Dušan Tadić

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Re: Dušan Tadić

Bericht door Cruijff » vr apr 19, 2019 1:10 pm

Mr. Ajax schreef:
Cruijff schreef:
Iniesta schreef:Ik zie dat oa Danny blind de schuld gegeven wordt als rvc van dit soort onverantwoorde aankopen.
Moeten we hem dan nu ook niet de credits van het succes gaan geven?
Danny Blind heeft altijd vele petten op. Hij ging nog even voor zaakwaarnemer van Daley spelen en is dan vervolgens degene die goedkeurt dat Daley een aankoop werd nog 8 of 9 miljoen duurder dan Tadic was.

Ik geloof heus wel dat D. Blind een Ajacied is en iemand met voetbal knowhow is, maar ook zeker één die niet alleen de Scho(o)lslag zwemt :smile-ajax.gif:
Danny is toch na het halen van Daley toegetreden tot de rvc?

Pas na het tekenen van de contracten hoor. Want Tadic was er immers al eerder.

Iniesta

Bericht door Iniesta » vr apr 19, 2019 1:18 pm

Inderdaad, heerlijke framing weer.
daarbij heeft Danny aangegeven zeker niet de ambitie te hebben van vaste zaakwaarnemer voor daley, omdat ie dat vak niet beheerst.
Valt genoeg op Danny aan te merken, maar zoals vaker in het leven zijn mensen niet per definitie goed of slecht, het kan ook beide tegelijk bestaan !

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » vr apr 19, 2019 1:37 pm

Iniesta schreef:Inderdaad, heerlijke framing weer.
daarbij heeft Danny aangegeven zeker niet de ambitie te hebben van vaste zaakwaarnemer voor daley, omdat ie dat vak niet beheerst.
Danny zei daarover letterlijk "ik heb dat internationale netwerk niet".
Netwerk bij Ajax had hij natuurlijk wel. :smile-ajax.gif:
Iniesta schreef:Valt genoeg op Danny aan te merken, maar zoals vaker in het leven zijn mensen niet per definitie goed of slecht, het kan ook beide tegelijk bestaan !
Klopt. Kan naast elkaar bestaan en zelfs met elkaar verbonden zijn.

Wie kent Cees de Wolf nog?

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » vr apr 19, 2019 11:58 pm

Iniesta schreef:Ik zie dat oa Danny blind de schuld gegeven wordt als rvc van dit soort onverantwoorde aankopen.
Heb inderdaad met veel genoegen de eerste pagina van dit topic teruggelezen!

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » za apr 20, 2019 7:22 am

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:
Mooi is dat he, al die kenners!
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » za apr 20, 2019 7:25 am

raymon schreef:
Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:
Mooi is dat he, al die kenners![/quote]

Jep. De RvC, Overmars, de coach en de scouting die kunnen er helemaal niets van. :666.gif:
Haha. :ajaxsmiley.gif: :ajaxsmiley.gif:

Onderaan pagina 1 wordt het steeds mooier met het gezeur. :smile-ajax.gif: Maar zeker ook AT'ers die wel meteen positief over deze aankoop waren!

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » za apr 20, 2019 9:49 am

Valt wel mee, vind ik. Het negatieve gezeik komt voornamelijk van de usual suspects...

Wat een (cult)held is Tadic nu al, he. Topper.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » za apr 20, 2019 10:03 am

Voetballers zijn geen helden.
YNWA

LucaS

Bericht door LucaS » za apr 20, 2019 2:31 pm

Als Ajax met deze begroting de CL wint (of zelfs de treble), dan komen deze spelers er wel in de buurt.
I think I lost my fucking headache

wimpey

Bericht door wimpey » wo apr 24, 2019 2:19 pm

Mr. Ajax schreef: Wat een (cult)held is Tadic nu al, he. Topper.
Bizar goede aankoop. Een van de beste Ajax-aankopen ooit?

Gisteren ook weer gewoon 2 goals en een assist. Hij is voor Ajax als Salah vorig seizoen bij Liverpool.

