AFC AJAX - LILLE di 21:00
Moderator: mods
- Monkey Tonk
Re: AFC AJAX - LILLE di 21:00
Martinez goed. Rustpunt. Veltman/Blind zwak.
Ajax speelt best goed. Alleen Promes erger ik me aan. Veel balverlies en die bal had ie gewoon aan kunnen nemen. Dan had het 2-0 gestaan.
Mwah, Veltman speelt best goed voor zijn doen.Monkey Tonk schreef:Martinez goed. Rustpunt. Veltman/Blind zwak.
-
- AT Toto winner 10/11
Gewoon best een prima ploeg dat Lille. Ze zijn allemaal verschrikkelijk snel, niet alleen die aanvallers. En technisch prima onderlegd. Wordt nog een pittige tweede helft.
Die scheids is niet goed bij zijn hoofd.
-
Derksen begint inderdaad negatief over de goal van Ajax.
Ajax goed tegen een goede tegenstander.
Die scheids is waus. Zoiets nog nooit gezien, als bij rustsignaal.
Die scheids is waus. Zoiets nog nooit gezien, als bij rustsignaal.
-
Volgens Derksen kan Lille er niets van.Scherrer schreef:Gewoon best een prima ploeg dat Lille. Ze zijn allemaal verschrikkelijk snel, niet alleen die aanvallers. En technisch prima onderlegd. Wordt nog een pittige tweede helft.

Kan nog alle kanten op. Oppassen voor onnodig balverlies zoals met Zyiech en Tadic op het einde.
-
Was dat niet gewoon een penalty voor Lille?brigade zuid schreef:Kut Veltman, je speelt gelijk met vuur.
Verder speelt Ajax niet slecht, fase vanaf minuut 10 t/m 25 was zelfs zeer goed. Martinez heeft wel een fijne trap trouwens, en Nico weer een paar prima intercepties/slidings

- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
brigade zuid schreef:Kieft en Derksen gaan nou de hele boel weer afkraken let maar op.
Ze halen allebei zelfde moment aan en daarin hebben ze gelijk... Deze 2 moeten het midden veld/omschakeling bewaken...
Weer op zoek naar een Interim coach..
Ajax speelt gewoon prima tegen ook gewoon een prima tegenstander, in de omschakeling zijn ze bloedlink. Ben het wel eens met Kieft dat wat het middenveld brengt te weinig is.
Veltman is niet slecht. Maar ik kan er echt nog steeds niet bij met mijn pet. We zijn 300 miljoen verder en nog kijk ik naar Veltman.
Jammer dat Tadic een beetje buiten beeld blijft.
Veltman is niet slecht. Maar ik kan er echt nog steeds niet bij met mijn pet. We zijn 300 miljoen verder en nog kijk ik naar Veltman.
Jammer dat Tadic een beetje buiten beeld blijft.
- Ajaciedjuh
Dat die seniele ouwe zuurpruim überhaupt een podium krijgt.
Kieft wil ook proberen zijn gelijk te houden, terwijl Martinez en Alvarez prima spelen. Martinez is het rustpunt, verdeeld het spel en heeft goede intercepties. Maar omdat het een verdediger moet zijn, geven ze hem de credits niet.
Jammer dat de CL bij Veronica zit. Ze moeten gewoon Waldorf en Statler in die kroeg praat op maandag laten, dan kun je het tenminste negeren.
Kieft wil ook proberen zijn gelijk te houden, terwijl Martinez en Alvarez prima spelen. Martinez is het rustpunt, verdeeld het spel en heeft goede intercepties. Maar omdat het een verdediger moet zijn, geven ze hem de credits niet.

Jammer dat de CL bij Veronica zit. Ze moeten gewoon Waldorf en Statler in die kroeg praat op maandag laten, dan kun je het tenminste negeren.

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- Ajaciedjuh
Veltman speelt gewoon heel goed, maar ja het is wachtten op een foutje zodat iedereen hem lekker kan afzeiken.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Volgens mij staat er niks in de regels over het uit laten spelen van een aanval, scheidsrechter had dan gewoon gelijk met affluiten
- Giacomo Puccini
Wat is iedereen lyrisch over Martinez hier. Ik ook!
Ben er nog niet gerust op, Lille heeft immers prima mogelijkheden gehad. Voorin missen we afstemming, dat liep vorig jaar beter. Benieuwd of Ajax in de rust orde op zaken weet te stellen.
Ben er nog niet gerust op, Lille heeft immers prima mogelijkheden gehad. Voorin missen we afstemming, dat liep vorig jaar beter. Benieuwd of Ajax in de rust orde op zaken weet te stellen.
Ajax!
-
Goeie goal van Alvarez!
-
- AT Toto winner 15/16
Prachtig doelpunt van Alvarez na goed werk van Neres.
-
5-0 voor?LucaS schreef:Wober doet het lekker vandaag
Heerlijke goal! Ajax begint weer zoals de eerste helft, dik verdiende voorsprong!
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Nu de rust vindenHistoricus schreef:Goeie goal van Alvarez!

Mooi doelpunt... Moet vertrouwen geven

Weer op zoek naar een Interim coach..
-
BIj Lille hebben ze gelukkig de rust niet om de counters af te maken.
-
Chelsea - Valencia staat nog 0-0, trouwens.
Oei! Wat waren ze er snel uit zeg. Ff koppie er bij houden, aan zelfvertrouwen geen gebrek op dit moment! Hahaha
-
- AT Toto winner 15/16
Onana ook zeer goed vandaag.