Veel plezier met hem, Vitesse!

Moderator: mods
Bij Willem II had hij prima statistieken. Het is een modale eredivisie keeper.Yopii schreef:Hoe komt die Lamprou steeds weer aan een goede club? Die jongen kan er geen reet van!
Veel plezier met hem, Vitesse!
Veel te jong. Hij was de reden waarom Machlas zo kon schitteren in dat ene jaar.Wouter schreef:DJ Superstar overleden. Dat is jong zeg.
Nou, tegen Willem II en PEC hebben ze nauwelijks een kans tegen gehad.Sandro schreef:De verdediging is wel de zwakste schakel. Op het middenveld en voorin loopt genoeg kwaliteit om op plek 4 te eindigen. Ik zou wel altijd starten met Serero (en Grot niet). Zonder hem is het middenveld niet in balans.
Dat kan gebeuren, maar ik zie daar de minste kwaliteit. Jij niet? Ik zie PEC overigens tegen heel weinig ploegen een kans creëren, ben ik beng voor ze.Wouter schreef:Nou, tegen Willem II en PEC hebben ze nauwelijks een kans tegen gehad.Sandro schreef:De verdediging is wel de zwakste schakel. Op het middenveld en voorin loopt genoeg kwaliteit om op plek 4 te eindigen. Ik zou wel altijd starten met Serero (en Grot niet). Zonder hem is het middenveld niet in balans.
Is toch gewoon een leuke man die het best aardig doet bij Vitesse?Wouter schreef:Obispo en Doekhi spelen veel beter dan ik had verwacht.
Ik denk dat een eventueel vertrek van Serero tot problemen op het middenveld kan leiden. Die rare Rus zette Bero neer als verdedigende middenvelder maar dat was geen succes.