Voorbereiding 2019/2020
Moderator: mods
-
Re: Voorbereiding 2019/2020
Ten Hag gaat met Tadic in de spits spelen. Dolberg heeft weer 80 minuten mogen aan ploeteren en het leek nergens op. Ziyech en Neres zijn keihard nodig in de voorronde als ik eerlijk ben.
Na Watford was ik positief, maar na deze pot ben ik niet overtuigd. Panatinaikos speelt volwassen en houdt de ruimtes klein, Ajax komt er niet doorheen.
Na Watford was ik positief, maar na deze pot ben ik niet overtuigd. Panatinaikos speelt volwassen en houdt de ruimtes klein, Ajax komt er niet doorheen.
Whitey on the moon.
- Giacomo Puccini
Beschamend. De tweede garnituur heeft niet zijn kans gepakt, dit leek nergens naar.
Ajax!
Dollberg is voor mij 3e reserve spits, na inbreng heugtalenten kwam er wat meer creativiteit in het spel .. Maar goed , de oefenwedstrijd vorig seizoen waren ook oersaai ..
Blij met de punten ...
Dolberg komt er nooit 

-
Dat idee heb ik ook, Tadic weer in de spits, dat zal al aardig schelen.De Dominee schreef:Mwoah, de puzzelstukjes vallen vooralsnog gewoon nog niet in elkaar. Zal wel even duren, maar ik heb vertrouwen in Ten Hag dat hij de ideale 11 gaat vinden.
-
Dest en Martinez krijgen complimenten van EtH. Ziyech en Onana zijn weer in training en dat klonk als een opluchting.
Maak me zorgen over de centrale verdediging met Schuurs en Magallan die beide (nog) niet goed genoeg zijn. Die nieuwe Mexicaan komt vers van de andere kant van de wereld dus zal ook nog wel wat tijd nodig hebben.
Voorin lijkt me dat Dolberg 2de of zelfs 3de in de pikorde gaat worden. Achter Tadic en Huntelaar. Traoré zie ik ook wel wat in, ontzettend snel en sterk.
Maak me zorgen over de centrale verdediging met Schuurs en Magallan die beide (nog) niet goed genoeg zijn. Die nieuwe Mexicaan komt vers van de andere kant van de wereld dus zal ook nog wel wat tijd nodig hebben.
Voorin lijkt me dat Dolberg 2de of zelfs 3de in de pikorde gaat worden. Achter Tadic en Huntelaar. Traoré zie ik ook wel wat in, ontzettend snel en sterk.
Whitey on the moon.
We missen natuurlijk nog wel het één en ander aan basisspelers...
Maar vandaag was inderdaad slordig, en als je spelers als De Jong en De Ligt niet zou missen zou dat óók vreemd zijn.
Maar vandaag was inderdaad slordig, en als je spelers als De Jong en De Ligt niet zou missen zou dat óók vreemd zijn.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
-
Van Voetbalzone gekopieerd:
"Ajax heeft de voorbereiding op het nieuwe seizoen niet goed afgesloten. In het Olympisch Stadion in Amsterdam verloor de kampioen van de Eredivisie maandagavond met 1-2 van Panathinaikos, dat vorige week al met 0-3 van Feyenoord won. Federico Macheda maakte beide treffers voor de Grieken in Amsterdam; Donny van de Beek scoorde namens Ajax. Eerder op de dag wonnen de reserves van Ajax met 6-2 van een andere Griekse opponent, OFI Kreta."
Nou, ben benieuwd hoe het seizoen zal beginnen.
"Ajax heeft de voorbereiding op het nieuwe seizoen niet goed afgesloten. In het Olympisch Stadion in Amsterdam verloor de kampioen van de Eredivisie maandagavond met 1-2 van Panathinaikos, dat vorige week al met 0-3 van Feyenoord won. Federico Macheda maakte beide treffers voor de Grieken in Amsterdam; Donny van de Beek scoorde namens Ajax. Eerder op de dag wonnen de reserves van Ajax met 6-2 van een andere Griekse opponent, OFI Kreta."
Nou, ben benieuwd hoe het seizoen zal beginnen.
