Daar is 'ie weer. Die bekende mix van zin en zenuwen. Wat zou ik de tijd graag een handje helpen. Op naar die aftrap!
Moderator: mods
Ja, daar zeg je iets!Wouter schreef:Als ik Tottenham was had ik gewoon een hotel in Rotterdam afgehuurd.Toppie schreef:Was weer een vuurwerk spektakel om 5 uurvanochtend
Dit zal wel kloppen. Ik ben benieuwd hoe het nou precies met Neres staat. Was het een verhaal om twijfel te zaaien of is hij echt niet helemaal fit?Historicus schreef:Haha, ja ik heb de zenuwen ook al. Gisteravond nog geen last van gehad.
De vermoedelijke opstelling (volgens het AD): Onana, Veltman, De Ligt, Blind, Tagliafico, Schöne, v/d Beek, F. de Jong, Ziyech, Tadic en Neres.
3 finales. Vandaag de nul houden, de volgende 2 winnen.Jinne schreef:Na volgende week zijn we gelukkig van de spanning even af. Morgen hopelijk alleen katertje vanwege het bier.
Ik ben echt blij als het morgen is, dit is niet te doen.Marillion schreef:Matchday!!![]()
![]()
Daar is 'ie weer. Die bekende mix van zin en zenuwen. Wat zou ik de tijd graag een handje helpen. Op naar die aftrap!
En morgen is het op weg naar zondag. Ik heb enig fatsoenlijk gevoel voor mei al opgegeven.Thijs schreef:Ik ben echt blij als het morgen is, dit is niet te doen.Marillion schreef:Matchday!!![]()
![]()
raymon schreef: En morgen is het op weg naar zondag. Ik heb enig fatsoenlijk gevoel voor mei al opgegeven.
Haha, alles voelt ineens zo relatief he. Staat er een collega aan je bureau te zeuren over iets zogenaamd belangrijks en je denkt alleen maar: Gast...BOEIEND!?!?wimpey schreef: Ik zit echt in een modus van dat er tussen het voetbal door ook nog andere dingen moeten gebeuren.
Dat denk ik nu ook vandaag, lekker negatief blijven en dan toch ......999 schreef:Dat is het mooie van sport, voetbal.Het kunnen 3 prijzen worden , maar het kan ook zo zijn dat het alleen bij de dennenappel blijft ..
Hahaha, wat kut!Lionel schreef:Ik ga straks schilderen met een werkuitje. Wie verzint zoiets?
Weet wel welke kleuren verf ik ga gebruiken!
Blau-Grana!Lionel schreef: Weet wel welke kleuren verf ik ga gebruiken!
Thijs schreef:Hahaha, wat kut!Lionel schreef:Ik ga straks schilderen met een werkuitje. Wie verzint zoiets?
Weet wel welke kleuren verf ik ga gebruiken!