PSV
Moderator: mods
-
Re: PSV
En dan 0-0 spelen. Ik heb alleen de laatste 15 minuten half gezien en zag diezelfde tegenstander één keer voor open doel missen én een keer het aluminium treffen.Peter schreef:Die van Bommel is soms ook wel weer komisch.
“Laten we eerlijk zijn. De tegenstander van vanavond is niet zo sterk.”
Je moet maar durven.
Nil volentibus arduum
-
Spelen uit bij Heracles weer met Bergwijn op 10 en Ihattaren op rechtsbuiten. Lothar heeft er een aparte kijk op.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
Mooi heImagoverandering
In het verleden troefde PSV clubs vaak af met gewiekst transferbeleid. ‘Het is niet dat er vroeger helemaal geen oog was voor de jeugd. Huub Stevens was hier tien jaar lang hoofd opleidingen. Met de middelen die hij had, deed hij ook fantastisch werk. Maar uiteindelijk zag je vaak dat er dan toch weer iets werd gekocht. Dat is nu anders, dat hoor ik ook terug overal. Spelers kiezen bewust voor PSV omdat ze zich hier optimaal kunnen ontwikkelen en echt kansen krijgen in het eerste elftal.’ Volgens Faber reiken de positieve verhalen tot ver over de landsgrenzen. Hij vertelt over Pachuca CF, de voormalige club van Hirving Lozano en Érick Gutiérrez. De ex-prof was er vorig jaar, na zijn vertrek bij FC Groningen, in beeld als trainer. ‘Als je dan toch hoort hoe lyrisch die Mexicanen zijn over de opleiding van PSV. De faciliteiten, de manier van werken. Hoe iedereen elkaar helpt. Ze zijn hier geweest en wisten niet wat ze zagen. Het is dus echt wel bijzonder wat hier de afgelopen tijd is neergezet. En het moet alleen nog maar mooier en beter worden.’
IK GELOOF!!!!!!
Zoet, Sadilek, Ihattaren, Hendrix tel ik. Mbesv timmert wel aan de weg qua jeugd, als ik de berichten lees.LucaS schreef:Nou heeft PSV inmiddels ook wel meer aandacht voor spelers uit de opleiding dan Ajax
Laten we hopen dat Taylor, Gravenberch, Unuvar, Brobbey dit seizoen debuteren dan wel speeltijd krijgen.