Ik neem aan dat na Blind , Veltman en Nico er toch 1 moet staan die het verschil maakt anders krijg je weer veel goals om je horen ik zou Joey willen behouden dat zag je vorig jaar ook zonder die Oostenrijker was er weinig plan B

-
De nul houden is inderdaad problematisch voor dit elftal.
Whitey on the moon.
ik wil nog niet te veel conclusies trekken van een oefenpotje....
maar ik zag wel een gebrek aan creativiteit. Vooral op het middenveld.
Ziyech behouden lijkt me een kleine noodzaak. Daarmee heb je veel loopvermogen en een creatieve speler.
weliswaar voorin maar daardoor kan Tadic in de spits en heb je een aantal aanspeelpunten die een bal kunnen vasthouden en voldoende creativiteit hebben.
Het ontbreken van Frenkie werd plotseling ook duidelijk. Speelde een stuk meer op zij en naar achter.
Dolberg gaat echt niet op het strand plotseling tot zichzelf komen en weer een wereldspits worden.
Dat is ijdele hoop van een supporter. Die had je vorig seizoen al moeten slijten, hij word elk jaar goedkoper.
Zoals ik al 100x heb gezegd, hij reageert ipv anticipeert en dan ben je als spits altijd te laat.
Marin oogde zoekende.
voor de rest blijft het een oefenpotje en staat er geen druk op...
vorig jaar speelde Ajax de volgende oefenpotjes:
Donderdag 19 juli, 20.45 uur: Walsall (Eng) - Ajax 2-0
Donderdag 26 juli, 18.30 uur: Konyaspor (Tur) - Ajax 1-0
Vrijdag 3 augustus, 18.00 uur Ajax - VfL Wolfsburg (Dui) 0-3
Die uitslagen deden een supporter ook niet juichen maar het opvolgende seizoen wel...
maar ik zag wel een gebrek aan creativiteit. Vooral op het middenveld.
Ziyech behouden lijkt me een kleine noodzaak. Daarmee heb je veel loopvermogen en een creatieve speler.
weliswaar voorin maar daardoor kan Tadic in de spits en heb je een aantal aanspeelpunten die een bal kunnen vasthouden en voldoende creativiteit hebben.
Het ontbreken van Frenkie werd plotseling ook duidelijk. Speelde een stuk meer op zij en naar achter.
Dolberg gaat echt niet op het strand plotseling tot zichzelf komen en weer een wereldspits worden.
Dat is ijdele hoop van een supporter. Die had je vorig seizoen al moeten slijten, hij word elk jaar goedkoper.
Zoals ik al 100x heb gezegd, hij reageert ipv anticipeert en dan ben je als spits altijd te laat.
Marin oogde zoekende.
voor de rest blijft het een oefenpotje en staat er geen druk op...
vorig jaar speelde Ajax de volgende oefenpotjes:
Donderdag 19 juli, 20.45 uur: Walsall (Eng) - Ajax 2-0
Donderdag 26 juli, 18.30 uur: Konyaspor (Tur) - Ajax 1-0
Vrijdag 3 augustus, 18.00 uur Ajax - VfL Wolfsburg (Dui) 0-3
Die uitslagen deden een supporter ook niet juichen maar het opvolgende seizoen wel...
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Die oefenpotjes zeggen geen moer. Ze zijn er om de spelers weer fit te krijgen, ritme op te laten doen en bepaalde spelers een kans geven zich te laten zien (of te laten zien dat ze er helemaal niks te zoeken hebben).
Ik ben wel benieuwd naar het elftal dat zaterdag tegen psv aantreedt. Na de uitgebreide discussies in verschillende topics op dit forum wil ik toch wel zien of Ten Hag doorgaat met het systeem van vorig seizoen of dat ie iets 'nieuws' uit de hoge hoed tovert.
Ik ben wel benieuwd naar het elftal dat zaterdag tegen psv aantreedt. Na de uitgebreide discussies in verschillende topics op dit forum wil ik toch wel zien of Ten Hag doorgaat met het systeem van vorig seizoen of dat ie iets 'nieuws' uit de hoge hoed tovert.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Voorin kan je (tot nu toe) spelen zoals je deed.
Op het middenveld mis je wel een Frenkie. Iemand die bijna altijd naar voren speelt en kan wachten tot de passmogelijkheid zich voor deed. Hier gaat de dynamiek dus veranderen.
