Ajax.nl meldt het . Welkom Promes.
https://www.ajax.nl/streams/actueel/off ... r-ajax.htm
15,7 M€, oplopend tot 17,2 M max.
Moderator: mods
Valt toch ook reuze mee? Hoeveel zal ie betaald krijgen?Ajaciedjuh schreef:Officieel![]()
Ajax.nl meldt het . Welkom Promes.
https://www.ajax.nl/streams/actueel/off ... r-ajax.htm
15,7 M€, oplopend tot 17,2 M max.
Wat vind jij van hem, Wimpey?wimpey schreef:Zit qua prijs ergens tussen Tadic en Blind. Prima.![]()
Meer van dit soort transfers en minder dure meuk als Kristensen, Labyad, Bande en Magallan lijkt me eigenlijk een abc-tje.
Eigen jeugd.De Dominee schreef:Wat vind jij van hem, Wimpey?wimpey schreef:Zit qua prijs ergens tussen Tadic en Blind. Prima.![]()
Meer van dit soort transfers en minder dure meuk als Kristensen, Labyad, Bande en Magallan lijkt me eigenlijk een abc-tje.
Dat betwijfel ik eerlijk gezegd. Hij gaat daar in ieder geval een forse uitdaging in vinden.wimpey schreef: .....Denk dat ie qua stats beter zal zijn dan Neres, maar de pieken van Neres niet gaat halen. Al met al een goede aankoop.
Dit dus. Op zich geen ramp. Als Ziyech maar blijft dan.wimpey schreef:Eigen jeugd.De Dominee schreef:Wat vind jij van hem, Wimpey?wimpey schreef:Zit qua prijs ergens tussen Tadic en Blind. Prima.![]()
Meer van dit soort transfers en minder dure meuk als Kristensen, Labyad, Bande en Magallan lijkt me eigenlijk een abc-tje.![]()
Denk dat iedereen een beetje hetzelfde gevoel heeft: goede speler, maar hij zal niet de impact van bijv. Tadic hebben. Promes gaat geen leider / superprof zijn. Maar 17 M, in de huidige markt, voor een 27-jarige 'vaste' international met topjaren in Moskou in de benen: prima. Denk dat ie qua stats beter zal zijn dan Neres, maar de pieken van Neres niet gaat halen. Al met al een goede aankoop.
Die jongen is geboren in AmsterdamYopii schreef:O jee, het voelt als thuiskomen!
Ligt eraan wie er weggaat.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Op welke positie zetten we hem neer?
Meest waarschijnlijk is rechtsbuiten. Verwacht dat Ziyech wel weggaat.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Op welke positie zetten we hem neer?
Ik denk dat die stats een beetje een vertekend beeld geven. Hoeveel minuten heeft ie tijdens die 38 interlands gespeeld? Je moet ook niet vergeten dat hij bij Oranje is gekomen in een periode waarin Nederland nauwelijks van Bulgarije kon winnen (en er zelfs van verloor). Daarnaast heeft Depay er bijvoorbeeld 16 inliggen in 48 wedstrijden (waarin hij flink wat minuten mocht maken volgens mij, en dan ook nog voornamelijk als spits). Op clubniveau heeft ie het juist prima gedaan qua rendement.Historicus schreef:38 interlands, 7 goals. Al te goed moyenne is dat toch niet, voor een buitenspeler die naar binnen komt?