Liverpool FC - With Klopp at the Kop
Moderator: mods
- InnerHarbour
- InnerHarbour
Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop
Daar geloof ik dus echt helemaal niets van. Er moet nog wel een aanvaller bij. Sturrige zijn contract is afgelopen en Origi is het net niet. Het middenveld is prima in orde met een fitte Ox en Keïta die eindelijk gewend is hoeft ook niet versterkt te worden.Lionel schreef:Gezien het spel van clubs als Arsenal, Chelsea (die mogen niks kopen en ruilen Hazard in voor Pulisic) en United denk ik dat komend jaar weer een strijd wordt tussen Liverpool en City.
City zal zich voornamelijk in de breedte (linksback) versterken en wellicht iemand voor de verdediging, Frenkie had daar goed gepast. Als ik Pep was had ik ook Mathijs gekocht maar goed.
Liverpool schijnt in de running te zijn voor Mathijs de Ligt. Die zullen ook nog wel een spits (type Werner) kopen.
Ik verwacht een rustige transferzomer.
YNWA
Liverpool heeft volgens mij geld zat. Die kunnen Mathijs prima kopen. 2 topaankopen is niet heel gek toch? Omzet in Engeland is boven de 5 miljard....InnerHarbour schreef:Daar geloof ik dus echt helemaal niets van. Er moet nog wel een aanvaller bij. Sturrige zijn contract is afgelopen en Origi is het net niet. Het middenveld is prima in orde met een fitte Ox en Keïta die eindelijk gewend is hoeft ook niet versterkt te worden.Lionel schreef:Gezien het spel van clubs als Arsenal, Chelsea (die mogen niks kopen en ruilen Hazard in voor Pulisic) en United denk ik dat komend jaar weer een strijd wordt tussen Liverpool en City.
City zal zich voornamelijk in de breedte (linksback) versterken en wellicht iemand voor de verdediging, Frenkie had daar goed gepast. Als ik Pep was had ik ook Mathijs gekocht maar goed.
Liverpool schijnt in de running te zijn voor Mathijs de Ligt. Die zullen ook nog wel een spits (type Werner) kopen.
Ik verwacht een rustige transferzomer.
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Ik kan het wel blijven zeggen maar wij hebben de Ligt niet nodig.
YNWA
- Gezond verstand
Met De Ligt hadden jullie een punt of twee meer gehad. Maar prima, ik heb liever niet dat hij naar die pauper club gaat.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
-
De Ligt maakt iedere club sterker, ook Liverpool.InnerHarbour schreef:Ik kan het wel blijven zeggen maar wij hebben de Ligt niet nodig.
- InnerHarbour
Je moet je versterken waar je versterking nodig hebt Gaizka. Wij hebben 22 clean sheets, 1 nederlaag. De punten die wij in januari verspeeld hebben kwam doordat de voorhoede niet die kwaliteitsinjectie had die City wel heeft Agüero/Jesus/Sané/Silva/dat pleurisventje die ze konden wisselen.
Daar moeten wij versterking halen.
YNWA
Werner las ik in de wandelgangen. Dynamische speler. Kan op meerdere plekken uit de voeten.
Verder?
Verder?
IK GELOOF!!!!!!
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Een centraal duo waarvan beide sterk zijn in de lucht en regelmatig scoren? Matip, Gomez, Robertson hoef je daar niet voor te gebruiken. Ben het trouwens niet met je eens dat je middenveld op niveau is, je mist een ontzettende berg creativiteit, iemand die de lijnen uitzet. Het is allemaal heel veel power maar weinig variatie.InnerHarbour schreef:Je moet je versterken waar je versterking nodig hebt Gaizka. Wij hebben 22 clean sheets, 1 nederlaag. De punten die wij in januari verspeeld hebben kwam doordat de voorhoede niet die kwaliteitsinjectie had die City wel heeft Agüero/Jesus/Sané/Silva/dat pleurisventje die ze konden wisselen.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
The Daily Mash is sowieso wel een site om in de gaten te houden. Super grappig.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Klopt, vandaar dat ik niet zoveel heb met dat ploeg. Het is vooral heel veel energie in een wedstrijd teken, maar iets van puur voetbalgogme is er niet bij. Dan kijk ik oprecht veel liever naar City.raymon schreef: Ben het trouwens niet met je eens dat je middenveld op niveau is, je mist een ontzettende berg creativiteit, iemand die de lijnen uitzet. Het is allemaal heel veel power maar weinig variatie.
Gaat Man Utd zich eindelijk eens een keer op de juiste manier versterken? Dus geen Lukaku's en Lindelofs, maar categorie De Ligt, Ramos, Eriksen, Verrati, Griezmann. Mbappe als je echt los wilt gaan. Dat soort gasten. En zet er ook een keertje een goede trainer tegenover.Lionel schreef:Gezien het spel van clubs als Arsenal, Chelsea (die mogen niks kopen en ruilen Hazard in voor Pulisic) en United denk ik dat komend jaar weer een strijd wordt tussen Liverpool en City.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Geen van die spelers gaat in de EL spelen, lijkt me?Mr. Ajax schreef:Klopt, vandaar dat ik niet zoveel heb met dat ploeg. Het is vooral heel veel energie in een wedstrijd teken, maar iets van puur voetbalgogme is er niet bij. Dan kijk ik oprecht veel liever naar City.raymon schreef: Ben het trouwens niet met je eens dat je middenveld op niveau is, je mist een ontzettende berg creativiteit, iemand die de lijnen uitzet. Het is allemaal heel veel power maar weinig variatie.
Gaat Man Utd zich eindelijk eens een keer op de juiste manier versterken? Dus geen Lukaku's en Lindelofs, maar categorie De Ligt, Ramos, Eriksen, Verrati, Griezmann. Mbappe als je echt los wilt gaan. Dat soort gasten. En zet er ook een keertje een goede trainer tegenover.Lionel schreef:Gezien het spel van clubs als Arsenal, Chelsea (die mogen niks kopen en ruilen Hazard in voor Pulisic) en United denk ik dat komend jaar weer een strijd wordt tussen Liverpool en City.
Liverpool zou Coutinho terug moeten kopen voor 100 miljoen. Win-win.
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Joe Gomez is zat sterk in de lucht. Was bezig aan een geweldig seizoen maar raakte zwaar geblesseerd. Die jongen heeft alles wat een moderne CV moet hebben.raymon schreef: Een centraal duo waarvan beide sterk zijn in de lucht en regelmatig scoren? Matip, Gomez, Robertson hoef je daar niet voor te gebruiken. Ben het trouwens niet met je eens dat je middenveld op niveau is, je mist een ontzettende berg creativiteit, iemand die de lijnen uitzet. Het is allemaal heel veel power maar weinig variatie.
@ Rishi
Coutinho terug en zo jouw Barcelona van een groot probleem verlossen.