Achterin kan je de Ligt vervangen door Schuurs of Alvarez en ik denk dat het in de Eredivisie wel stand houd maar internationaal
het zal na een wedstrijd of 7 wel weer samen vallen
Op het middenveld mis je wel een Frenkie. Iemand die bijna altijd naar voren speelt en kan wachten tot de passmogelijkheid zich voor deed. Hier gaat de dynamiek dus veranderen.
Achterin kan je de Ligt vervangen door Schuurs of Alvarez en ik denk dat het in de Eredivisie wel stand houd maar internationaal

Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Ik hoop dat het minder lang duurt hoor. Er zijn 'maar' twee spelers weg - weliswaar enorm belangrijke spelers - maar voor de rest zijn het dezelfde spelers.Mano schreef:
Analyse op VI:
"Zonder twee van zijn grootste sterren van vorig seizoen bouwt Erik ten Hag verder aan zijn Ajax. De speelwijze is in de voorbereiding grotendeels hetzelfde gebleven, om de nieuwkomers vastigheden te bieden. Een blik op de oefencampagne, waarin diverse talenten zich hebben aangediend voor een rol bij de jacht op titelprolongatie en waarbij Ajax teleurstelt bij zijn laatste test op weg naar de strijd om de Johan Cruijff Schaal.
'We leven nu in een periode van dag tot dag. Vandaag ziet mijn selectie er zo uit, maar dat kan morgen weer anders zijn. We raken spelers kwijt en krijgen er andere jongens voor terug. Met hen moet je dan weer een team gaan vormen, zoiets kost ook tijd. Ik vermoed dat de contouren van Ajax voor het eerst echt zichtbaar zijn eind juli, vlak voor de wedstrijd tegen PSV.'
Erik ten Hag
Na het succes van vorig seizoen met het winnen van de landstitel en het bereiken van de halve finale van de Champions League ervaart Erik ten Hag deze zomer problemen die passen bij de status van Europese stuntclub. David Neres en Nicolás Tagliafico zijn lang niet beschikbaar vanwege Copa América-verplichtingen, Hakim Ziyech, Noussair Mazraoui en Andre Onana moeten respectievelijk Marokko en Kameroen op sleeptouw nemen bij het Afrika Cup-toernooi en met Frenkie de Jong en Matthijs de Ligt zijn twee bepalende spelers vertrokken. Het maakt bovenstaande woorden van de Ajax-coach in de VI van vier weken geleden logisch. Tijd om aan de speelstijl te slijpen is er nog niet echt geweest, het is eerst een kwestie van de nieuwe spelers vertrouwd laten raken met de eisen in het Ajax-systeem van Ten Hag.
SPEELWIJZE VORIG SEIZOEN
In de voorbereiding is telkens vastgehouden aan de 4-2-3-1-formatie van vorig seizoen. Vanuit dat systeem is Ajax in het successeizoen uiterst flexibel in de opbouw. De Amsterdammers variëren binnen vaste patronen. Spelers wisselen, maar de rollen niet. Ten Hag hecht daarbij erg aan de 3+1-structuur. Daarbij laat een van de controlerende middenvelders zich links, rechts of te midden van de centrumverdedigers uitzakken. Vorig seizoen is dat vrijwel altijd Frenkie de Jong. Enerzijds geeft het Ajax meer defensieve zekerheid, met drie spelers centraal achterin is de restverdediging beter op orde als in de eerste fase van de opbouw balverlies wordt geleden. Anderzijds zijn de Amsterdammers zo lastiger onder druk te zetten, er moeten meer passlijnen voorwaarts geblokkeerd worden. Op deze wijze voetbalt Ajax zelfs bij Real Madrid met veel lef onder de druk uit en stuurt het de plannen van Massimiliano Allegri in Amsterdam de war in. 'Meestal beweegt De Jong naar de linkerkant, voor ons rechts. Dus Bernardeschi moest hem daar oppakken en opjagen. De Jong doorzag dat en bewoog al snel naar de andere kant, zodat een van onze aanvallers hem moest bespelen. Bij De Jong begint het aanvallen van Ajax', aldus de Juventus-coach na de 1-1 in de kwartfinale.
