Oranje vrouwen
Moderator: mods
- Jinne
- Site Admin
Re: Oranje vrouwen
Sommige tegenstanders kunnen je minder liggen. Op EK had Nederland ook de mazzel dat Duitsland er eerder uitvloog. Al zou ik niet de meest recente uitslagen weten tussen beide en het feit dat Duitsland de laatste toernooien niet meer in de buurt is geweest van de titel spreekt niet in hun voordeel. Misschien zijn ze niet meer zo goed als eerst. Of is de rest gewoon beter geworden.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Ik kijk wel met plezier. Frankrijk - USA vond ik goed. Die yanks hebben enkele prima speelsters. Ertz, Morgan, Rapinoe. Zweden wordt gevaarlijk voor NL, fysiek goede ploeg, die uit het niets kansen creëren.999 schreef:2e helft was beter, maar ondanks dat toch even in slaap gesukkeld ..
Bij Oranje vind ik Groenen by a mile de beste. En die Memphis-kloon moet eruit. Berensteyn is stukken beter.
Over het niveau: vd Gragt kopt die bal er perfect in. Zie ik ezel Magallan haar niet nadoen!
En 2,7 miljoen kijkers de deur uit schoppen? Ik hoop niet dat jij ergens manager bent...Ajax Rules schreef:Als ze ballen zouden hebben bij de NPO, dan zeggen ze: "Sorry dames, we hebben jullie een eerlijke kjans gegeven en alle zendtijd. Maar de halve finale en een eventuele finale gaan we niet meer aan beginnen".brigade zuid schreef:Haha die vrije trap van Spitse is gewoon een terugspeelbal.

Deze logica ontgaat mij.Monkey Tonk schreef:Duitsland verliest van Zweden. De deur naar de finale staat open. Holland tegen de VS zou wel leuk zijn. Een paar jaar geleden nog ondenkbaar.
IK GELOOF!!!!!!
ze is wel met afstand de leuksteBij Oranje vind ik Groenen by a mile de beste.

“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
Eensch.Boabdil schreef:ze is wel met afstand de leuksteBij Oranje vind ik Groenen by a mile de beste.
Serieus? Wie dan wel?
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
Ik vind er geen één met afstand de leukste.
Martens vind ik leuker denk ik. Mist wat uitstraling maar haar looks zijn niet verkeerd. Vd Donk ook niet verkeerd, al moet ik bekennen dat ik weinig bewegend beeld van haar gezien heb.
Martens vind ik leuker denk ik. Mist wat uitstraling maar haar looks zijn niet verkeerd. Vd Donk ook niet verkeerd, al moet ik bekennen dat ik weinig bewegend beeld van haar gezien heb.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
-
- AT Toto winner 15/16
Roord ziet er ook wel leuk uit.
Zit nu eerste halve finale te kijken, Amerika is echt wel met afstand de beste van allemaal he.
Zit nu eerste halve finale te kijken, Amerika is echt wel met afstand de beste van allemaal he.
De kunst is anders naar voetbal te kijken dan je gewend bent en tegelijkertijd anders naar vrouwen te kijken dan je bent gewend. Is weer niet aan iedereen besteed zie ik. 

- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Zo, Engeland scoort even een hele mooie goal! Vrouwen voetbal heeft echt wel een kwaliteits ontwikkeling doorgemaakt.
En ik moet m’n woorden inslikken van eerder.
En ik moet m’n woorden inslikken van eerder.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
-
- AT Toto winner 15/16
2-1 Amerika door dat ongelooflijke lekkere wijf Morgan.
Twee (nieuwe!) dingen tegelijk. Dat is natuurlijk ook wel een beetje teveel gevraagd.Dubbel schreef:De kunst is anders naar voetbal te kijken dan je gewend bent en tegelijkertijd anders naar vrouwen te kijken dan je bent gewend. Is weer niet aan iedereen besteed zie ik.

Nil volentibus arduum
I like... Press, Dalkamer (ofzo) en Ertz ook. Kunnen ook nog eens goed voetballen.brigade zuid schreef:2-1 Amerika door dat ongelooflijke lekkere wijf Morgan.
Niveau is gewoon prima, vind ik. Tempo ligt hoog en die yanks spelen elke bal naar voren. Engeland valt tegen, vooral Bronze vandaag.
Ik vermaak me prima. Geen theater, gewoon leuk.
Dit is zeker leuk om te kijken. Engeland is duidelijk minder, al was hun doelpunt wel fraai.
Wat ik van Nederland heb gezien is echt minimaal een klasse minder. Mocht Oranje de finale halen geef ik ze eerlijk gezegd geen kans.
Wat ik van Nederland heb gezien is echt minimaal een klasse minder. Mocht Oranje de finale halen geef ik ze eerlijk gezegd geen kans.
Nil volentibus arduum
brigade zuid schreef:2-1 Amerika door dat ongelooflijke lekkere wijf Morgan.

VS gaat dit WK normaal gesproken makkelijk winnen.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
-
- AT Toto winner 15/16
Penalty Engeland, waar gaat dit nou weer over? Voetbal is een contactsport hoor.
- raymon
- Contacteer:
Penalty idd erg zwaar.brigade zuid schreef:Penalty Engeland, waar gaat dit nou weer over? Voetbal is een contactsport hoor.
Beide teams vermoeid. Gaat niet veel meer goed.
In de superslomo zag je het.
Die Bright had geen leuke dag. Panna, nu rood.
Bij de US is de Doppelganger van Meghan Markle erin gekomen.
Die Bright had geen leuke dag. Panna, nu rood.
Bij de US is de Doppelganger van Meghan Markle erin gekomen.
- raymon
- Contacteer:
USA wel heel vervelend (sommigen zouden professioneel zeggen).
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Maar Wat een wedstrijd en Wat een niveau. Echt Genieten.
Hopelijk vanavond ook, maar dan wel met heel wat meer spanning bij. Oftewel... MATCHDAY!!!
Hopelijk vanavond ook, maar dan wel met heel wat meer spanning bij. Oftewel... MATCHDAY!!!

Wat een positieve berichten allemaal. Dat maakt best wel nieuwsgierig. Zal ik voor de verandering toch maar eens gaan kijken vanavond? 

Trab: ''Niet afspelen, maar uitspelen.''

- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Ajb NIET!
Never change a winning team! Mooi het terras op, Zuidema! Win-win!

Never change a winning team! Mooi het terras op, Zuidema! Win-win!