebben er daarna meestal zwakke broeders gestaan of tijdelijk omgeturnde spelers zoals Anita en Blind (die ook linksback speelt wel...) Maar mis ik nog een echt grote naam qua linksback?columbus schreef:Oh zeker! Zeg ook niet dat het geluk is, hij kan prima koppen. Geniet gewoon van zijn verbetenheid in de duels
Goede wedstrijd tegen een prima tegenstander. Mijn MOTM was Martinez. Onana, Veltman, Promes daarnaast ook uitblinkers. Alvarez ook weer prima.Historicus schreef:Alle elf spelen goed.