Aanbevolen: Zo speelt het Ajax van Erik ten Hag
OEFENCAMPAGNE
Bovengenoemd facet is nu extra interessant door het verlies van Matthijs de Ligt en Frenkie de Jong. Bij de oefenwedstrijden test Ten Hag verschillende potentiële vervangers, waarbij Perr Schuurs een van de spelers is die opvalt. De negentienjarige centrumverdediger speelt vorig seizoen nog zijn duels bij Jong Ajax en lijkt een jaar na zijn transfer veel vertrouwder met het voetballende gedeelte van zijn takenpakket. Het talent uit de opleiding van Fortuna Sittard straalt rust uit aan de bal en kiest vaak met succes de voorwaartse oplossing, Zowel tegen Anderlecht (5-2 overwinning), Istanbul Basaksehir als Watford (twee keer 2-1 zege) valt hij op. Na het duel met de Engelsen toont Schuurs ook zijn blijdschap: 'Ik heb vertrouwen gekregen en heb ook veel zelfvertrouwen. Dat kan je denk ik ook wel aan mijn spel zien. Hopelijk kan ik dit volhouden.'
Het korte termijn-perspectief voor Schuurs is na die oefenwedstrijd zoals verwacht minder geworden door het vastleggen van Edson Álvarez. De 21-jarige Mexicaan, voor vijftien miljoen euro gehaald van Club América, is de beoogde opvolger van De Ligt. Zo is het nog afwachten welke talenten standhouden als iedere aankoop geïntegreerd is en smaakmakers van vorig seizoen volledig zijn aangesloten na de toernooiverplichtingen deze zomer.
Sergiño Dest is een van de talenten die hoop koestert. De achttienjarige verdediger met Amerikaanse roots is een van de positieve verrassingen; verdedigend een bijter en aanvallend explosief. Door het vertrek van Rasmus Kristensen naar Red Bull Salzburg is hij voor rechtsbackpositie een plek in de hiërarchie opgeschoven. Tegen Watford toont Dest als rechtspoot aan ook op links wel degelijk voor dreiging in de diepte te kunnen zorgen. Kik Pierie oogt in de rol van linksback nog onwennig. Tegen Anderlecht moet de linksback door Ten Hag nog vaak naar voren worden gesommeerd als Carel Eiting zich à la Frenkie de Jong links in de zone laat uitzakken. Zo'n loopactie is vanzelfsprekend voor Nicolás Tagliafico, maar duidelijk nog geen automatisme bij Pierie.
Sergiño Dest versnelt tegen Istanbul Basaksehir.
Sergiño Dest versnelt tegen Istanbul Basaksehir.
Voor het inslijpen van dat soort patronen maakt Ten Hag onder andere veel gebruik van video, zo legt hij begin juli uit op het clubkanaal. 'Telkens in kleine items stellen we spelers de speelwijze voor, wat van ze verwacht wordt in het team, in de linie en per positie. Er komen altijd aanpassingen in de speelwijze, maar detail is er nog niet. Dat heeft ook te maken de samenstelling van de groep. Als de kern er is, zullen we steeds verder gaan verdiepen.'
Middenveldpuzzel
Voor de twee controlerende posities op het middenveld heeft Ten Hag deze voorbereiding de zeldzame luxe dat alle opties al snel beschikbaar zijn. Met het eind maart vastleggen van Razvan Marin is al snel ingespeeld op het verlies van Frenkie de Jong. De 23-jarige Roemeen zal zeer waarschijnlijk samen met Lasse Schöne of Carel Eiting het nieuwe blok achter Donny van de Beek vormen.
Wordt dit het jaar van Carel Eiting? Binnen de Ajax-opleiding geldt hij al lang als potentiële spelmaker voor Ajax 1. Voor de 21-jarige middenvelder lonkt nu dé kans na hersteld te zijn van een zware knieblessure. We denken terug aan de woorden van De Jong eind april, de Barcelona-aanwinst ziet in Eiting zijn opvolger. 'Volgens mij heeft Carel al laten zien dat hij meer dan goed genoeg is voor Ajax 1. Ik denk dat hij een speler is met heel veel potentie.' Eiting maakt die woorden in de oefencampagne ook waar. Hoogtepunt is de pass over dertig meter met buitenkant links op Noa Lang tegen Anderlecht. Het spel van Ajax wordt daarmee plotseling versneld en daaruit ontstaat de goal van Dani de Wit. Het links langs de verdediging uitzakken ligt Eiting goed. De linkspoot is sterk in de passing, kort en lang, en blinkt uit in het maken van goede keuzes. Groot verschil met De Jong is dat Eiting dribbelend niet aan de Oranje-international kan tippen. Ajax heeft de joker om aan de druk te ontsnappen verloren.
