Er is toch geen draadje WK 2019? Het is gewoon een vraag. En ik heb die rechten niet.
Moderator: mods
raymon schreef:Relax, ik maakte maar een grapje. Punt is dat er niet zo heel veel over gesproken wordt en dat een eigen topic een beetje overkill is.
Of ze wordt de nieuwe Van Lunteren. De rechtsback van Oranje. Die heeft meerdere touches nodig om een bal alsnog over de zijlijn te laten gaan.Marillion schreef:Ik heb een tip voor iedereen met een a-sportieve dochter die toch de droom heeft om ooit op het hoogste niveau te voetballen. Doe haar een paar keepers handschoenen cadeau.
Ja, daar heb ik echt het idee dat ik naar topsport zit te kijken. Zowel atletisch als technisch zijn de dames bij die sporten echt veel verder.Iniesta schreef:Ik zou me als handbal of volleybal vrouw redelijk achtergesteld voelen. Die sporten lopen aanzienlijk voor qua niveau tov vrouwenvoetbal in mijn beleving, maar krijgen nooit te maken met zoveel aandacht.
Puur omdat voetbal de belangrijkste sport bij de mannen is.
Zo kun je ook een wedstrijd verkopen. Niemand die z'n wenkbrauw er voor optrekt.
Klopt. Ik merk het aan mijn dochtertje van acht..... Ajax-mannen zegt haar niets, maar ze kijkt enorm op tegen de Oranje Leeuwinnen. En dat komt niet door mij ;-)Marillion schreef:Dit is voor de dames verder natuurlijk wel een prachtige gelegenheid om zichzelf en de sport verder te ontwikkelen. Reken maar dat het aantal meisjes dat op voetbal zit na deze zomer sterk zal groeien. Zelfs als het resultaat tegenvalt.
Is voetbal niet ook de grootste vrouwensport inmiddels? Of is dat nog net hockey? Zeker niet handbal of volleybal in ieder geval.Iniesta schreef:Ik zou me als handbal of volleybal vrouw redelijk achtergesteld voelen. Die sporten lopen aanzienlijk voor qua niveau tov vrouwenvoetbal in mijn beleving, maar krijgen nooit te maken met zoveel aandacht.
Puur omdat voetbal de belangrijkste sport bij de mannen is.
Het is een volwaardig WK van hetzelfde belang. Alleen de kwaliteit is anders. Dat maakt het niet minder volwaardig en belangrijk.Ajax Rules schreef: (Korte samenvatting: er is overduidelijk sprake van een indoctrinatie-campagne van onze publieke overheid (overheid) om te doen alsof dit een volwaardig WK is dat eigenlijk zowel qua voetbalniveau als belang niet onderdoet voor het echte WK.
Daarom zijn er ook NUL posts over de WK-wedstrijd van vanmiddag.....raymon schreef:Dat maakt het niet minder volwaardig en belangrijk.
Ik denk niet dat AT perse de leidraad is wat betreft belang van een competitie.Ajax Rules schreef:Daarom zijn er ook NUL posts over de WK-wedstrijd van vanmiddag.....raymon schreef:Dat maakt het niet minder volwaardig en belangrijk.
Wanneer op een VOETBALforum letterlijk niemand de moeite neemt om iets over Oranje te posten, dan is dat een nogal sterke indicator dat het toernooi niet erg belangrijk wordt geacht.raymon schreef:Ik denk niet dat AT perse de leidraad is wat betreft belang van een competitie.