Overigens: Wat is Ziyech ongelooflijk goed.

Moderator: mods
Fantastische speler. Tadic weer matig vandaag. Slordig en ongeconcentreerd lijkt hetYopii schreef:Ziyech!
Top vandaag, eerste keer dit seizoen!Yopii schreef:Ziyech!
Ik demk dat hij prima op het middenveld kan spelen.brigade zuid schreef:Alvarez doet toch niet zoveel fout tot nu toe? Het is ook niet dat ie uitblinkt.
De grasmat weekt los.De Dominee schreef:Het is 80 graden in die saunawimpey schreef:Stel dat je Ziyech niet had...![]()
Zaak de 2e te maken. Tempo ligt zo laag. Het is effe schakelen na vorig seizoen.
Ziyech de beste tot nu toe inderdaad.Gaizka1985 schreef:Top vandaag, eerste keer dit seizoen!Yopii schreef:Ziyech!
Kwam er net voor rust wat beter in met mooie solo. Ik erger me aan Neres. Brengt 0,0.Trab schreef:Vind Tadic erg slordig aan de bal voor zijn doen. Die kans die hij naast schoot maakt hij normaal ook 9 vde 10 keer.
Ja die raakt geen knikker meer na de zomer.wimpey schreef:Kwam er net voor rust wat beter in met mooie solo. Ik erger me aan Neres. Brengt 0,0.Trab schreef:Vind Tadic erg slordig aan de bal voor zijn doen. Die kans die hij naast schoot maakt hij normaal ook 9 vde 10 keer.
Dat is wel heel zuinig. Ziyech, dan heel lang niets.Ajax Rules schreef:Ziyech de beste tot nu toe inderdaad.Gaizka1985 schreef:Top vandaag, eerste keer dit seizoen!Yopii schreef:Ziyech!
Tja, voetje over de (denkbeeldige) lijn.GangstaRiB schreef:Wie dan? Hoe dan?
Bal ging wel zijn kant op (ook al was het over hem heen) en volgens mij telt dat.Scherrer schreef:Veltman nam toch helemaal geen deel aan het spel?