'Volgens mij heeft Carel al laten zien dat hij meer dan goed genoeg is voor Ajax 1'
De taakverdeling op het middenveld zal sowieso anders worden. Met Marin heeft Ajax extra duelkracht, iets dat vorig seizoen in topduels nog af en toe wordt gemist. Niet dat de Roemeen een pure breker is. In het combinatiespel kan hij in hele fases al vlot mee, maar de echte test op dat vlak komt zaterdag bij de strijd om de Johan Cruijff Schaal als de intensiteit hoger is. Onder druk is Marin in balbezit deze voorbereiding al een paar keer slordig.
De achterstand van Dolberg
Het moment in de 37ste minuut bij het duel met Panathinaikos (1-2 nederlaag) is maandagavond typerend voor de ongelukkige eerste helft van Ajax in aanvallend opzicht. Quincy Promes draait open richting het centrum en ziet zowel Kasper Dolberg als Donny van de Beek een loopactie maken, terwijl er met Dusan Tadic rechts ook nog een afspeeloptie is. Promes stelt alle drie de aanspeelbare Ajacieden teleur met een pass die in niemandsland belandt. Het staat symbool voor de vele misverstanden in de eindfase. De door de Afrika Cup later teruggekeerde Hakim Ziyech moet vanaf de tribune toch ook constateren dat de combinaties tussen de voorste vier moeizaam verlopen. Zijn aanstaande rentree zorgt ervoor dat de druk er ook bij het oefenduel met Panathinaikos al behoorlijk op staat, want het is meer dan in de vorige seizoenen vechten voor je plek in Amsterdam. Wie wordt het slachtoffer van de luxe als het er echt toedoet en meer uitgaande transfers uitblijven?
Op basis van vorig seizoen heeft Kasper Dolberg voorin het meeste te bewijzen. Hij is de dupe van de zogeheten Champions League-variant met Dusan Tadic als spits. Wat niet helpt, is dat Dolberg onder Ten Hag nog nooit over een langere periode fit is geweest. De coach prikkelt hem vorige week nog: 'Dit is het moment voor hem om zijn exceptionele talenten wekelijks te tonen.'
De opstelling van Ajax in de laatste oefentest tegen Panathinaikos.
De opstelling van Ajax in de laatste oefentest tegen Panathinaikos.
Die wapens komen er tegen Panathinaikos amper uit. Dolberg heeft zich in de andere oefenwedstrijden wel al scherp in de duels getoond, maar tegelijkertijd ook nog maar één keer gescoord. Tegen de Grieken komt er geen goal bij. Belangrijker nog is dat hij in balbezit ronduit ongelukkig speelt. In de 66ste en 70ste minuut wordt hij twee keer in kansrijke positie gebracht door Van de Beek. Twee keer mist hij de controle, niet voor het eerst maandagavond. Juist technisch blinkt hij in de periode na zijn doorbraak uit, maar op dat vlak is hij als nummer 9 voorbijgestreefd door Dusan Tadic.
De druk op Dolberg neemt alleen maar toe, wetende dat David Neres en Hakim Ziyech binnenkort terug zijn en Tadic niet uit de basis zal verdwijnen. Waar kan hij zich mee onderscheiden? Kopkracht is niet genoeg. Voor Dolberg dringt de tijd. Het duel met PSV zaterdag is hét moment om de achterstand in de concurrentiestrijd tot een minimum te beperken.
