Feyenoord

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Marillion
Site Admin

Re: Feyenoord

Bericht door Marillion » di aug 06, 2019 9:10 pm

Daarom mocht Jan Arie van der Heijden natuurlijk niet weg. Die staat gewoon weer het hele seizoen in de basis. :smallgrin.gif:
Nil volentibus arduum

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » wo aug 07, 2019 8:32 am

De Dominee schreef:Naar verluidt maar liefst 9 mln. Behoorlijk veel als je het mij vraagt.
Heerenveen krijgt 2 miljoen, dus zo heel veel blijft er ook niet over.

Gelukkig investeren ze het in talentvolle jongens. Ié en van Wolfswinkel zijn in ieder geval jongens waar ze in de toekomst miljoenen voor gaan vangen. Zo investeren ze het geld in ieder geval weer in 'dead wood'.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » wo aug 07, 2019 10:12 am

Waarom zou Van Wolfswinkel willen vertrekken bij Basel? Hij staat daar in de basis en speelt nationaal voor de titel en internationaal voor plaatsing CL.

Bovendien, Feyenoord kan volgens mij beter gewoon Jörgensen in de spits opstellen en dat beetje geld dat er is investeren op andere posities in het elftal.
Nil volentibus arduum

Lionel

Bericht door Lionel » wo aug 07, 2019 10:32 am

Karsdorp en een gast van Liverpool, een CV, naar Fey.
IK GELOOF!!!!!!

peter

Bericht door peter » wo aug 07, 2019 10:33 am

Karsdorp dus op huurbasis terug naar Feyenoord. Eens zien hoe snel hij weer fit wordt.

De Dominee

Bericht door De Dominee » wo aug 07, 2019 10:36 am

Peter schreef:
De Dominee schreef:Naar verluidt maar liefst 9 mln. Behoorlijk veel als je het mij vraagt.
Heerenveen krijgt 2 miljoen, dus zo heel veel blijft er ook niet over.

Gelukkig investeren ze het in talentvolle jongens. Ié en van Wolfswinkel zijn in ieder geval jongens waar ze in de toekomst miljoenen voor gaan vangen. Zo investeren ze het geld in ieder geval weer in 'dead wood'.
Ah oke, dat was mij nog niet bekend. Zie ook dat hij Feyenoord destijds 5 mln heeft gekost, dus dan valt de winst erg tegen inderdaad.
Peter schreef:Karsdorp dus op huurbasis terug naar Feyenoord. Eens zien hoe snel hij weer fit wordt.
:excited.gif: :smallgrin.gif:
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

peter

Bericht door peter » wo aug 07, 2019 2:22 pm

Stam: ''We zijn bezig met Karsdorp en Johnston''

De huurtransfer van Rick Karsdorp is op dit moment nog niet definitief, maar dat lijkt slechts een kwestie van tijd. Jaap Stam geeft op de persconferentie in aanloop naar de thuiswedstrijd tegen FC Dinamo Tbilisi aan dat er momenteel veel speelt rondom de stadionclub.
''We zijn volop met Karsdorp bezig. Dat is geen geheim meer. Jullie hebben hem hier al zien lopen, dus dat is helder. Maar het is nog niet afgerond,'' vertelt Stam in gesprek met De Telegraaf. Karsdorp kan mogelijk donderdag al meespelen. ''We gaan er niet vanuit dat Karsdorp niet beschikbaar is.'' Stam bevestigt ook het nieuws over de verdediger van Liverpool. ''We zijn bezig met Johnston. Klopt. Rechtsback? Voor ons een centrale verdediger.''
De trainer wilde niet reageren op meer namen, zoals Ricky van Wolfswinkel. Duidelijk is dat er genoeg speelt bij de stadionclub. De voorbereiding op FC Dinamo Tbilisi verloopt dus niet optimaal. ''Er speelt van alles en iedereen is er ook mee bezig, maar we moeten er klaar voor zijn. In de voetballerij is niks te plannen. Zeker niet voor de transferdeadline. Als Nederlandse ploeg willen we altijd mooi voetballen, maar het gaat maar om één ding: resultaat.''
Stam kreeg te horen dat hij in de voorbereiding op het belangrijke duel niet kon beschikken over Jerry St.Juste. De vraag is of hij niet morgen kon meespelen, aangezien FSV Mainz geen Europees voetbal speelt. ''Moest het zo snel? Die vraag stel ik mezelf ook. Ik ben sowieso verrast door wat er nu allemaal gebeurt. Maar tegelijk: het is zoals het is. Als je kijkt naar selectie en aantal verdedigers, dan is er niet veel smaak. De vier die gaan spelen moeten het laten zien.''
:smallgrin.gif:

Alexander

Bericht door Alexander » wo aug 07, 2019 3:16 pm

Is toch echt dieptriest hoe ver zo een mooie club is afgezakt. Lees net dat Kuyt Liverpool heeft gebeld, om te vragen of die nog spelers voor ze hadden. Die kwamen vervolgens met die nieuwe jongen op de proppen. Geen scout heeft die jongen ooit gezien. Dat kan toch niet wat daar gebeurd?