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » wo apr 24, 2019 2:30 pm

wimpey schreef:

Gisteren ook weer gewoon 2 goals en een assist. Hij is voor Ajax als Salah vorig seizoen bij Liverpool.
Kan me geen andere aankoop herinneren die echt vanaf de eerste wedstrijd zo belangrijk en beslissend was.

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » wo apr 24, 2019 9:39 pm

Waanzinnig goede speler. Heeft bovendien een voortrekkersrol in de selectie, ultieme prof, goud voor Ajax. Ik hoop dat Ajax hem kan verleiden om te blijven, anders hebben we een probleem van jewelste.
Ajax!

Gezond verstand

Bericht door Gezond verstand » do apr 25, 2019 6:45 am

Mr. Ajax schreef:
wimpey schreef:

Kan me geen andere aankoop herinneren die echt vanaf de eerste wedstrijd zo belangrijk en beslissend was.
Tweede wedstrijd dan, want in de eerste scoorde bij niet, gaf hij geen assist en verspeelde Ajax punten.

Maar ook dan kan ik geen andere naam opnoemen, dus je punt klopt wel.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » do apr 25, 2019 7:48 am

Giacomo Puccini schreef:Waanzinnig goede speler. Heeft bovendien een voortrekkersrol in de selectie, ultieme prof, goud voor Ajax. Ik hoop dat Ajax hem kan verleiden om te blijven, anders hebben we een probleem van jewelste.

Hij was 1 van de aanjagers die zei dat dit team absoluut bijeen moet blijven, toch?
En dat er over zijn eigen toekomst geen twijfel zal zijn:

Zoals Marillion al zei, daar houden we hem aan:
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/86 ... igen-.html

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » do apr 25, 2019 9:00 am

Gezond verstand schreef: Tweede wedstrijd dan, want in de eerste scoorde bij niet, gaf hij geen assist en verspeelde Ajax punten.

Maar ook dan kan ik geen andere naam opnoemen, dus je punt klopt wel.
Eerste wedstrijd van het seizoen werden geen punten verspeeld. Ajax won met 2-0 van Sturm Graz en Tadic deed een half uur mee.

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » do apr 25, 2019 9:41 am

Mr. Ajax schreef: Eerste wedstrijd van het seizoen werden geen punten verspeeld. Ajax won met 2-0 van Sturm Graz en Tadic deed een half uur mee.
Maar de eerste competitiewedstrijd wel. Ondanks 90 minuten lang de aanwezigheid van Tadic, Ziyech, Frenkie de Jong, Blind, De Ligt, Onana :blush.gif: en toen moesten we meteen al achter PSV aan.

Off topic Mr. Ajax, maken je broertje en jij nog een trip naar Amsterdam voor Ajax - FC Utrecht?

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » do apr 25, 2019 10:18 am

Cruijff schreef:
Mr. Ajax schreef: Eerste wedstrijd van het seizoen werden geen punten verspeeld. Ajax won met 2-0 van Sturm Graz en Tadic deed een half uur mee.
Maar de eerste competitiewedstrijd wel. Ondanks 90 minuten lang de aanwezigheid van Tadic, Ziyech, Frenkie de Jong, Blind, De Ligt, Onana :blush.gif: en toen moesten we meteen al achter PSV aan.

Off topic Mr. Ajax, maken je broertje en jij nog een trip naar Amsterdam voor Ajax - FC Utrecht?
Ik had het over 'vanaf de eerste wedstrijd'. Als gezond verstand dan toch gaat mierenneuken dan moet ie het ook goed doen.

Utrecht gaan we waarschijnlijk niet redden. We zetten nu alles op alles om Spurs thuis te regelen, maar dat wordt ook lastig zat. Helaas.

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » do apr 25, 2019 11:33 am

Arthur schreef:Deze stat zegt ook wat over de vrij smalle basis van Ajax. Andere ploegen wisselen waarschijnlijk een stuk meer.

In mijn ogen is dit niet zo.
Bij Spurs is Eriksen 1 van de weinigen die en ruim voldoende is in de passing, die heel goed doorbeweegt en voor zijn teamgenoten vuile meters maakt en in scoringspositie komt.