UITDAGINGEN
Ajax is op zijn kwetsbaarst in de tweede helft tegen Istanbul Basaksehir, waarin het speelt met een B-ploeg. Veel van de Turkse kansen ontstaan na fouten aan Amsterdamse zijde. Met Lisandro Magallán en Kik Pierie achterin en Lasse Schöne en Jurgen Ekkelenkamp op het middenveld lijdt de ploeg in de opbouw veel slordig balverlies. Bij de tegengoal gaat het mis bij Rasmus Kristensen, de rechtsback krijgt de bal niet onder controle bij een lange pass van doelman Bruno Varela. Istanbul Basaksehir slaat snel toe in de te grote ruimte. Op dat soort momenten heeft Ajax vorig seizoen met Matthijs de Ligt nog de ultieme redder in huis, ook als er even desorganisatie is. Met zijn fysieke kracht en kwaliteiten als verdediger verhult hij fouten van anderen. De belangrijkste veiligheidsriem is verdwenen. In hoeverre kan Edson Álvarez anderen al uit de problemen helpen in de periode dat hij zelf zal moeten wennen aan de nieuwe omgeving? In augustus wachten al de belangrijke duels met PAOK Saloniki op weg naar de groepsfase van de Champions League, volgens Ten Hag mag gesproken worden van 'wedstrijden van het jaar'.
RENOVATIESTATUS
De luxe voorin is alleen maar groter geworden voor Ten Hag, zolang Hakim Ziyech en David Neres nog bij Ajax onder contract staan. Promes is bekend met de eisen van Ten Hag en kan op alle drie de posities achter de spits uit de voeten. De uitdaging is het bereiken van de creatieve spelers zonder aan balans in te leveren. Bij Frenkie de Jong begint vorig seizoen niet alleen het Ajax-spel, veel van de aanvallen van de tegenstander eindigen er ook. Hij is na Daley Blind in de Eredivisie de Ajacied met de meeste balveroveringen, een kwaliteit die vaak onderschat wordt bij de spelmaker. De optelsom van kwaliteiten maakt het onmogelijk hem één op één te vervangen. Ten Hag zal bij het blok van twee zoeken naar een nieuwe mix, waarbij Marin met zijn veelzijdigheid de beste papieren heeft. Het is het lastigste deel van de puzzel voor Ten Hag."
Niks gezien hiervan, maar schrik wel van uitslag en verslag.
Aan de andere kant een goede wake-up call richting PAOK. Werk aan de winkel, Ajax heeft de Afrikanen en Zuid-Amerikanen keihard nodig.
Aan de andere kant een goede wake-up call richting PAOK. Werk aan de winkel, Ajax heeft de Afrikanen en Zuid-Amerikanen keihard nodig.
Onana; Mazraoui, De Ligt, Blind, Nico; Schone, Donny, Frenkie; Ziyech, Tadic, NeresMr. Ajax schreef:Ik hoop dat het minder lang duurt hoor. Er zijn 'maar' twee spelers weg - weliswaar enorm belangrijke spelers - maar voor de rest zijn het dezelfde spelers.Mano schreef:
Niet waar dus... 7 basisspelers deden gisteren niet mee in vergelijking met het basisteam vorig jaar... 5 daarvan komen nog terug. Niks aan de hand. En daarbij speelde dan Schone ook nog niet eens wat een bewuste keuze is en Tadic speelde niet op 'zijn' plek.
IK GELOOF!!!!!!
Niks aan de hand, Wimpey.wimpey schreef:Niks gezien hiervan, maar schrik wel van uitslag en verslag.
Onana en Ziyech doen vanaf vandaag mee. Ziyech heeft maar 2 weken niks gedaan. Die zou gewoon minuten kunnen maken tegen PSV maar zelfs dat hoeft niet eens.
Gisteren speelde Ajax twee wedstrijden. Een Noa Lang, Schone of KJH had je normaliter in kunnen brengen tegen Pana maar nu was het een bewuste keuze om ze te laten spelen in de middag.
Komt allemaal goed mensen. Tranquillo.
IK GELOOF!!!!!!
Ten Hag is overigens erg positief over Marin. Ik heb er nog te weinig van gezien om nu al een mening te kunnen vormen, maar volgens mij heeft vooral Johnk hem alweer afgeschreven. Ik wacht het nog even af.
Wat ik in de korte tijd dat ie bij ons zit wel hebben kunnen merken is dat ie een goed en hard schot heeft, en die ook graag gebruikt rond de vijandelijke 16. Is ook wel eens leuk om te zien in plaats van de af en toe veel te ver doorgevoerde combinatiespel.