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » wo aug 07, 2019 3:30 pm

Johnston is rond, volgens het AD.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » wo aug 07, 2019 5:52 pm

Alexander schreef:Is toch echt dieptriest hoe ver zo een mooie club is afgezakt. Lees net dat Kuyt Liverpool heeft gebeld, om te vragen of die nog spelers voor ze hadden. Die kwamen vervolgens met die nieuwe jongen op de proppen. Geen scout heeft die jongen ooit gezien. Dat kan toch niet wat daar gebeurd?
Ze hebben echt compleet geen organisatie meer staan. Troost moet de zaken regelen maar die heeft natuurlijk geen enkel netwerk tot zijn beschikking. Dan verval je dus in dit soort namen. Karsdorp als oude bekende, ook al is die jongen waarschijnlijk niet topfit. En zo'n afvaller van bij Liverpool waarvan je dan maar moet afwachten wat 'ie kan.
Nil volentibus arduum

wimpey

Bericht door wimpey » wo aug 07, 2019 6:29 pm

Karsdorp is de volgende loser terug op het oude nest.

Je ziet er goed uit, gap: https://www.feyenoord.nl/nieuws/nieuwso ... k---070819 :biggrin.gif:

mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Bericht door mattie » wo aug 07, 2019 7:15 pm

Laat die Ricky maar komen... en nog wat van dat gehuurde spul.. spelen ze in het seizoen 20/21 tegen degradatie... want dan is er helemaal niks meer... :headbang.gif:

Begin het een beetje zielig te vinden daar
Weer op zoek naar een Interim coach..

Gezond verstand

Bericht door Gezond verstand » do aug 08, 2019 4:13 am

wimpey schreef:Karsdorp is de volgende loser terug op het oude nest.

Je ziet er goed uit, gap: https://www.feyenoord.nl/nieuws/nieuwso ... k---070819 :biggrin.gif:
Ik vind dat gezeur over tatoeages hier op AT altijd een beetje kinderachtig en bekrompen. Maar in het geval Karsdorp ziet het er wel heel erg Tokkie uit.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Toppie

Bericht door Toppie » do aug 08, 2019 6:26 am

Gezond verstand schreef:
wimpey schreef:Karsdorp is de volgende loser terug op het oude nest.

Ik vind dat gezeur over tatoeages hier op AT altijd een beetje kinderachtig en bekrompen. Maar in het geval Karsdorp ziet het er wel heel erg Tokkie uit.
FC Plak Plaatjes voetbal :smallgrin.gif:

peter

Bericht door peter » do aug 08, 2019 12:26 pm

Vanavond wordt het: Vermeer; Geertruida, Botteghin, Van der Heijden, Haps; Fer, Kokcu, Burger; Narsingh, Berghuis, Sinisterra.

Dit zou zo maar het elftal van WillemII kunnen zijn. Of van Heracles.

elliquido

Bericht door elliquido » do aug 08, 2019 1:31 pm

Kokcu is echt goed. Berghuis ok. De rest.. moah
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

elliquido

Bericht door elliquido » do aug 08, 2019 1:32 pm

Kokcu is echt goed. Berghuis ok. De rest.. moah
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Lionel

Bericht door Lionel » do aug 08, 2019 1:32 pm

Precies een FC Utrecht dus. 1 of 2 spelers die wellicht bij de Top 2 aan de slag kunnen. De rest is brandhout.
IK GELOOF!!!!!!

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » do aug 08, 2019 1:37 pm

Ben benieuwd naar Sinisterra

mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Bericht door mattie » do aug 08, 2019 8:17 pm

Ehhh volgens mij denken ze daar in die badkuip dat ze kampioen geworden zijn ofzo, dus zondag as mag H'veen ze ff terug knallen...wat een arrogantie daar..
Weer op zoek naar een Interim coach..

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » vr aug 09, 2019 8:21 am

Mooie uitslag toch? Mag je ook wel verwachten tegen een team dat bijna alleen uit Georgiërs bestaat. Ben inderdaad wel benieuwd hoe ze het tegen Heerenveen gaan doen.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

wimpey

Bericht door wimpey » vr aug 09, 2019 9:41 am

Duke schreef:Mooie uitslag toch?
Zeker. Wel geflatteerd. 2-0 eigen goal, nadat die lui met 10 kwamen te staan. 3-0 was een pingel.

Heel matig team nog steeds. Baltempo ligt laag, veel gaat terug en breed. Je ziet niet effe iemand makkelijk draaien en het spel versnellen.

Ik vind de air waarmee Larsson speelt altijd grappig. Verknipt zelfbeeld. Berghuis is een aardige speler, maar zou ook meer 'versneller' moeten zijn. Kökcü heeft wel wat, maar kan in zo'n elftal ook zomaar verzuipen.

LucaS

Bericht door LucaS » vr aug 09, 2019 9:44 am

Gewoon goed. Het is een tijd geleden dat een andere club dan Ajax Europees zo'n goed resultaat boekte tegen een niet heel kleine tegenstander
I think I lost my fucking headache

Alexander

Bericht door Alexander » vr aug 09, 2019 9:53 am

Prima resultaat. Hoop dat ze zich op een paar plekken kunnen versterken nog, dat is ook beter voor de eredivisie.

Kökcü is een leuker speler, zou goed bij Ajax passen ook.

Lionel

Bericht door Lionel » vr aug 09, 2019 9:56 am

Alexander schreef:Prima resultaat. Hoop dat ze zich op een paar plekken kunnen versterken nog, dat is ook beter voor de eredivisie.

Kökcü is een leuker speler, zou goed bij Ajax passen ook.
Ajax moet hem gewoon kopen. Beter dan De Wit, Ekkelenkamp etc.
IK GELOOF!!!!!!

Plaats reactie