Hoe zit het in de achterhoede bij PSV ?Peter schreef:Vooral in de media. Op fora is men veelal kritisch lees ik inderdaad. Het grappige is wel dat de PSV'ers nog kritischer zijn op Promes.Ajax Rules schreef:Waar dan? Ik lees overal juist kritische geluiden.Peter schreef:Lees overal dat het een wereldprestatie is dat PSV deze topper binnenhaalt![]()
Ik zou andere keuzes maken als ik bij PSV de scepter zou zwaaien.
Malen-Lammers-Bruma. Ik ben heel benieuwd of dat voor heel veel goals gaat zorgen. Gakpo als aanstormend talent. Nee, PSV gaat dan echt nog wel wat extra firepower kopen.
PSV
Moderator: mods
Re: PSV
Blij met de punten ...
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Met het vertrek van Angelino zal er een nieuwe back gekocht moeten worden. En het vertrek van Schwaab zal men ook nog op moeten vangen. Geld lijkt ook daar het probleem niet.
Dumfries - Alvarez - Viergever - ?
Dumfries - Alvarez - Viergever - ?
-
Wat dat betreft volledig logisch dat ze Obispo hebben verhuurd 

All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
- peter
Als ik de verhalen moet geloven is die jongen niet zo goed. Hype.
Met Alvarez en een goeie back hebben ze het achterin vrij aardig voor elkaar. Ik schat de kansen op Alvarez nog altijd wel op 80%.
Met Alvarez en een goeie back hebben ze het achterin vrij aardig voor elkaar. Ik schat de kansen op Alvarez nog altijd wel op 80%.
-
Dat zegt genoeg lijkt me dan. Die kan er weinig van dus.999 schreef:De Mos was er toch lyrisch over ?
Inderdaad 18 jaar heeft nog geen wedstrijd voor Hannover gespeeld, maar speelde op dit Jeugd WK...Peter schreef:PSV gaat dus voor Chris Gloster als linksback. Jonge Amerikaan die net gedegradeerd is met Hannover.
Klinkt in ieder geval als een stukje scoutingswerk.
Hahaha.De Dominee schreef:Dat zegt genoeg lijkt me dan. Die kan er weinig van dus.999 schreef:De Mos was er toch lyrisch over ?
Volgens De Mos is Obispo beter dan De Ligt. Wat een aanfluiting. Alsof Cocu of Van Bommel een speler van dat kaliber op de bank zou zetten!
Obispo stak er zelfs bij Jong PSV niet bovenuit. Had misschien wat kunnen worden, maar niet bij PSV.
Zeg er even bij dat de Mos dat in 2017 zei ...Yopii schreef:Hahaha.De Dominee schreef:Dat zegt genoeg lijkt me dan. Die kan er weinig van dus.999 schreef:De Mos was er toch lyrisch over ?
Volgens De Mos is Obispo beter dan De Ligt. Wat een aanfluiting. Alsof Cocu of Van Bommel een speler van dat kaliber op de bank zou zetten!
Obispo stak er zelfs bij Jong PSV niet bovenuit. Had misschien wat kunnen worden, maar niet bij PSV.
Blij met de punten ...
De Mos gaf in 2018 in een interview dan ook toe dat De Ligt wel de volgende stappen had gemaakt en Obispo niet.Ik weet niet of dat het in 2017 zo was dat de Ligt ( veel ) beter was dan Obispo. Interesseert me ook eigenlijk niet.
Blij met de punten ...
Laffe Leo heeft er een verdediger bij dus.Wouter schreef:Mij ook niet. Als hij vanaf augustus 2019 maar beter is dan De Ligt.

Chelsea mag de markt niet op. Misschien steekt ome Roman wel flink wat zwart geld in Chelsea aan de Rijn!
- peter
En Feyenoord wil 20 miljoen. Lijkt me bespottelijk. Dat is meer dan Promes he.
Berghuis vind ik een lastige jongen. Laat het koppie hangen zodra het niet lukt, maar zijn statistieken zijn wel erg goed. In Nederland kom je met die jongen een heel eind, maar internationaal ga je er geen hoge ogen mee gooien. Plus dat zijn restwaarde matig is.
Berghuis vind ik een lastige jongen. Laat het koppie hangen zodra het niet lukt, maar zijn statistieken zijn wel erg goed. In Nederland kom je met die jongen een heel eind, maar internationaal ga je er geen hoge ogen mee gooien. Plus dat zijn restwaarde matig is.
Net als Pereiro dus.Peter schreef: Berghuis vind ik een lastige jongen. Laat het koppie hangen zodra het niet lukt, maar zijn statistieken zijn wel erg goed.

Denk dat die Guti de bui alweer voelt hangen. Dat is geen VM voor Bommel's geliefde 'blok' op het middenveld.
-
Jammer, goede speler vind ik dat wel. Die Guti. Had nooit naar PSV moeten gaan.
-
Heb het gevoel dat PSV weer slim inkoopt. Berghuis gaat ze beter maken, 100% van overtuigd. Zou hem ook graag bij Ajax zien. Die Bruma uit Duitsland zal (voor Eredivise begrippen) ook wel weer onhoudbaar zijn voor verdedigers.
Ajax koopt zich een ongeluk met potentiele talenten... maar tot nu toe is Promes de enige toegevoegde waarde, terwijl daar tegenover al een paar misperen te plaatsen zijn: Magallan, Schuurs en nog wat van die juffertjes.
Ajax koopt zich een ongeluk met potentiele talenten... maar tot nu toe is Promes de enige toegevoegde waarde, terwijl daar tegenover al een paar misperen te plaatsen zijn: Magallan, Schuurs en nog wat van die juffertjes.
Whitey on the moon.
-
Berghuis is een goede speler, maar als vervanger van Lozano / Bergwijn gaan ze er niet perse op vooruit. Die Bruma is ook maar afwachten, want die jongen is geen groot succes geweest bij zijn laatste 2 clubs. Verdediging is ook een zorgen kindje lijkt me.
Ben niet echt onder de indruk van z'n stats. Bij Leipzig niet gered, geen schande. Zal ongetwijfeld een goede speler zijn, maar geen Tadic. Denk dat Promes namens Ajax ook belangrijker / doorslaggevender zal zijn.GangstaRiB schreef: Die Bruma uit Duitsland zal (voor Eredivise begrippen) ook wel weer onhoudbaar zijn voor verdedigers.