Middenvelder met een actieLucaS schreef:https://youtu.be/-seOqV4oxaI

Moderator: mods
Middenvelder met een actieLucaS schreef:https://youtu.be/-seOqV4oxaI
Ziet er goed uit!Ajaciedjuh schreef:Middenvelder met een actieLucaS schreef:https://youtu.be/-seOqV4oxaI
Middenvelders zitten we al niet dik in en dan voor €2M naar een club die altijd de hoofdprijs aan ons vraagt, snap ik niet. Ging Til niet voor 18M weg?LucaS schreef:Dani de Wit naar AZ voor 2 miljoen
Middenvelders zitten we al niet dik in en dan voor €2M naar een club die altijd de hoofdprijs aan ons vraagt, snap ik niet. Ging Til niet voor 18M weg?LucaS schreef:Dani de Wit naar AZ voor 2 miljoen
Weg uit dit topic.Lionel schreef:Inderdaad. Weg ermee.
Vind je het gek dat die jongen weg wil bij Ajax?!LucaS schreef:echt waar? Dan heb ik met mijn neus gekeken
Edit: nog een keer, maar ik kan dat eigen topic echt niet vinden
Jöhnk schreef:Dit snap ik dan weer wel. Aan De Wit heeft Ajax niks. Denk trouwens dat AZ te hoog voor hem gegrepen is.
2 miljoen is een prima prijs voor een speler die nog nooit iets heeft laten zien.
Ik heb altijd gezegd dat De Wit zwaar onderschat wordt door de fans. Hoe vaak ik niet heb moeten lezen dat hij van het niveautje Helmond Sport was....Jöhnk schreef:Dit snap ik dan weer wel. Aan De Wit heeft Ajax niks. Denk trouwens dat AZ te hoog voor hem gegrepen is.
2 miljoen is een prima prijs voor een speler die nog nooit iets heeft laten zien.
Is gewoon te weinig ... Maar de Wit zal misschien zelf heel graag weg willen ...Ajaciedjuh schreef:Middenvelders zitten we al niet dik in en dan voor €2M naar een club die altijd de hoofdprijs aan ons vraagt, snap ik niet. Ging Til niet voor 18M weg?LucaS schreef:Dani de Wit naar AZ voor 2 miljoen
Benieuwd of ze nog iets gaan doen dan? Met Dolberg en De Wit, gaan 2 spelers weg die altijd bij de laatste 16 selectie CL zaten.
Ik snap wel wat AR bedoelt. Had 1 miljoen gevraagd en 50% van de rechten verkocht.Yopii schreef:Juist prima dat Ajax meteen de volle mep heeft gepakt. Doorverkooppercentages moet je alleen bedingen bij spelers die nog (een stuk) kunnen doorgroeien en dat lijkt me bij Dani niet het geval. Aardige speler voor de Eredivisie, maar zijn balaanname en handelingssnelheid zijn te matig voor een grote competitie.
In de jeugd was hij al een dissonant, maar toch werd hij opgesteld, 'vanwege zijn loopvermogen' of omdat 'Ajax dat soort spelers ook moet opleiden'. Vind ik niet, het gaat altijd om voetballend vermogen en dat is bij deze jongen onder de maat.
Je hoort dan: maar hij werkt zo hard... Dat doet Ziyech ook, en die kan tenminste voetballen.
Dat is het mooie van een forum. Je treft like-minded opinions en mensen met een mening die compleet contrair is aan de eigen mening.Ajax Rules schreef: De Wit is een hard werkende, duellerende, dynamische middenvelder die vaak voor de goal komt, vaak scoort en uitstekend kan koppen. Zijn techniek is voor het huidige (zeer sterke) Ajax ietsje te matig,
Ajax lijkt vlak voor het sluiten van de transfermarkt toch nog toe te slaan. Volgens De Telegraaf staan de Amsterdammers op het punt om de 19-jarige Juan Familia Castillo te huren van Chelsea, met een optie tot koop. Hiermee lijkt Ajax zijn ‘buitenkansje’ toch nog te pakken te hebben.
De linksback, die ook als linkshalf of linksbuiten kan spelen, is afkomstig uit de eigen jeugd van Ajax. In 2016 vertrok hij bij de Amsterdamse club voor een avontuur in Londen, maar wist daar niet door te breken tot het eerste.