F1 en andere autosporten
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 15/16
Re: F1
Ja klopt en wat je zegt WEER een slechte start.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Klopt, maar dat starten is wel echt een dingetje hoor. Hij klaagt altijd maar over wielspin, lijkt me toch dat hij daar wat aan moet gaan doen. Ofwel een technische oplossing, of gewoon beter leren starten.Ramona schreef:Nou, poeh poeh, wat is zijn stand ook alweer in het kampioenschap?
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Dit was toch gewoon simpelweg een slechte beurt van Verstappen? Start verprutsen en daarna in de eerste bocht teveel alsnog goed willen maken.
Hij krijgt dit seizoen bijna ieder raceweekend (terecht) de complimenten. Dit was niet goed.
Hij krijgt dit seizoen bijna ieder raceweekend (terecht) de complimenten. Dit was niet goed.
Nil volentibus arduum
De start zelf ligt redelijk bij het team, heeft vooral met software te maken. Het is niet zo dat ze de koppeling moeten laten opkomen oid...
Eerste bocht was wel zn fout. Hoewel raikonen wel wat ruimte had mogen laten, moet ie gewoon het risico niet lopen. Jammer, want het geduld bij de start was juist een aspect dat erg goed ging dit jaar.
Eerste bocht was wel zn fout. Hoewel raikonen wel wat ruimte had mogen laten, moet ie gewoon het risico niet lopen. Jammer, want het geduld bij de start was juist een aspect dat erg goed ging dit jaar.
- Monkey Tonk
Tweede keer dat Verstappen in die eerste bocht verkeerd zit. Als je zie hoe scherp die bocht is, dan weet je toch wel dat je niet binnendoor kan?
Verstappen gaf toch zelf toe dat hij slecht weg kwam en wielspin veroorzaakte?Iniesta schreef:De start zelf ligt redelijk bij het team, heeft vooral met software te maken. Het is niet zo dat ze de koppeling moeten laten opkomen oid...
Dat lijkt me niet te gebeuren als je alleen maar een knoppie in hoeft te drukken...
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
-
- AT Toto winner 15/16
Er zijn de laatste tijd wel steeds problemen met Max zijn motor,
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Hij werd gelanceerd door een kerbstone aan de buitenkant van de baan; weird, ze weten toch dat die bolides lager liggen?Jinne schreef:Wat gebeurt er nou precies? Waarom vliegt ie de lucht in?

En wat een weirde Q3!

Als Max naar Nyck heeft gekeken...

- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Helaas idd, ik las het ook.Sandro schreef:Helaas toch niet; ruggenwervel gebroken.Ramona schreef:WoW... heftig. Zag filmpje net. Gelukkig ongedeerd!
Correa die afgelopen week inreed op de rondtollende auto van Anthoine Hubert wordt in een kunstmatige coma gehouden, zijn situatie is nog altijd kritiek maar stabiel.
F2 begint nu met Nyck de Vries...tja, life goes on.
Hoe kan het dat die gozer dan toch loopt naar de ambulance?Sandro schreef:Helaas toch niet; ruggenwervel gebroken.Ramona schreef:WoW... heftig. Zag filmpje net. Gelukkig ongedeerd!
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Ruggenwervel gebroken.Niet ... "rug gebroken" ...zeux schreef:Hoe kan het dat die gozer dan toch loopt naar de ambulance?Sandro schreef:Helaas toch niet; ruggenwervel gebroken.Ramona schreef:WoW... heftig. Zag filmpje net. Gelukkig ongedeerd!
Blij met de punten ...
Ik heb jaren geleden een keer iemand die van nogal grote hoogte op de grond was gelazerd zittend in mijn auto naar het ziekenhuis gebracht. Daar kreeg ik ontzettend op mijn lazer dat ik geen ambulance had gebeld, zodat hij op een 'plank' vervoerd had kunnen worden. Gozer had een kleine breuk in een ruggenwervel, bleek.999 schreef: Ruggenwervel gebroken.Niet ... "rug gebroken" ...
De ene breuk is de andere niet. Maar er is natuurlijk een risico op "vervolgschade" bij verplaatsing als het echt op het randje is. Probleem kan ook zijn dat iemand die zwaar gevallen/gecrashed is niet direct in de gaten heeft wat er mis is vanwege de adrenaline.
Maar als ik de crash van deze coureur zie zou ik geloof ik wel tekenen voor een gebroken ruggenwervel.
Maar als ik de crash van deze coureur zie zou ik geloof ik wel tekenen voor een gebroken ruggenwervel.
Nil volentibus arduum
zeux schreef:Ik heb jaren geleden een keer iemand die van nogal grote hoogte op de grond was gelazerd zittend in mijn auto naar het ziekenhuis gebracht. Daar kreeg ik ontzettend op mijn lazer dat ik geen ambulance had gebeld, zodat hij op een 'plank' vervoerd had kunnen worden. Gozer had een kleine breuk in een ruggenwervel, bleek.999 schreef: Ruggenwervel gebroken.Niet ... "rug gebroken" ...
Logisch toch, Marillion zegt het al .. Ik had ook liever een gebroken rugwervel gehad .. Als zijn rug daadwerkelijk was gebroken of er echt een vervelende rugwervel breuk zou zijn geweest had hij met als zijn adrenaline echt geen stap meer gedaan ...Naar ziekenhuis
De coureur werd voor nader onderzoek naar het ziekenhuis gebracht en daar kwam de gebroken ruggenwervel aan het licht.
Blij met de punten ...
-
- AT Toto winner 15/16
Max weer met een kut start en gelijk naar binnen voor een nieuwe neus, laatste twee weken loopt het niet.