Ik zal het ook hier maar meteen erbij zetten, kunnen de haters meteen weer lekker reageren. Magallan viel prima in.

Moderator: mods
Je legt de lat wel erg laag.Ajaciedjuh schreef:Dolberg deed het gisteren gewoon prima. Prima goal, bijna nog 1 en werkte hard voor de ploeg.
Ik zal het ook hier maar meteen erbij zetten, kunnen de haters meteen weer lekker reageren. Magallan viel prima in.![]()
Nee, hoor. Ik observeer gewoon en verwoord gewoon wat ik zie. Sommige zijn alleen maar azijnzeikers die continue spelers in een verdoemhoekje blijven duwen.Mr. Ajax schreef:Je legt de lat wel erg laag.Ajaciedjuh schreef:Dolberg deed het gisteren gewoon prima. Prima goal, bijna nog 1 en werkte hard voor de ploeg.
Ik zal het ook hier maar meteen erbij zetten, kunnen de haters meteen weer lekker reageren. Magallan viel prima in.![]()
Dolberg heeft op zijn goal en zo'n 14 (voor zijn doen) bedrijvige minuten ouderwets staan te dagdromen. Gaat geen duels aan, springt niet eens op bij luchtduels (wtf?!) en heeft - als ie een keertje de bal krijgt - kortsluiting. Voorbeeld - nog in de eerste helft gisteren krijgt hij de bal op de middenlijn in de omschakeling na balverlies van psv. Hij heeft vervolgens zo'n 4 afspeel mogelijkheden voor een razendsnelle counter, maar hij kijkt ze alle 4 even aan en gaat vervolgens op een hopeloze 'solo' waarna hij de bal natuurlijk verliest. Gewoon dom, ik kan er geen ander woord voor bedenken.
Magallan viel goed in... Tsja. Hij mocht zo'n 4 minuten meedoen en kwam gelukkig niet in de buurt van de bal (en de bal ook niet in de buurt van hem). Als dat al prima is dan zal ik ook wel redelijk stand kunnen houden in de eredivisie.
Nee, ouder dan 23Jöhnk schreef:Kan Magallan niet afgevoerd worden naar het tweede of zo?
Je moet inderdaad bepaalde dingen wel willen zien. En als je vooraf al hebt besloten dat een bepaalde speler niet goed is, dan zie je de goeie dingen inderdaad niet.Mr. Ajax schreef: Je ziet wat je wilt zien, denk ik. Dolberg heeft behalve zijn intikkertje weer geen pepernoot geraakt en ook 0 duels gewonnen. Dat zijn objectieve feiten die vrij makkelijk aan te tonen zijn, maar dan moet je het wel willen zien.
Prima goal, jesus die had jij nog wel gemaakt.Ajaciedjuh schreef:Dolberg deed het gisteren gewoon prima. Prima goal, bijna nog 1 en werkte hard voor de ploeg.
Wat denk je hiermee te bewijzen?
Hij kan wel meer dan niets, maar wilt het gewoon niet graag genoeg. Maar mij hoef je verder niet te overtuigen dat ie niet geschikt is.Toppie schreef:@Mr Ajax, Dolberg kan er helemaal niets van punt
Mag dat Hitler weg? Geen briljante woordspeling en tsmelijk beledigendToppie schreef:Hitler fluit weer als dwaas die Hendrix had er al 3x af gemoeten Marchanderen kut schijts