Tot 2023, daarna gaat ie bij Ajax het trainersvak in.

Moderator: mods
WoWwimpey schreef:De maestro blijft tot 2026!!
Voetballer zijn geen helden.LucaS schreef:Held!
Top nieuws, onze MVP!wimpey schreef:De maestro blijft tot 2026!!
Ja, respect. Niet veel voetballers maken een dusdanige keuze. Zegt wat over hem, maar ook wat over Ajax denk ik. Hij voelt zich hier uitstekend thuisMarillion schreef:Geweldig nieuws! Dit kan ook helpen bij het aan boord houden van andere spelers.
Mooie keuze ook. Niet ten koste van alles nog extra geld uit je loopbaan proberen te halen maar kiezen voor een plek waar je optimaal tot je recht komt en waar je het naar je zin hebt. Zowel binnen als buiten het veld.
Viel mij ook meteen op. Het is gewoon een goede, menselijke gozer. Heeft echt met iedereen een klik, dat hoor je heel vaak van z'n teamgenoten.wimpey schreef: Schöne is er ook zo een. Die liep het trainingsveld op met Marin. Die jongen is nieuw, daar ontfermt zo'n Schöne zich dan over.
Inderdaad.LucaS schreef:Ik moet zeggen met de vlucht van de Jong en de.Ligt na 1 echt topseizoen, doet het me goed dat mannen als Tadic, Neres en Ziyech wel een band met en respect voor onze club laten zien
Ik snap wat je bedoelt, maar het is nu 8 juli. Kans bestaat nog dat ze over anderhalf maandje allemaal weg zijn.LucaS schreef:Ik moet zeggen met de vlucht van de Jong en de.Ligt na 1 echt topseizoen, doet het me goed dat mannen als Tadic, Neres en Ziyech wel een band met en respect voor onze club laten zien
Een kans is er altijd, maar die kans is wel héél erg klein. Valt me op dat de meerderheid op AT na afloop van ieder seizoen verwacht dat iedereen verkocht wordt. De praktijk laat wat anders zien.Mr. Ajax schreef:Ik snap wat je bedoelt, maar het is nu 8 juli. Kans bestaat nog dat ze over anderhalf maandje allemaal weg zijn.LucaS schreef:Ik moet zeggen met de vlucht van de Jong en de.Ligt na 1 echt topseizoen, doet het me goed dat mannen als Tadic, Neres en Ziyech wel een band met en respect voor onze club laten zien
Inderdaad. Wat een fantastisch nieuws.wimpey schreef:Die had in China geld kunnen gaan tellen, maar is blijkbaar zeer tevreden met wat hij heeft.![]()
Gras is niet altijd groener bij de buren he.
Dit zijn gouden gasten voor een club: profs, begaan met het team, empatisch. Schöne is er ook zo een. Die liep het trainingsveld op met Marin. Die jongen is nieuw, daar ontfermt zo'n Schöne zich dan over. Team players, zo belangrijk op welke werkvloer dan ook.
Je kan niet verwachten dat Tadic weer zo'n seizoen als 18/19 draait. Wanneer ie 75% van z'n rendement van afgelopen seizoen haalt, ben je als club meer dan very happy.Peter schreef:Ik ben er ook blij mee, maar de contractduur vind ik wel wat extreem, hoor. Snap dat we hem nu graag willen houden en ik kan niet naar de inhoud kijken, maar toch.
Ik vind FdJ een 'ander' verhaal en Ajax blijkbaar ook. Las dat Ajax een pagina had gekocht in een Spaanse krant om FdJ te bedanken. FdJ heeft Ajax uitgebreid bedankt.Ik vind het wel grappig dat jongens als Tagliafico en Tadic dus kiezen voor een langer verblijf terwijl je aan de andere kant je eigen jeugd hebt die zo snel mogelijk de stap naar het buitenland wil maken.
zij zijn al in het buitenland (T&T) en jonge jongens willen het ook meemaken, snap ik welPeter schreef:Ik ben er ook blij mee, maar de contractduur vind ik wel wat extreem, hoor. Snap dat we hem nu graag willen houden en ik kan niet naar de inhoud kijken, maar toch. Zou niet goed weten of er een goede trainer in die jongen schuilt, maar hij ligt daar nu al wel 3 jaar voor vast.
Ik vind het wel grappig dat jongens als Tagliafico en Tadic dus kiezen voor een langer verblijf terwijl je aan de andere kant je eigen jeugd hebt die zo snel mogelijk de stap naar het buitenland wil maken.
Ik denk dat Peter 't vooral heeft over het tweede gedeelte van de overeenkomst, namelijk het gedeelte dat hij trainer gaat worden.wimpey schreef:Je kan niet verwachten dat Tadic weer zo'n seizoen als 18/19 draait. Wanneer ie 75% van z'n rendement van afgelopen seizoen haalt, ben je als club meer dan very happy.Peter schreef:Ik ben er ook blij mee, maar de contractduur vind ik wel wat extreem, hoor. Snap dat we hem nu graag willen houden en ik kan niet naar de inhoud kijken, maar toch.
Leider in doen en laten, team player, neem aan dat ie captain wordt. Prima. Kost wat, maar het levert nog veel meer op.![]()