Wat ik in de korte tijd dat ie bij ons zit wel hebben kunnen merken is dat ie een goed en hard schot heeft, en die ook graag gebruikt rond de vijandelijke 16. Is ook wel eens leuk om te zien in plaats van de af en toe veel te ver doorgevoerde combinatiespel.
-
- AT Toto winner 15/16
En wanneer de rest dan zoals Nico, Neres, Mazraoui? Ik hoorde dat Alvarez weer terug is naar Mexico voor papierwerk? Ik zal blij zijn als straks alles eens compleet is, dit half gebakken gebeuren begint me met gemak te vervelen.Lionel schreef: Onana en Ziyech doen vanaf vandaag mee.
Ik snap niet waarom Alvarez niet eerder is aangetrokken. Schijnt nog 2 weken te duren voordat hij terug is. Tot zijn werkvergunning e.d. is geregeld mag hij ook niet meetrainen las ik.brigade zuid schreef:En wanneer de rest dan zoals Nico, Neres, Mazraoui? Ik hoorde dat Alvarez weer terug is naar Mexico voor papierwerk? Ik zal blij zijn als straks alles eens compleet is, dit half gebakken gebeuren begint me met gemak te vervelen.Lionel schreef: Onana en Ziyech doen vanaf vandaag mee.
Mazraoui, Nico en Neres komen eind van de week terug. Onana lijkt me vrij snel weer fit. Lijkt me dat de rest toch ook vrij snel weer fit is?
IK GELOOF!!!!!!
Vooral Mazraoui komt aardig fit terug als ik zijn insta mag geloven.Lionel schreef:Ik snap niet waarom Alvarez niet eerder is aangetrokken. Schijnt nog 2 weken te duren voordat hij terug is. Tot zijn werkvergunning e.d. is geregeld mag hij ook niet meetrainen las ik.brigade zuid schreef:En wanneer de rest dan zoals Nico, Neres, Mazraoui? Ik hoorde dat Alvarez weer terug is naar Mexico voor papierwerk? Ik zal blij zijn als straks alles eens compleet is, dit half gebakken gebeuren begint me met gemak te vervelen.Lionel schreef: Onana en Ziyech doen vanaf vandaag mee.
Mazraoui, Nico en Neres komen eind van de week terug. Onana lijkt me vrij snel weer fit. Lijkt me dat de rest toch ook vrij snel weer fit is?

Ik moet bij zo'n beschrijving altijd aan Demy de Zeeuw denken.Mr. Ajax schreef: Wat ik in de korte tijd dat ie bij ons zit wel hebben kunnen merken is dat ie een goed en hard schot heeft, en die ook graag gebruikt rond de vijandelijke 16. Is ook wel eens leuk om te zien in plaats van de af en toe veel te ver doorgevoerde combinatiespel.

Bij Ajax draait het om techniek en gogme. Ik vind Marin nog niet significant beter dan Schöne.
De Zeeuw had geen goed schot. Wel hard.wimpey schreef:Ik moet bij zo'n beschrijving altijd aan Demy de Zeeuw denken.Mr. Ajax schreef: Wat ik in de korte tijd dat ie bij ons zit wel hebben kunnen merken is dat ie een goed en hard schot heeft, en die ook graag gebruikt rond de vijandelijke 16. Is ook wel eens leuk om te zien in plaats van de af en toe veel te ver doorgevoerde combinatiespel.![]()
Bij Ajax draait het om techniek en gogme. Ik vind Marin nog niet significant beter dan Schöne.

Ik heb een paar flitsen van Marin gezien die wel van gogme getuigen. Speelt ook vaak in een keer meteen door. Maar het is even afwachten dus.
Dat zag ik ook wel een paar keer inderdaad. Al heb ik nog te weinig gezien om hem goed te kunnen beoordelen.
Feit dat hij speelde en Schone niet zegt toch ook wel 'iets' ? Al lijkt het me niet verstandig om met Eiting en Schone samen te spelen. 0 loopvermogen/kracht/snelheid etc.
Feit dat hij speelde en Schone niet zegt toch ook wel 'iets' ? Al lijkt het me niet verstandig om met Eiting en Schone samen te spelen. 0 loopvermogen/kracht/snelheid etc.
IK GELOOF!!!!!!
-
Datzelfde lijkt te gelden voor Eiting en Marin.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.