YNWA
Maar het kan wel interessant voor ze zijn als een keer echt een serieuze selectie wordt samengesteld die weer eens serieus meedoet om de titel daar en de jaren daarop weer bij de top van Europa komt.Lionel schreef:Mr. Ajax schreef: Geen van die spelers gaat in de EL spelen, lijkt me?
- InnerHarbour
Klopt. Dan zouden ze dus een aantal spelers moeten aantrekken en ook met zekerheid kunnen stellen dat ze allemaal worden aangetrokken.Mr. Ajax schreef:Maar het kan wel interessant voor ze zijn als een keer echt een serieuze selectie wordt samengesteld die weer eens serieus meedoet om de titel daar en de jaren daarop weer bij de top van Europa komt.Lionel schreef:Mr. Ajax schreef: Geen van die spelers gaat in de EL spelen, lijkt me?
Alleen een Eriksen gaat niet naar United. Ramos ook niet. Verratti of Neymar wellicht wel (Franse competitie....).
IK GELOOF!!!!!!
Dat weet ik niet zo. Eriksen speelt al een paar jaar bij Tottenham - traditioneel toch middenmoot-subtop - die het nu een paar jaar beter doet dan Man Utd. Man Utd. blijft natuurlijk een veel grotere club. Nogmaals, als ze daar kappen met het gekut en serieus te werk gaan zijn ze voor heel veel spelers een heel attractief club om voor te spelen.
- InnerHarbour
nee kappen met dat geleuter over wie united moet aantrekken in een Liverpool topic. Engeland en Schotland is daarvoor
YNWA
Jaja, een echte stickler for the rules die ouwe.InnerHarbour schreef:nee kappen met dat geleuter over wie united moet aantrekken in een Liverpool topic. Engeland en Schotland is daarvoor

- Gezond verstand
Kappen met dat geleuter over Liverpool op een Ajax forum. Liverpool forums zijn daarvoor.InnerHarbour schreef:nee kappen met dat geleuter over wie united moet aantrekken in een Liverpool topic. Engeland en Schotland is daarvoor
Fans van andere clubs
Gezond verstand schreef:Kappen met dat geleuter over Liverpool op een Ajax forum. Liverpool forums zijn daarvoor.InnerHarbour schreef:nee kappen met dat geleuter over wie united moet aantrekken in een Liverpool topic. Engeland en Schotland is daarvoor
Dit is een voetbalforum. Clubs in Engeland spelen ook voetbal of doen althans een poging tot iets wat er nog enigszins op lijkt.
Liverpool forums zijn vaak in het Engels. Om op een Liverpool forum te schrijven moet je Engels kunnen en om Engels te leren, dien je doorgaans een schoolopleiding te hebben afgemaakt. Iets liever en verdraagzamer richting IH zijn please, GV.
Cruijff schreef:Gezond verstand schreef:Kappen met dat geleuter over Liverpool op een Ajax forum. Liverpool forums zijn daarvoor.InnerHarbour schreef:nee kappen met dat geleuter over wie united moet aantrekken in een Liverpool topic. Engeland en Schotland is daarvoor
Dit is een voetbalforum. Clubs in Engeland spelen ook voetbal of doen althans een poging tot iets wat er nog enigszins op lijkt.
Liverpool forums zijn vaak in het Engels. Om op een Liverpool forum te schrijven moet je Engels kunnen en om Engels te leren, dien je doorgaans een schoolopleiding te hebben afgemaakt. Iets liever en verdraagzamer richting IH zijn please, GV.

- Gezond verstand
Als het een voetbalforum is, dan mag Mr. Ajax best iets over United schrijven hier.Cruijff schreef:Gezond verstand schreef:Kappen met dat geleuter over Liverpool op een Ajax forum. Liverpool forums zijn daarvoor.InnerHarbour schreef:nee kappen met dat geleuter over wie united moet aantrekken in een Liverpool topic. Engeland en Schotland is daarvoor
En voor IH, Mr. staat voor Mister. En dat is engels voor 'meneer'. Nu ken je nog een woordje extra Engels. Cruijffie, is dat niet lief van mij, gratis bijles voor IH.
Fans van andere clubs
- InnerHarbour