Met de slotfase doe je Blind en Beek wel iets te kort. Vanaf februari zijn ze continu de beste geweest bij Ajax. Vooral van Beek heel knap, die had nog nooit laten zien dit niveau aan te kunnen.wimpey schreef:Nico is niet fantastisch. De Ligt, FdJ, Tadic en Ziyech zijn fantastisch. Blind en Beek waren in de slotfase van het seizoen fantastisch. Nico had gister z’n handen vol aan die Kerk. Hij is een goede back. Punt. En door zijn ‘grinta’ worden fouten hem makkelijker vergeven dan andere spelers.Ajax Rules schreef:Nico is inderdaad fantastisch. Vind wel dat hij nu bepaald niet in zijn beste vorm steekt.
Onbetrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
Re: Onbetrouwbaar transfernieuws
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
En Blind was de eerste seizoenshelft ook vaak de beste / betere van het elftal. Hij (en anderen) had een dip na de winterstop, bizar hoe Ajax daar uit terug kwam.Alexander schreef:Met de slotfase doe je Blind en Beek wel iets te kort. Vanaf februari zijn ze continu de beste geweest bij Ajax. Vooral van Beek heel knap, die had nog nooit laten zien dit niveau aan te kunnen.wimpey schreef:Nico is niet fantastisch. De Ligt, FdJ, Tadic en Ziyech zijn fantastisch. Blind en Beek waren in de slotfase van het seizoen fantastisch. Nico had gister z’n handen vol aan die Kerk. Hij is een goede back. Punt. En door zijn ‘grinta’ worden fouten hem makkelijker vergeven dan andere spelers.Ajax Rules schreef:Nico is inderdaad fantastisch. Vind wel dat hij nu bepaald niet in zijn beste vorm steekt.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
[quote="Jöhnk"]Volgens mij is hij best vervangbaar. Door die Martinez bijvoorbeeld.[/quote
Natuurlijk.
Ik houd elke wedstrijd mijn hart vast. Hij maakt steeds rare overtredingen op plekken waar het niet nodig is en pakt daardoor onnodige kaarten.
Natuurlijk.
Ik houd elke wedstrijd mijn hart vast. Hij maakt steeds rare overtredingen op plekken waar het niet nodig is en pakt daardoor onnodige kaarten.
Hoe zit het nou met Alvarez? Het is me iets te stil geworden rondom hem.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Rondom Magallan is het op een gegeven moment ook weer stil geworden. Maar liefst 5 maanden achter elkaar zelfs.Mr. Ajax schreef:Hoe zit het nou met Alvarez? Het is me iets te stil geworden rondom hem.
Alvarz heeft gisteren zijn contract in Mexico verlengd
I think I lost my fucking headache
Dat had hij niet gedaan als er concrete belangstelling was geweest. Kortom, misschien waren al die berichten voorbarig.
Volgens Andy van der Meyde heeft Ajax interesse in Berghuis. Rook, vuur?
Wel weer een Nederlander, dat is ook een kwaliteit.

Daar kunnen we ons allemaal mee identificeren. Misschien Toornstra ook halen als vervanger van Frenkie 

IK GELOOF!!!!!!
- Gezond verstand
Andy haalt Bergwijn en Berghuis door elkaar.Jöhnk schreef:Volgens Andy van der Meyde heeft Ajax interesse in Berghuis. Rook, vuur?
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
-
Ik zeg al langer dat ik Berhuis (ja die van Feyenoord) bij Ajax zou willen zien.
Whitey on the moon.
Nee hoor kijk het interview maar na hij heeft het over zowel Wijn als Huis.Gezond verstand schreef:Andy haalt Bergwijn en Berghuis door elkaar.Jöhnk schreef:Volgens Andy van der Meyde heeft Ajax interesse in Berghuis. Rook, vuur?
Ik zie zelf ook meer in Berghuis eerlijk gezegd.
- Gezond verstand
Berghuis is de eerste die afhaakt als het niveau omhoog gaat. Plus het is een vervelende gozer, een zuigertje op een negatieve manier. Aan zulke gasten moet je niet beginnen.
Fans van andere clubs
Vanaken van Brugge volgens wat Belgen. Via zo een Facebook pagina dus geen idee wat het waard is.. Maar las dat iemand deze speler wel wat vond.
IK GELOOF!!!!!!
Werd een week of twee geleden door een of ander Belgie-volger gesuggereerd (ben z'n naam even kwijt). Volgens mij wordt dat gewoon gerecycled.Lionel schreef:Vanaken van Brugge volgens wat Belgen. Via zo een Facebook pagina dus geen idee wat het waard is.. Maar las dat iemand deze speler wel wat vond.
Ex-Jeugdspeler van PSV - 26 jaar, aanvallende middenvelder en beste speler in Belgie (opvolger van Vormer... ehm tja)... als ik de filmpjes zo zie raak ik niet onder de indruk. Het ziet er onbeholpen uit allemaal
Ik ken heel de speler niet. Maar iemand keek hier laatst naar een wedstrijd uit Belgie en noemde zijn naam.
IK GELOOF!!!!!!
- Ajaciedjuh
Geruchten worden sterker vanuit Argentinië dat Ajax serieus is voor Pavon. Als hij dit niveau weer gaat halen.....
https://youtu.be/iiAMOFUS4NQ
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Dat is zeker genieten hoor. Ben benieuwd. Die jongen brengt sowieso veel snelheid mee.
IK GELOOF!!!!!!
Hier word ik juist niet vrolijk van. Technisch niet het meest verfijnde die ik heb gezien, heeft niet bepaald ene "korte" actie radius. Tikt de bal vooral naar voren en gaat er dan op snelheid langs. Denk niet dat dit een type voor ons is.Ajaciedjuh schreef:Geruchten worden sterker vanuit Argentinië dat Ajax serieus is voor Pavon. Als hij dit niveau weer gaat halen.....
- Ajaciedjuh
Pavon kan juist vanuit een actie iets creëeren en wat ik ook positief vind, is dat hij ook regelmatig via een 1-2 de diepte ingaat. Zijn snelheid is zeker een wapen.Mr. Ajax schreef:Hier word ik juist niet vrolijk van. Technisch niet het meest verfijnde die ik heb gezien, heeft niet bepaald ene "korte" actie radius. Tikt de bal vooral naar voren en gaat er dan op snelheid langs. Denk niet dat dit een type voor ons is.Ajaciedjuh schreef:Geruchten worden sterker vanuit Argentinië dat Ajax serieus is voor Pavon. Als hij dit niveau weer gaat halen.....
Maar.... de afgelopen 1,5 jaar heeft hij een bedenkelijk niveau gehaald (oa door blessures). De vraag is of hij zijn oude vorm weer kan halen. Zou anders ook onhaalbaar geweest zijn voor Ajax.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Wie denkt dat Ajax alleen rond de 16 van de tegenpartij speelt heeft oogkleppen op.
IK GELOOF!!!!!!
- Jinne
- Site Admin
Jongens van Club Brugge vind ik sowieso niet passen bij Ajax. Boerenclub van Belgie.WP_Legend schreef:Ex-Jeugdspeler van PSV - 26 jaar, aanvallende middenvelder en beste speler in Belgie (opvolger van Vormer... ehm tja)... als ik de filmpjes zo zie raak ik niet onder de indruk. Het ziet er onbeholpen uit allemaal
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Ianis Hagi, zoon van, is ook al de nieuwe Xavi. Ajax schijnt zijn transfer voor de zomer afgerond te willen hebben. Kenners?
IK GELOOF!!!!!!