Hahahahawimpey schreef:
Marin met de kroon op z'n wedstrijd. Komt dat schot!

Moderator: mods
Hahahahawimpey schreef:
Marin met de kroon op z'n wedstrijd. Komt dat schot!
Ja mooi.Jöhnk schreef:Promes valt aardig in.
Mag hopen van niet zeg.wimpey schreef:WTF, hij mag de wedstrijd nog afmaken ook...![]()
Heb EtH hoog zitten, maar ben bang dat die Dacia tegen PAOK zal spelen.
Nou, daar zijn we het dan OOK over eens. Heeft alles.Jöhnk schreef:Ik ben helemaal fan van Martinez. Wat een strijder.
Ja mooi. Doet denken aan Tagliafico een jaar geleden. Prima speler voor Ajax.Jöhnk schreef:Ik ben helemaal fan van Martinez. Wat een strijder.
Mooi hoe ie telkens naar z'n maten achterin kijkt en meebeweegt om de buitenspellijn te bewaken. Op z'n voorvoeten. Goede passing, snelheid, kopkracht, techniek. Die jongen heeft toch alles?! Wanneer ie dat Braveheart iets meer door het koppie vervangt...Jöhnk schreef:Ik ben helemaal fan van Martinez. Wat een strijder.
Staat nu op VM, Blind op LCV. Erik, pls zet die Dacia er dinsdag niet in.Monkey Tonk schreef:Ja mooi. Doet denken aan Tagliafico een jaar geleden. Prima speler voor Ajax.Jöhnk schreef:Ik ben helemaal fan van Martinez. Wat een strijder.
AR heeft gewoon gelijk toch? Marin is het nieuwe pispaal-project van Wimpey.Yopii schreef:Een inhoudelijke reactie weer.pfff.Ajax Rules schreef:@Arthur: je kent Wimpey toch? Hij heeft iets in zijn hoofd, wat op zich best een goede gedachte kan zijn, en dat wordt dan een complete, disproportionele obsessie.
Gaat ieder jaar zo.
Mwah, uiteindelijke absolute toppers als Litmanen en Chivu waren in hun eerste maanden in Amsterdam ook niet heel overtuigend.wimpey schreef:Martinez laat effe zien dat goede spelers niet hoeven te wennen. Ook als VM prima. Bewegen, kaatsen, doorbewegen. De duels aangaan, druk zetten.MOTM, volledig terecht.
Ben wel bang dat de uitslag zand in de ogen gaat strooien.
Niveau Gudelj, zeux. Ik geef i.m.o. voetbalinhoudelijk aan wat er aan schort. Beweegt niet goed t.o.v. de bal en tegenstander, geen duelkracht, vertraagt het spel door met de bal te lopen. Verliest de bal te vaak in de as van het veld. Handelingssnelheid te laag. Hij schijnt te kunnen trappen, maar ook dat hield ie prima verborgen. Dit is geen Ajax-voetballer. Bizarre aankoop weer.zeux schreef: AR heeft gewoon gelijk toch? Marin is het nieuwe pispaal-project van Wimpey.
Nee, nee, nee... Donny gewoon op 10. Dat zijn zulke ingrijpende veranderingen. Hou nou gewoon vast wat goed gaat/staat en ga aan de slag met de verbeterpunten .wimpey schreef:Niveau Gudelj, zeux. Ik geef i.m.o. voetbalinhoudelijk aan wat er aan schort. Beweegt niet goed t.o.v. de bal en tegenstander, geen duelkracht, vertraagt het spel door met de bal te lopen. Verliest de bal te vaak in de as van het veld. Handelingssnelheid te laag. Hij schijnt te kunnen trappen, maar ook dat hield ie prima verborgen. Dit is geen Ajax-voetballer. Bizarre aankoop weer.zeux schreef: AR heeft gewoon gelijk toch? Marin is het nieuwe pispaal-project van Wimpey.
Zet Donny maar naast Martinez en Promes op 10 dinsdag. Die Grieken zullen loeren op slaapmomentjes van Marin.
Zeg het maar: CVs en VMs voor dinsdag. Ben heel benieuwd!Ajax Rules schreef: Nee, nee, nee... Donny gewoon op 10. Dat zijn zulke ingrijpende veranderingen. Hou nou gewoon vast wat goed gaat/staat en ga aan de slag met de verbeterpunten .
Als dat lekkere ventje Marin heette hadden we het geweten. Dest was aan de bal behoorlijk matig tijdens zijn invalbeurt.wimpey schreef:Nou, daar zijn we het dan OOK over eens. Heeft alles.Jöhnk schreef:Ik ben helemaal fan van Martinez. Wat een strijder.
Dest is ook een heerlijk ventje.
Waarom? Net als tegen mbesv en Vitesse toonde ie meer gebreken dan kwaliteit. Met afstand de zwakste Ajacied.LucaS schreef:Bizar om iemand na zijn 2e officiele wedstrijd al zo af te schrijven