Voorbereiding 2019/2020
Moderator: mods
Re: Voorbereiding 2019/2020
Blind is hartstikke goed. Dus moet je zorgen dat je naast hem iemand hebt staan die complementair is, want hij heeft natuurlijk wel zijn gebreken. En anders moet hij naar het middenveld waar je dus een aantal talenten hebt en een peperdure aankoop.
We zullen het volgende week zien tegen PSV. En daarna in de voorronde CL. Begin oktober is iedereen fit hopelijk.
We zullen het volgende week zien tegen PSV. En daarna in de voorronde CL. Begin oktober is iedereen fit hopelijk.
IK GELOOF!!!!!!
Begin oktober pas?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Tegen OFI zo. Grieken. Dat komt goed uit.
Opstelling Ajax:
Kotarski, J. Timber, Magallan, Botman, Pierie; Schöne, Ekkelenkamp, De Wit; Labyad, Huntelaar, Lang.
Wissels Ajax:
Van Bladeren, Kemper, Q. Timber, De Jong, Danilo.
3 dure aankopen bij dit B / C team. Schöne begint, zoals vrijwel ieder seizoen, onderin de pikorde.
Opstelling Ajax:
Kotarski, J. Timber, Magallan, Botman, Pierie; Schöne, Ekkelenkamp, De Wit; Labyad, Huntelaar, Lang.
Wissels Ajax:
Van Bladeren, Kemper, Q. Timber, De Jong, Danilo.
3 dure aankopen bij dit B / C team. Schöne begint, zoals vrijwel ieder seizoen, onderin de pikorde.
moeilijk om te zien wie wie is.. maar hier kan je gratis kijken
https://www.youtube.com/watch?v=OniPgFfV7X8
1-0 Huntelaar!
https://www.youtube.com/watch?v=OniPgFfV7X8
1-0 Huntelaar!
1-1.....
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer. Epicurus
En nog een dikke kans voor OFI. Timber maakt een goede indruk, rest defensie daarentegen...Thom schreef:1-1.....

De Wit met 2-1, nadat ie er loeihard inkleurde bij het voorafgaande duel.
Timber voor Timber nu.
Timber voor Timber nu.
2-1... Ik neem aan dat de wedstrijd tegen Pana met het A- elftal gespeeld wordt?
Siem voor Ekkelenkamp. Eens Siem hoe lang ie het volhoudt.
KJH had 3-1 moeten maken na prima voorzet Labyad.
KJH had 3-1 moeten maken na prima voorzet Labyad.
Waarom nou Siem erin doen? Je hebt een rits talenten op de bank. Gooi Gravenberch er maar in ofzo.
Staat niet bij de wissels.Mr. Ajax schreef:Waarom nou Siem erin doen? Je hebt een rits talenten op de bank. Gooi Gravenberch er maar in ofzo.
Wissels Ajax:
Van Bladeren, Kemper, Q. Timber, De Jong, Taylor.
Taylor of Quinten Timber dan.wimpey schreef:Staat niet bij de wissels.Mr. Ajax schreef:Waarom nou Siem erin doen? Je hebt een rits talenten op de bank. Gooi Gravenberch er maar in ofzo.
Wissels Ajax:
Van Bladeren, Kemper, Q. Timber, De Jong, Taylor.
De Wit kan raggen, maar aan de bal heel pover. De minsten staan centraal achterin en op linksback. En nee, dat is geen self-fulfilling prophecy.
Lang weer goed, brengt er snelheid in.
Lang weer goed, brengt er snelheid in.
Die laatste stond er al in. Blijft Taylor over.Mr. Ajax schreef: Taylor of Quinten Timber dan.

-
Het spel is niet veel in dit oefenpotje.
You get the point.wimpey schreef:Die laatste stond er al in. Blijft Taylor over.Mr. Ajax schreef: Taylor of Quinten Timber dan.
Opbouw met dit centrum en dit middenveld is lastig. Dit team is een allegaartje van wissels, overbodige spelers en enkele jochies.Historicus schreef:Het spel is niet veel in dit oefenpotje.
- Ajaciedjuh
Ik vind ook nu weer Noa Lang 1 van de opvallendste spelers. Creatief, snelheid, actie.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
-
Ja, dat zie je er wel aan af. Het verschil tussen de basis en deze spelers is over het algeheel wel groot.wimpey schreef:Opbouw met dit centrum en dit middenveld is lastig. Dit team is een allegaartje van wissels, overbodige spelers en enkele jochies.Historicus schreef:Het spel is niet veel in dit oefenpotje.
Nog steeds vertrouwen in Magallan, neem ik aan?Ajaciedjuh schreef:Ik vind ook nu weer Noa Lang 1 van de opvallendste spelers. Creatief, snelheid, actie.

Alle deuren weer wagenwijd open achterin.
Ze krijgen daar geen vat op ex-Fortunees Semedo.
2-2, OFI dicteert na rust.
Ze krijgen daar geen vat op ex-Fortunees Semedo.

2-2, OFI dicteert na rust.
- Ajaciedjuh
Deze quote heeft idd veel te maken met jouw pispaaltje (1 van de velen).wimpey schreef:Nog steeds vertrouwen in Magallan, neem ik aan?Ajaciedjuh schreef:Ik vind ook nu weer Noa Lang 1 van de opvallendste spelers. Creatief, snelheid, actie.

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Wanneer is na langere tijd dan? Heb je al een voorlopig oordeel?Ajaciedjuh schreef: Deze quote heeft idd veel te maken met jouw pispaaltje (1 van de velen).Als je gewoon goed zou lezen, heb ik aangeven dat ik pas na langere tijd een oordeel geef. Meteen vanaf de eerste dag afzeiken laat ik aan anderen over.

3-2, weer Labyad met assist. Pierie tikt binnen.
4-2 KJH na schot Lang op de paal.
Lang lijkt me een zekerheidje onder de eerste 18 dit seizoen. Die jongen is bij veel dreiging en goals betrokken. Iemand die kan voetballen.
Lang lijkt me een zekerheidje onder de eerste 18 dit seizoen. Die jongen is bij veel dreiging en goals betrokken. Iemand die kan voetballen.