Lasse Schone zei al dat hij nog geen betere ploeg had gezien dan Ajax deze CL.

Ajax combineert, dolt en dribbelt zich na ladingen mega kansen wedstrijd na wedstrijd. Slaag je in Londen in klinisch de boel afronden dan wordt het 0-5, 0-6 of 0-7.
Monkey omschreef het zeer beweeglijke aanvalsspel met steeds steekpasses als een Totaal Voetbal 2.0
Laatst gewijzigd door Cruijff op do apr 25, 2019 11:22 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

wimpey

Bericht door wimpey » do apr 25, 2019 12:17 pm

Giacomo Puccini schreef:Waanzinnig goede speler. Heeft bovendien een voortrekkersrol in de selectie, ultieme prof, goud voor Ajax. Ik hoop dat Ajax hem kan verleiden om te blijven, anders hebben we een probleem van jewelste.
Hier, om te onderschrijven wat je zegt: kijk effe naar 'distance covered' in de CL: https://www.uefa.com/uefachampionsleagu ... rder=3desc

Donny loopt o.b.v. z'n 805 minuten trouwens nóg meer. 9 man van Ajax op de eerste 2 pagina's. Dan mag je wel van bewegingsvoetbal spreken he.

Opvallend: Tottenham scoort in deze stat eigenlijk ronduit slecht. We lopen ze kapot! :smallgrin.gif:

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » do apr 25, 2019 3:14 pm

wimpey schreef:
Hier, om te onderschrijven wat je zegt: kijk effe naar 'distance covered' in de CL: https://www.uefa.com/uefachampionsleagu ... rder=3desc

Donny loopt o.b.v. z'n 805 minuten trouwens nóg meer. 9 man van Ajax op de eerste 2 pagina's. Dan mag je wel van bewegingsvoetbal spreken he.

Opvallend: Tottenham scoort in deze stat eigenlijk ronduit slecht. We lopen ze kapot! :smallgrin.gif:
Distance Covered zegt niet per se heel veel als een stat op zich. Het gaat er natuurlijk om wat je in al die kilometers doet. Sterker nog, Johan zei altijd dat een slimme/goede speler niet veel hoeft te lopen. :ajaxsmiley.gif:

Het geeft wel aan dat ze lekker fit zijn, dat wel.

Arthur

Bericht door Arthur » do apr 25, 2019 4:58 pm

Deze stat zegt ook wat over de vrij smalle basis van Ajax. Andere ploegen wisselen waarschijnlijk een stuk meer.

Gezond verstand

Bericht door Gezond verstand » vr apr 26, 2019 2:58 am

Mr. Ajax schreef:
Cruijff schreef:

Ik had het over 'vanaf de eerste wedstrijd'. Als gezond verstand dan toch gaat mierenneuken dan moet ie het ook goed doen.
En je hebt gelijk, mea culpa. Ik was die wedstrijd tegen Sturm Graz vergeten. Niet de wedstrijd an sich, maar de volgorde. Dacht dat Heracles de eerste wedstrijd 'om het eggie' was.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » di mei 14, 2019 9:16 am

Naar mijn mening de MVP van dit seizoen.
Whitey on the moon.

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » zo mei 19, 2019 3:36 am

Wat een geweldige gozer is dit hé.
Begrijpt echt precies waar het om draait en hoe dat dan ook over te brengen op anderen in de groep. Het bekijken absoluut de moeite waard.

Lionel

Bericht door Lionel » wo jun 05, 2019 12:46 pm

Gaizka1985 schreef:
Wouter schreef:Ach, kijk, mensen als Yopi kijken steeds naar de potentie. En hij zal Barcelona nooit meer halen. Maar als je kampioen wil worden, moet je een paar spelers hebben die NU met kop en schouders boven de rest uit steken, en niet pas over drie jaar.
Inderdaad, voor Ajax is dit buitencategorie. Goed techniek, slimme speler.

Ik hoop dat alles achter de schermen al rond is, volgens Arno Vermeulen is het voor 99,9% rond (een Servische collega journalist vertelde dit ook)
:biggthumpup.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Plaats reactie