Europa League avontuur 2019/2020
Moderator: mods
Re: Champions League avontuur 2019/2020
Lille, jammer.
EL poule.zeux schreef:City lijkt de makkelijkste loting te hebben.
Waarom kon Genk niet in Poule B geplaatst?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
4 teams die elkaar niet veel ontlopen, lijkt me.Toppie schreef:Chelsea Valencia en Lille
-
Zijn die dit jaar sterk?wimpey schreef:Lille, jammer.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
Al met al pittige loting denk ik.
Wordt nog wel een dingetje om door te komen.
Wordt nog wel een dingetje om door te komen.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
-
- AT Toto winner 15/16
Gelukkig geen rare verre uitwedstrijden maar ik had uit pot 3 en 4 liever een makkelijkere gehad.
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Geweldige loting! Stamford Bridge, Mestalla en Lille met de auto. Helemaal mooi
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
- Jinne
- Site Admin
Qua reisjes kon het bijna niet slechter. Valencia uit wil ik nog wel proberen. Hopelijk is dat niet de eerste uit pot.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
-
Dat was ook mijn 1e reactie, alle ploegen zullen punten van elkaar afsnoepen. Overwintering lijkt mij niet onmogelijk, maar gaat weer pittig worden.wimpey schreef:4 teams die elkaar niet veel ontlopen, lijkt me.Toppie schreef:Chelsea Valencia en Lille
Mooi trouwens voor Frenkie!
Waarschijnlijk zit FC Brugge in poule A, C of D. Zet je Genk in poule B dan heb je twee Belgische clubs op dezelfde speeldag.zeux schreef:Waarom kon Genk niet in Poule B geplaatst?

Ik vind het wel een leuke poule. Je kunt laatste worden maar misschien ook wel eerste.
Voordeel voor Thijs en Cees: naar Londen en Lille kun je met de auto. :-)
Op 2 plekken na hebben we het zelfde elftal als vorig seizoen Schone speelde ook niet alles.Die Braziliaan speelt onder z'n nivo
Hoezo niet slechter? Zijn toch alle 3 uitpotten die goed te doen zijn? En met Londen en Valencia heb je 2 hele leuke steden te pakken.Jinne schreef:Qua reisjes kon het bijna niet slechter. Valencia uit wil ik nog wel proberen. Hopelijk is dat niet de eerste uit pot.
Mooie loting hoor, en goed te doen denk ik. Overwintering europa league minimaal
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer. Epicurus
Chelsea vind ik momenteel wel te sterk voor ons. Maar tegen die andere twee maken we een goede kans.Gaizka1985 schreef:Dat was ook mijn 1e reactie, alle ploegen zullen punten van elkaar afsnoepen. Overwintering lijkt mij niet onmogelijk, maar gaat weer pittig worden.wimpey schreef:4 teams die elkaar niet veel ontlopen, lijkt me.Toppie schreef:Chelsea Valencia en Lille
Mooi trouwens voor Frenkie!
"Hate it or love it, the underdog's on top".
Ah, dat zal het zijn.Dubbel schreef:Waarschijnlijk zit FC Brugge in poule A, C of D. Zet je Genk in poule B dan heb je twee Belgische clubs op dezelfde speeldag.zeux schreef:Waarom kon Genk niet in Poule B geplaatst?
Pff.
- Jinne
- Site Admin
Sorry. Bedoelde andersom natuurlijk.Alexander schreef:Hoezo niet slechter? Zijn toch alle 3 uitpotten die goed te doen zijn? En met Londen en Valencia heb je 2 hele leuke steden te pakken.Jinne schreef:Qua reisjes kon het bijna niet slechter. Valencia uit wil ik nog wel proberen. Hopelijk is dat niet de eerste uit pot.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
-
Champions League avontuur 2019/2020
Zit inmiddels als een soort beurshandelaar te switchen op laptop, iPad en telefoon tussen een dossier, internet en Twitter voor het speelschema...
-
Hoe schatten jullie de kansen op wedstrijd kaarten voor EU uitrecht SSC?
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
-
Als je EU hebt op seizoenskaart heel hoog; als je een supportersverenigingskaart hebt met EU zeker lager. Als ik een inschatting voor je mag maken denk ik dat je in het laatste geval de meeste kans maakt op Valencia uit. Iedereen zal wel naar Londen willen en Lille is met de auto en OV goedkoop te bereiken dus is de kans daar heel groot dat de uitvakken al vol zijn voor je aan de beurt bent. Valencia is toch wat verder weg; vorig jaar was bijvoorbeeld Benfica uit ook niet uitverkocht (al zaten daar nog altijd 3.000 man. Met een een capaciteit van 55.000 in Mestalla zal het uitvak ongeveer 2.750 kaarten zijn denk ik).