Dit is zó mooi, heren en dame, werkelijk; wat een seizoen man.

Happiness!

Moderator: mods
Dat wilde ik ook optikken.Ajaciedjuh schreef: Mentaal ijzersterk na zo’n start en afgelopen woensdag.
Was weer geweldig. Publiekswissel een mooi gebaar. Gebaar, hopelijk geen afscheid.Peter schreef: Ziyech liet het wel weer zien hè. Grote speler.
KJH ook aan het sleuren. What if... What Fucking If...wimpey schreef:Dat wilde ik ook optikken.Ajaciedjuh schreef: Mentaal ijzersterk na zo’n start en afgelopen woensdag.![]()
Woensdag ben ik nu wel kwijt. WILL pak schaal.![]()
![]()
Traoré viel in. Dolberg zal vertrekken deze zomer. Verschil in lichaamstaal tussen die twee is immens.
In Mei had ie dan 5, 8, 12 en 15 moeten spelen. Men zal er bij Ajax vanuit gegaan zijn dat de titelrace op 15 mei beslist wordt. 4 potten in 10 dagen dus. Kan een 36-jarige dat opbrengen?zeux schreef: KJH ook aan het sleuren. What if... What Fucking If...
Ja. En wat hebben ze vaak lekker gevoetbald. Puur voetbal. Bijna wekelijks genieten. Op de betere momenten zelfs het beste voetbal ter wereld. Techniek, energie, spelpatronen, beleving, drive naar de goal, het is allemaal A+. Echt leuk om te volgen. Ook dank aan de stadion bezoekende AT-ers die dit met hun support mede mogelijk hebben gemaakt!999 schreef:Als je zo lang op 3 fronten mee doet is het geen mirakel, maar een prestatie van FORMAAT ..
Ofschoon ik dan weer terug in Nederland ben en niet hoef te werken sla ik het toch over, vindt je niet erg hè?brigade zuid schreef:Donderdag om 16.00 uur huldiging op het Museumplein. Beetje rare tijd zo doordeweeks, er zijn ook mensen die moeten werken.
Dan zouden we wellicht met 2-0 voorstaan bij rust!zeux schreef:KJH ook aan het sleuren. What if... What Fucking If...wimpey schreef:Dat wilde ik ook optikken.Ajaciedjuh schreef: Mentaal ijzersterk na zo’n start en afgelopen woensdag.![]()
Woensdag ben ik nu wel kwijt. WILL pak schaal.![]()
![]()
Traoré viel in. Dolberg zal vertrekken deze zomer. Verschil in lichaamstaal tussen die twee is immens.
Ontmoedigingsbeleid. De hoop op een lage opkomst.Lionel schreef:Huldiging donderdag om 16.00. Waarom niet om 11 uur in de ochtend
Ik ook niet. Ben nog steeds vermoeid en aangeslagen. Kom je ooit overheen? Over 40 jaar is het nog steeds balen, ook omdat je waarschijnlijk nooit meer de finale gaat halen. Had nog liever twee keer zilver gepakt (finale eervol verloren van Liverpool en titel last-minute verspeeld aan PSV, hoe vreselijk ook) dan goud in de Eredivisie en brons in de CL.Lionel schreef:GEFELICITEERD ALLEMAAL!
Merk wel dat ik nog niet over woensdag heen ben.
Jammer dat hij uitgerekend woensdag niet echt thuis gaf. Al had hij maar die corner versierd in de 95e minuut....wimpey schreef: Gelukkig staat Mr. Efficiency dan op. Ook een grote speler. Anders dan Ziyech, maar ook groot..