In ieder geval nog een seizoen genieten van zijn fenomenale acties.

Moderator: mods
Fantastisch!!Lionel schreef:WAT EEN NIEUWS.
Echt? Bron?LucaS schreef:Ik zie net op VI dat Vd Beek ook blijft. Volgens Driessen althans
Er staat wel clubs in de rij voor hem. Alleen zijn het clubs waar Ziyech niet het gevoel bij heeft.Alexander schreef:Clubs zullen niet in de rij staan voor hem. Maar desalniettemin ben ik er heel blij mee.
Eens.Alexander schreef:Heb me mateloos geïrriteerd aan de vrije trappen van Ziyech. Heb wel eens gelezen dat die jongen nooit oefent op vrije trappen. Mocht ik Ten Hag zijn geweest, dan had ik hem verboden nog 1 vrije trap te nemen als hij er niet na iedere training nog 20 gaat nemen.
In ieder geval iemand die bereid is om hier een aantal keer per week (het liefst dagelijks) aan te werken. We weten uit het verleden dat dit een enorme pay-off heeft. Het is onprofessioneel en onverantwoord om (als vaste vrijetrappen-nemer) hier niet structureel aan te werken.Yopii schreef:Blijkbaar is dit de pikorde. Wie anders? :confused.gif.
Doet er niet toe.Yopii schreef:Die heeft niet de status, omdat hij de rest niet kan.