Oh, nee hoor. Ik reageer eigenlijk meer in algemene zin en gebruik jou vraag als kapstok.Lionel schreef:Het is toch geen gekke vraag hoeveel precies (jaja, we moeten ons nog plaatsen) we meer krijgen nu PSV helemaal geen kans maakt.Marillion schreef:Er zijn geen grenzen in absolute zin. Dat lijkt me inmiddels wel duidelijk als je kijkt naar de ontwikkeling van het beleid bij Ajax.
Ik reageer op deze manier omdat het me soms wat begint tegen te staan dat supporters steeds meer met die bedragen bezig zijn. Nog even en we staan te juichen voor een zak geld, waarvan een zeker iemand toch al eens heeft uitgelegd dat je daarvan geen doelpunten hoeft te verwachten. Ik weet het, inkomsten zijn ontzettend belangrijk. Maar ets minder BV en iets meer voetbalclub dus als het aan mij ligt.

Het valt me namelijk echt op dat supporters steeds meer met geld bezig zijn. Vorig seizoen ook. Haal je de volgende ronde en terwijl ik dan geniet van dat moment hoor ik mensen alweer over inkomsten. Daar snap ik echt helemaal niets van.